Gå til innhold

Skravletråd juli - august 2013


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Gjest Månestøv

Var på tidlig ul i uke 13+2 som ble justert til 12+6 pga noen tabletter jeg tar. Alt var kjempeflott og h*n var en aktiv liten krabat. Kjempe betryggende å se da jeg alltid forventer det verste. Lykke til på ul dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg vært på UL :) Et bankene hjerte :rodmer: Jeg skulle få komme tilbake i uke 12 om jeg ville det, noe jeg selvsagt takka ja til ;) Å sleppe henvisning, ELLER betale mer enn 100 kr, på å få se skatten før vi offentligjør det, det kan jeg ikke klage på :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her vil jeg gjerne være med :)

Er 23 år og ca. 13 uker på vei. Har vært mye dårlig hittil i svangerskapet, hyperemesis med sykehusinnleggelse. Kom hjem fra sykehuset igjen i går og akkurat nå er ikke formen så aller verst. Håper det holder seg sånn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi endelig en termintråd for kommende sommerbarn. :) Jeg er 37 år og venter mitt første barn i midten/slutten av juli. Jeg var på tidlig UL i forrige uke, ble satt frem 5 dager men forholder meg fortsatt til menstermin (ticker). Vi fikk også en indikasjon på kjønn, spennende. :)Ellers har jeg vandret rundt i en kvalmetåke døgnet rundt i ukesvis men nå begynner det å slippe taket heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen! Termintrådene er ikke så lette å finne hvis du ikke vet hvor du skal lete egentlig.

Kjønn allerede?!? Har hatt et lite håp om at vi får se noe på UL`en neste uke. :sjenert:

Kvalmen og mageproblemene har begynt å gi seg her også. Jeg føler meg som et "vanlig" menneske igjen. ;) Men når de typiske symptomene gir seg, begynner jeg å frykte at det er noe galt igjen. Håper bare nå at den neste uka går fort som bare det og at det bare er gode nyheter på UL`en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! Termintrådene er ikke så lette å finne hvis du ikke vet hvor du skal lete egentlig.

Kjønn allerede?!? Har hatt et lite håp om at vi får se noe på UL`en neste uke. :sjenert:

Vel det er ikke noe sikkert enda da, jeg ba jordmor om å tippe siden hun tippet riktig for søsteren min. ;)

Jordmødrene har jo en trent øye som kan oppfatte mye, disse observasjonene sammen med antall hjerteslag kan gi en pekepinn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har kvalmen begynt å melde seg, og jeg er usannsynlig trøtt! Sliter skikkelig når lillegutt insisterer høyt og tydelig på at han vil stå opp kl.05.30 hver morgen... :natti:

Ellers fikk jeg nettopp nyheten om at en av mine nærmeste venninner har fått to streker på graviditetstesten, veldig artig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har kvalmen begynt å melde seg, og jeg er usannsynlig trøtt! Sliter skikkelig når lillegutt insisterer høyt og tydelig på at han vil stå opp kl.05.30 hver morgen... :natti:

Ellers fikk jeg nettopp nyheten om at en av mine nærmeste venninner har fått to streker på graviditetstesten, veldig artig!!

Unner deg virkelig ikke måren så tidlig. Jeg sliter også med trøtthet. Nå har jeg ingen barn fra før da + jeg er sykemeldt. Å jeg sover leeenge :fnise: Av og til hender det også at jeg sovner på sofaen iløpet av dagen/kvelden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unner deg virkelig ikke måren så tidlig. Jeg sliter også med trøtthet. Nå har jeg ingen barn fra før da + jeg er sykemeldt. Å jeg sover leeenge :fnise: Av og til hender det også at jeg sovner på sofaen iløpet av dagen/kvelden :ler:

Sov så mye du kan, med god samvittighet! Jeg var sånn når jeg gikk med førstemann, kunne sove hele dagen om jeg hadde anledning. Etter at han ble født var det brått slutt på sovinga! :ler:

Satser på at nr.2 blir en skikkelig sovebaby. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Slutten av tyveårene og har en gutt på tre år fra før.

Har termin i slutten av juli, men med to på vei, kommer jeg vel neppe til å gå ut tiden.

Begynner å komme ut av den enorme trøtthetsbobla jeg har levd i de siste 8 ukene. Sover enda et par lurer om dagen, men føler meg ikke konstant zombie lizzm. Har heldigvis ikke vært noe særlig kvalm i dette svangerskapet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Synne-Marie! Wow, tvillinger! DET er imponerende, og noe å tenke på når vi andre klager over hva som plager oss. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, klag i vei. Dere kan jo godt ha plager som jeg ikke er i nærheten av å kjenne på ;) Uansett tror jeg det er sunt å klage litt, da blir man ferdig med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt rettferdig at du har minimalt med plager nå, Synne-Marie! Det er en liten fare for at du får litt mere å styre med etterpå... ;)

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant! Jeg skal heller ikke klage enda, men blir det som sist vil dere sannsynligvis få høre det etterhvert. :sjenert: Prøver å ikke være altfor klagete, men av og til må det ut. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Hei hei, melder meg inn i klubben ;)

Termin i slutten av juli (ca 30 august), 35 år og har en sønn på litt over to :)

Er det noen av dere som har begynt å få kynnere allerede..? Jeg har ekle kynnere i dag.. :( Og lurer på om jeg kan ha UVI? :vetikke: Har aldri hatt det før så jeg får vel bare sjekke.

For øvrig har jeg bestilt en sovebaby jeg og :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du termin 30 juli kanskje? ;)

Trur ikke jeg har noe kynnere, men nå er jeg bare 11 uker da. Når pleier det å komme? :klo: Kan du gjerne få det litt tidligere for du har vært gravid før? (Jeg aner ikke jeg altså :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så klart! :ler: 30 juli! Jeg fødte 16 dager på overtid sist så jeg håper for guds skyld det ikke drøyer til 30 august.. :daane:

Jeg leste på nett at de begynte i uke 12-13. Men så er det veldig varierende om man kjenner det eller ikke. De som har født før kan gjerne kjenne det tidligere. :jepp: Jeg fikk tidlige kynnere sist og, men ikke de var ikke ubehagelige SÅ tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Får virkelig håpe for din skyld at du ikke drøyer det helt til da nei!

Oi, kan det komme så tidlig altså..

Men, du trur du kan ha uvi? Gjør det vondt/svir når du tisser? Om det gjør det, og du må på do hele tiden, og av og til er det bare en dråpe. Ville jeg dratt til legen. Trur ikke det er bra og gå med det for lenge.

Når du drar til legen, må du ta med en urin prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...