Gå til innhold

Sandwich


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er en voksen jente på 42 år som nettopp har nettopp oppdaget dette diskusjonsforumet.

Selv har jeg liten erfaring med annet enn nomal sex. Etter at jeg ble skilt for 1 år siden har jeg vært litt ute på byen og bli med noen få menn hjem hvis kjemien passet.

Sist helg opplevde jeg noe som jeg aldri hadde trodd var mulig. Jeg traff 2 kamerater på et dansested i byen. De var meget hyggelige og de overtalte meg til å bli med hjem på nachspiel. De lurte på om jeg hadde prøvd trekant noen gang og jeg svarte selvsagt at det hadde jeg ikke. Jeg må innrømme at tanken på dette var spennende. Jeg bestemte meg for å kaste hemningene og vi endte opp på soverommet alle tre. Mens jeg satt overskrevs over den en i ridestilling kjente jeg plutselig at den andre trengte seg inn i anus. Følelsen av å bli helt fylt opp var helt fantastisk og jeg har aldri før fått en så sterk orgasme. Gutta kalte det for sandwich. Er det noen andre her som har opplevd dette? Hvis ikke må dere bare prøve hvis sjansen byr seg.

Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har prøvd dette en gang selv og er enig i at det er noe av det beste jeg har opplevd på sex-fronten.

En i hvert hull samtidig - hmmmmm - blir våt bare ved tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Er det ikke noe inni helvete vondt da???

Selv med masse glidemiddel?

Jeg ser for meg sprengt hud og rifter, sorry icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Jente på 42: Så herlig for deg at du har funnet enda mer ut av din egen seksualitet og at du koste deg.

Vinga: Om man er tilstrekkelig oppvarmet, velsmurt og forsiktig, er mye mulig - og på toppen av det hele; bare ha det godt.

Waco (og Vinga også): Jeg tror det er litt viktig at man er lysten på å prøve nye ting, ja, ikke bare avskrive alt med æsj, au og vil-ikke. Samtidig er det utrolig viktig å bli kjent med seg selv, sin egen kropp og seksualitet gradvis. Og ikke gape over alt sånn med en gang. At alle jenter ikke sporenstreks hvier seg over analsex og sandwich med sine første partnere/sine første år som seksuelt aktiv - om noen gang i det hele tatt - det er i aller høyeste grad noen en skal respektere og verdsette. Litt av det med å sprenge grenser, er å vite hvor grensen går for seg selv og sin partner.

Man krabber gjerne før man begynner å gå.

Litt er jo kanskje greit å "spare" av opplevelser til en blir 42 også...

Ha en deilig helg, folkens!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Jammen Vibeke... jeg har prøvd.... (ikke i begge hull men bak..) og det var vondt icon_frown.gif

Så jeg har altså prøvd... (Bortsett fra at vi ikke fikk den skikkelig inn, den er svær)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kinga

Vinga icon_smile.gif

Må smile av deg (i god mening altså!).

Hva du selv ønsker å prøve ut, hvor langt du er villig til å tøye dine egne grenser for å jakte på seksuelle opplevelser som andre beskriver som fantastisk osv; det er din egen personlige sak.

Dette med sex og det å tillate seg å dele med andre noe som er så intimt for en selv; det har for meg mye med å søke etter og å finne "seg selv" å gjøre.

Kanskje du er en av dem som finner ut at denne typen sex ikke er noe for deg, kanskje du finner ut etterhvert at det er helt topp.

Uansett: Jeg har ingen tro på at man skal gå på akkord med det en føler er "seg" og sine ønsker for å komme til den ene eller andre konklusjonen. Og det å gi seg tid til å komme fram til en konklusjon i slike tilfeller; det tror jeg er vel så viktig.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

*litt sinna nå*

Og så er det faktisk helt greit å ikke ha lyst til å bli tatt bak. Det er helt greit å ikke ville barbere seg så man ser ut som en småjente. Det er helt greit å ikke ville svelge, ha trekant osv osv osv osv...

Alle MÅ ikke prøve alt. Har man lyst er det nok av tips å ta med seg. Har en ikke lyst å prøve, så la vær og rett og slett drite i teite innlegg som at "man må jobbe med motivasjonen sin". Fy flate! Noe så gjennomført respektløst og barnslig å si!

*ikke sinna lenger*

Jeg er kjempeglad på deres vegne som prøver ut fantasier og drømmer, tester egne grenser.

Og så flott at dere deler dette - kilde til inspirasjon icon_biggrin.gif

Klem fra Siri icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg har ikke prøvd sandwich, men å bli tatt bakfra, med en dildo i anus, det er deilig det. Jeg får alltid orgasme ellers også, men den orgasmen jeg får da er helt ubeskrivelig.(det tror jeg naboene kan skrive under på...)Blir skikkelig våt bare av tanken jeg.....mmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Gjest nordlandsjente

Dette har jeg prøvd og det kan anbefales på det varmeste:-))Man blir tatt skikkelig vare på av to mannfolk samtidig!!!Deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg prøvd og det kan anbefales på det varmeste:-))Man blir tatt skikkelig vare på av to mannfolk samtidig!!!Deilig!!

Grattis med å klare å dra fram igjen en fem år gammel tråd :P

(Jeg er kun furt fordi jeg ikke har prøvd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...