Gå til innhold

Kreativt vaskerom/skittentøyskurver


Ræll

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter en ny løsning for skittentøyet her i huset, og en løsning der man kan sortere når man legger det opp i skittentøyskurvene :)
Tenker noe alla det her;
http://assets.curbly.com/photos/0000/0016/3745/laundry-basket_large_jpg.jpg?1360759764

Noen forslag til hva jeg kan gjøre, eventuelt hvordan jeg kan gå frem for å lage noe slikt? Jeg har ikke så mye plass heller.. Eventuelt om IKEA eller noe annet har en hylle med insatser som ikke er så stor. :) Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har Algot trådkurver frå Ikea til skittentøysortering. Funkar veldig fint!

algot-stamme-nettkurver-topphylle__01716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den oppbevaringsserien fra ikea som er myntet på barneleker? Ellers har ikea også noen oppbevaringsgreier i plast med skrå front med luke, kan ligne litt på smågodthyllene. Kanskje den kan fungere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker expedit hyller fra ikea med bokser inni (2x2). Da kan også toppen brukes som en hylle/disk.

Noe ala dette http://followpics.co/i-like-the-idea-of-using-the-ikea-expedit-shelf-in-the-laundry-room-ikea-hack-laundry-room-folding-area-six2eleven-diy-laundry-room-revamp/

Endret av Miss Lucky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den oppbevaringsserien fra ikea som er myntet på barneleker? Ellers har ikea også noen oppbevaringsgreier i plast med skrå front med luke, kan ligne litt på smågodthyllene. Kanskje den kan fungere?

Ikke TS her, men takk for en genial idé!!!

De er jo av plast, og dermed lettere å holde rene og nogenlunde hygieniske med våte håndklær osv enn vanlige kurver :)

Anonymous poster hash: 6360d...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...