Gå til innhold

Skravletråd for 2010 mammaene :)


Gaupa

Anbefalte innlegg

Gaupa :) siden du er trådlageren her så kanskje du kunne ha oppdatert med termin dato for hver og en på første side? Hadde vært artig og ha en oversikt :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAAAAAAAAAAAAA!!!! Er helt i zombie tilstand.. skulle egentlig på en juleavsluttning til med min kjære i dag... men formen sa nei.. så sitter her hjemme helt alene da... trist lørdag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAA!!!! Er helt i zombie tilstand.. skulle egentlig på en juleavsluttning til med min kjære i dag... men formen sa nei.. så sitter her hjemme helt alene da... trist lørdag!!!

Uffa, stakkar!! :klemmer: Hvordan er formen din ellers da?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å huff.. sånt er styr.. vet hvordan det er. Skal på UL på mandag og da blir jeg forhåpentligvis litt roligere jeg og :)

Så godt at alt var bra med den lille Gaupa :hoppe:

Velkommen!! :nigo:

Når skal du til lege for bekreftelse etc da? :) Er så fantastisk og se de to blå eller røde strekene på testen(e).

Prøvde å ringe han igår, men han er ikke så veldig lett å få tak i desverre. Prøver igjen på mandag :-) Skal spørre om å få time i uka som kommer. Noen som vet hva en pleier gjøre på første legetime?

Endret av sjøhest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser foressten at jeg og Lille85 er akkurat like langt på vei! Men, jeg har lenger igjen? Hvorfor? Skjønner meg ikke helt på dette termingreiene jeg.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser foressten at jeg og Lille85 er akkurat like langt på vei! Men, jeg har lenger igjen? Hvorfor? Skjønner meg ikke helt på dette termingreiene jeg.. :sukk:

Lilypie-tickerne er ikke alltid like stabile. Kan være derfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa, stakkar!! :klemmer: Hvordan er formen din ellers da?? :)

Den går opp og ned... noen timer er den helt topp for å så bli helt på bånn igjen :sukk: blir så fort sliten og orker ikke noe, men nå har jeg vært flink og tvunget meg til vasking og pynting med litt lys, det måtte jo til :) Har konstant mage smerter da... møkka livmor :sur:

Prøvde å ringe han igår, men han er ikke så veldig lett å få tak i desverre. Prøver igjen på mandag :-) Skal spørre om å få time i uka som kommer. Noen som vet hva en pleier gjøre på første legetime?

Det blir tatt rutine blodprøver, for å skjekke blodtype og om kroppen din har antistoffer etc mot div. ting :) vel.. ikke alle fastleger som gjør dette med en gang da, min gjorde ikke det. Men han er surrete. Så blir det fylt ut helsekort for gravide. Så legen spørr litt ut om siste mens etc... kanskje han kjenner litt på deg etc.. litt forskjellig det og. Husk å ha med urinprøve! Morgenuring og da midtstrøms prøve :opplyser: Du får litt bøker og info om ting som skjer :)

Ser foressten at jeg og Lille85 er akkurat like langt på vei! Men, jeg har lenger igjen? Hvorfor? Skjønner meg ikke helt på dette termingreiene jeg.. :sukk:

Ja den har jeg oppdaget før og.. tickerne er ikke helt stabile.. og så er det jo amerikanske eller engelske tickere, de går også litt lengre enn oss normenn.. :klø: tror jeg da

Leter fortsatt etter en norsk ticker jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Devilina :D Jeg var hos legen idag, han rekna ut hvor langt jeg var på vei, 5 uker og 3 dager. Må fikse litt på tickeren. Så bare tok han en blodprøve for å se på hcg-nivået, så skulle han ringe meg imorgen og si hva han fant og avtale en ny time for ny blodprøve, sånn at de kunne se om det var bra utvikling. Så nå gleder jeg meg masse til imorgen, for da kan han si meg om jeg ER gravid. (trur ikke på det enda) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får jeg lov til å melde meg på her? :sjenert: Jeg har visstnok termin 8 august :dåne: Fant det ut i går, men det er veldig ønsket :nigo: Og vi gleder oss veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Devilina!! Så kosli!! Gleder meg sykt mye til det er min tur å se :)

Tuuuusen takk :D Ja det er litt av en opplevelse!! Glede deg!! :hoppe:

Takker for meg i juliklubben. Gikk ikke bra denne gangen.

Lykke til videre med de voksende magene.

:trist: huff da :( ikke noe koselig å høre. Men håper du er heldig igjen snart :klemmer:

Får jeg lov til å melde meg på her? :sjenert: Jeg har visstnok termin 8 august :dåne: Fant det ut i går, men det er veldig ønsket :nigo: Og vi gleder oss veldig :)

Klart du får!!! :hoppe::velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt overraskende, men absolutt velkomment, fant jeg ut at jeg er gravid :strix: Så jeg melder meg inn i terminklubben, hvis det er lov? Utifra mine beregninger skal jeg ha termin 1.august.

Vi prøver å holde det skjult frem til uke 12, så derfor er det deilig å kunne ha noen å prate med her inne!

Leggetid hos oss er kl 19, men det er en fin kombinasjon av hormoner og jetlag (vi var på ferie når jeg tok testen).

Ellers så gleder jeg meg veldig til tiden fremover :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:velkommen:

Gratulerer gratulerer!! :)

Gaupa: forandrer du på termin datoen min? nå er det 14 juli, helt klart :)

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker dere mye symptomer enda, eller? :) Jeg har ømme brystvorter. Har vært bittelitt kvalm også, men det er så svakt at jeg er usikker på om det er innbildning. :) Er 4+5 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner (heldigvis) ikke særlig symptomer ennå. Jeg er nok hakket mer trøtt enn vanlig :søvn: , og jeg kjenner det skjer noe nederst i magen iblant. Krysser fingrene for at jeg slipper den store kvalmen iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for meg i juliklubben. Gikk ikke bra denne gangen.

Lykke til videre med de voksende magene.

Åå :tristbla: Det var veldig trist Kykkelikokos! :klem: Håper det ikke tar lang tid før det kommer en ny spire som klorer seg godt fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...