Gå til innhold

Hvor handler du interiør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på hvor du handler møbler og interiør?

Ikea? eller mer ekslusive steder?

:-)



Anonymous poster hash: 4112b...cdf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker ikea!

Men liker å finne gamle skatter på bruktmarkeder, finn og loppis også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruktbutikker, loppemarkeder, kremerhuset, åhlens, indiska osv.



Anonymous poster hash: 1c059...984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RM, interiormani.no, byvillapaprika.no.

Anonymous poster hash: b4ae6...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handlet før hos villapaprika..Jeg opplevde et par ganger så dårlig kundeservice,at jeg sluttet helt å handle der.. Liker black design veldig godt ,Nille har fått en del gode varer,,interiormani, RM,paradisetinterior.no,delvis.no og farvebua.no. .. Jeg liker å bruke instagram til å finne nye nettbutikker som gir det lille ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handlet før hos villapaprika..Jeg opplevde et par ganger så dårlig kundeservice,at jeg sluttet helt å handle der.. Liker black design veldig godt ,Nille har fått en del gode varer,,interiormani, RM,paradisetinterior.no,delvis.no og farvebua.no. .. Jeg liker å bruke instagram til å finne nye nettbutikker som gir det lille ekstra.

Jeg opplever motsatte jeg. For tre uker siden bestillte jeg 2 putetrekk og når jeg fikk de, så var det flekker på begge. Jeg snakket med de og fikk tre valg, sende de i retur og få tilbake pengene, få 250 kr pr.putetrekk eller helt nye putetrekk. Jeg valgte noen andre og fikk beholde de her, for syns de var så nydelige selv med flekk.

Det var fra villa paprika da;)

Skal sjekke ut de nettbutikkene du kom med:)

Anonymous poster hash: b4ae6...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det meste jeg har er kjøpt på loppemarked og finn. Unntak er seng og skap fra IKEA.

Nips kjøper jeg også på kremmerhuset, Nille og lignende samt lokale interiørbutikker.

Kjøkkenutstyr kjøper jeg på tilbords, kitch'n og loppemarked.

Elsker generelt loppemarked. Oppvokst med det hver eneste helg.

Anonymous poster hash: d0dd5...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler ikke interiør nå, da jeg er student med skranten lommebok! Men jeg ser veldig mye på interiør, og da er det følgende som gjelder (utenom IKEA osv som jeg regner med at "alle" elsker;

Hviit.no
Millas boutique
Bolina
Eske
Bolia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kokos*

Jeg handler ikke nips, men bruksting kjøper jeg på Ikea, finn.no (da mye brukt-Ikea), litt på H&M Home, samt loppemarked. Stilen min er Ikea/retro/50-talls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illum bolighus i København. Og andre steder i utlandet.

Eller på salg på design butikker her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg handler nesten utelukkende på Finn, da vi nå bor i en klassisk "førstehjems leilighet" og ikke skal bo her resten av livet så gidder jeg ikke kjøpe dyre møbler som kun passer til denne leiligheten... Hater for øvrig Ikea, syntes jeg får mye mer kvalitet for pengene ved å kjøpe brukt...

Når vi kjøper huset vi skal bo i resten av livet så skal jeg vurdere å putte litt mer penger i det...



Anonymous poster hash: c53df...68b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Quant

Møbler - mye Bolia og en lokal designbutikk.

Lamper - litt Ikea, spoter fra elektrikeren og noen kostbare designlamper

Stearinlys, servietter, diverse bokser og oppbevaringsdingser - nesten alltid Ikea

Puter og pledd - kommer fra diverse steder - noe hjemmelaget ellers kjøper når jeg finner noe jeg liker spesielt godt

Er ikke særlig glad i gamle "skatter" bortsett fra det jeg har arvet og som har stor verdi for meg av den grunn.

Elsker interiørbutikker i utlandet. København er min favorittby når det kommer til design og interiør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg opplever motsatte jeg. For tre uker siden bestillte jeg 2 putetrekk og når jeg fikk de, så var det flekker på begge. Jeg snakket med de og fikk tre valg, sende de i retur og få tilbake pengene, få 250 kr pr.putetrekk eller helt nye putetrekk. Jeg valgte noen andre og fikk beholde de her, for syns de var så nydelige selv med flekk.

Det var fra villa paprika da;)

Skal sjekke ut de nettbutikkene du kom med:)

Anonymous poster hash: b4ae6...9a0

Det skulle bare mangle. Hvem er det egentlig som sender kundene sine flekkete putetrekk?

Det synes jeg er alt for dårlig.

Anonymous poster hash: d99da...744

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea, kremmerhuset, åhlens :))
På nett går det mye på Ellos(de har jo masse forskjellige merker) og makeroom.no har mye fint: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste møblene mine er kjøpt på IKEA. ikke at jeg har så mange møbler, men... dekor og nips kjøper jeg på Kremmerhuset, Indiska, Åhlens, Karjolen, Bolina, Room21, Vakre Rom o.l. veldig glad i merker som House Doctor, Bloomingville o.l. :)

Endret av fresia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...