Gå til innhold

tv`en har internett


Gjest anobano

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har nettopp fått med ny tv og nå så la jeg merke til et nytt internett med det samme navnet som tv`en har. Det er full signalstyrke men det er passordbeskyttet så jeg kommer meg ikke inn.

Følger det med gratis internett på tv`en min? Er det vanlig at det gjør det?

:nigo:

Antagelig er det en av dine naboer som har laget et brukernavn på sitt internett som er lik TV-navnet ditt. Kanskje naboen har samme TV-modell som deg?

Anonymous poster hash: 406b3...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anobano

Antagelig er det en av dine naboer som har laget et brukernavn på sitt internett som er lik TV-navnet ditt. Kanskje naboen har samme TV-modell som deg?

Anonymous poster hash: 406b3...914

hmm.. nei det kan det nok ikke være.. for internettet kom like etter jeg fikk tv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis sender tv'en din ut sitt eget nettverk for trådløs kommunikasjon med andre enheter rundt seg. Dette nettet er nok ikke koblet til internett. Sjekk bruksanvisningen for tv'en din.

Hvis du er usikker på om signalet kommer fra tv'en, så skru tv'en av, og sjekk om dette nettet fortsatt er der (det kan være lurt å vente et par minutter til datamaskinen din har oppdatert scanningen etter nettverk).

Kommer nettverket fra tv'en din, kan du tilbakestille passordet. Les bruksanvisningen.

Anonymous poster hash: b12c8...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Kan det være et trådløst accesspunkt (eller noe, jeg har null innsikt i slikt) i tv-en? Min pc har sånn i laderen, så det nettet jeg får via laderen har samme navn som pc-en. Den viser full signalstyrke så lenge den er tilkoblet strøm, men et fungerende Internett er det faktisk ikke før jeg kobler mitt eget nett til (den beholder pc-navnet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nettopp fått med ny tv og nå så la jeg merke til et nytt internett med det samme navnet som tv`en har. Det er full signalstyrke men det er passordbeskyttet så jeg kommer meg ikke inn.

Følger det med gratis internett på tv`en min? Er det vanlig at det gjør det?

:nigo:

Nei, det følger ikke med gratis Internett på tver. Er kun tven din som har et nettverksnavn.

Anonymous poster hash: 7a302...99d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kan jo koble tven opp på ditt trådløse nett :) det har vi ;)

Anonymous poster hash: 17645...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...