Gå til innhold

Anbefale meg et ok servise?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger litt innspill, finner ingen jeg liker men jeg vet ikke helt hvor jeg skal lete heller... Må ikke være altfor dyrt :)



Anonymous poster hash: c0731...48f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vil du at det skal se ut? Hvor mange deler må du ha? Hvilken pris er du villig til å betale for et fullt sett?

Det finnes jo mange forskjellige serier både fra Porsgrund Porselen, Wegdewood (Jasper Conran er min favoritt), Rosenthal, Rosendahl og Willeroy & Boch.

Om du vil ha benporselen, porselen eller steingods er også noe du burde tenke på.

Et godt sted å lete er bl.a på Christiania Glasmagasin, Tilbords, Willeroy & Boch, Rafens etc. Der vil du også få god hjelp både med det ene og det andre.

edit: haha, willery? Gud hjelpe meg, Willeroy.

Endret av dillyduzit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den enkle Jasper Conran serien er veldig fin! :)

designers-jconran-white.jpg



Anonymous poster hash: 3c2a5...3ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trysilserviset:)

Anonymous poster hash: e24e1...df0

OJ! jaja hver sin smak...

Anonymous poster hash: 5ced2...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den jasper Conranen som er et par innlegg over her :)

Liker også den med "store blomster" fra Royal Copenhagen, men det blir fort litt utenfor interesseområdet?

Villeroy og Boch har jo mye fint :) Og vil man være hakket mer nedpå jorda, så syns jeg Höganäs sine er fine, enkle tallerkner, og plukk den fargen du vil selv. Dette forutsetter selvsagt at du ikke skal ha porselen (det er stentøy syns jeg å huske); http://www.hoganaskeramik.se/web/hoganaskeramik.nsf/se/startsida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...