Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Gjest Wei Wei

Herregud. Du er heldig med EL så snart. Her er det ingen tegn, selv om vi mistet samtidig.

Lykke til. Blir spennende å se om et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til med prøvinga, det går nok raskt denne gang også :hoppe: Håper EL og mens kommer her snart også, så henger vi oss på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må henge dere på!!!

Sist gang gikk det ikke like fort Wei Wei. Og ingen tegn betyr ikke at den ikke kommer snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse:  :pasha:  :hoppendeglad:  :skaal: EL-dans! (De siste der driver og skåler med julebrus altså, ikke noe annet!)

 

Krysser fingrene for at denne gangen blir den magiske fulltreffergangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Takk for festen dere :)  :skya:

Hvis jeg virkelig er DPO (ganske sikker på det ja!), så har jeg nå flere av de samme kjempetidlige tegna som de to andre gangene  :hoppendeglad:

Dvs:

- ikke tørket ut

- sexlyst etter EL

 

Ærsj, vi er så sikre begge to og det blir jo skikkelig kjipt hvis det ikke går... Men det føles ut som at vi traff...  :skratte: Prøvepsykosen er igang  :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med EL. Og jeg forstår hvordan du har det, hadde inseminasjon på onsdag. :) 

 

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho! Satser på det funka Yvonne :)

EL-SLIM igjen... hadde jeg ikke det 5 DPO første gangen også...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, nå har det vært ganske mye så jeg tror kanskje vi har bommet på EL :( Vi legger inn aksjer i morgen fordi det ikke er mulighet for det idag dessverre... 

Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aksjer ble lagt inn på søndag og, så da må tiden bare vise når EL var :) (Håper på mandag...)

I kveld har jeg hatt tiltalende smerter i høyresiden av magen bak til korsrygg. Aner ikke om dette har med EL, graviditet, muskler, eggstokk eller tarmer å gjøre. Er sikkert bare muskelstrekk :)

Første test er om 3 dager på torsdag, 10 DPO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krysser fingrene masse for at dere traff! Denne gangen må bli deres gang :blomst: Det blir spennende å følge med videre  mot IKM! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere :)

Føler igrunn en veldig ro og pessimisme denne gangen. Tror liksom ikke at jeg er gravid, meeeen samtidig så er det sånn "var det ikke slik første gangen" og "sånn var det sist". Så det kan jo hende :)

Syns kanskje det er like greit at jeg ikke hååååper og troooor slik som før, da kanskje jeg blir mer overrasket hvis det skjer? :)

Det synes jeg nemlig er litt trist, den gleden og voldsomme "sommerfugler I magen" jeg hadde ved første positive test, jeg er redd for at jeg ikke føler slik igjen for det var såååå koselig :)

Ellers ringte den bryske jordmoren meg idag fordi jeg har avbestilt timen. I dag var hun veldig hyggelig og snakket litt om hva som hadde skjedd og hvordan jeg hadde det. Kanskje hun er snill likevel?? Vi ble enig om at vi kom til å snakkes igjen og ses til timen neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: å herregud så tissatrengt jeg er idag! Nå må jeg stå opp for å gå på do.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...