Gå til innhold

Bygge gjerde


Betty2

Anbefalte innlegg

Jeg vil bygge et gjerde rundt hage min i år, det vil da bli på ca 20m langt. Siden jeg mangler så og si ALT av verkøy, så tenkte jeg kanskje å bare leie inn noen til å bygge det. er det noen her som vet hva en slik tjeneste vil koste? er dne prisen med elle uten materiale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på veldig mye.

Hva er grunnen laget av, må det støpes sokler eller er det mur fra før?

Hvilken type gjerde skal du ha, dette vil igjen ha betydning for arbeidsmengden og materialkostnaden.

Om du gav meg denne informasjonen ville jeg fremdeles ikke kunne gi deg en pris (for jeg er ikke snekker), men dette er informasjon du må gi til noen som skal kunne gi deg en pris. Du kan prøve å legge ut en beskrivelse av jobben på en anbudstjeneste og se hvilken respons du får der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Hvordan gjerde er det snakk om da?

Du kan legge ut en beskrivelse av hva du ønsker å få gjort på mittanbud.no

Da blir du kontaktet og får en pris av forskjellige. Pass på å sjekke om refferanser før du bestemmer deg.

Endret av Magdalene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde anbud på det i fjor vår, 1 gjerde 9 meter og 1 gjerde 5 meter med port i. Rimelig standard gjerde, 80 cm høyt. Brukte mittanbud.no og de kom på befaring. Rimeligste anbud var på 28 000 og dyreste på kr 35 000. Jeg fikk litt bakversveis, og det ble nok ikke aktuelt for meg. Har nå satt opp hekk :)



Anonymous poster hash: 385a0...484
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...