Gå til innhold

Det FLAUESTE du har opplevd under sexakten?


Gjest kokos19

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel det flaueste jeg må ha opplevd må ha vært dette.

jeg var 18 år og foreldrene mine skulle være borte en helg. Jeg hadde invitert en fyr jeg likte og fetteren min på 17 til litt alkohol kan man si. Utover den kvelden blir jeg skikkelig kanon og så kanon at jeg ender opp med å ha sex med denne fyren. Jeg var så full at jeg knapt la merke til sexen. Jeg spurte fyren etterpå.. hadde vi sex nå?

Det jeg i tillegg kan si er at fetteren min hadde visst busta oss midt i akten også. Så det var utrolig flaut.

Anonymous poster hash: 964b1...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom jobben en tur (utebransjen), flørtet litt med en kollega og med litt promille og null vett fikk jeg han med meg på toalettet for en kjapp en. Tok en pils etterpå, da en annen kollega kom og hvisket meg diskret i øret at kondomet ikke hadde blitt trukket ned :rodme:

Ca èn uke senere fikk jeg skriftlig advarsel fra sjefen om at sex med kollegaer på arbeidsplassen ikke tolereres.

For å toppe det hele klarte moren min å se advarselen noen dager senere :kjefte: Faen så kjeft jeg fikk.



Anonymous poster hash: 98c99...8db
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel kanskje ikke det pinligste, men pinlig var det!!

Kjæresten min og jeg var på besøk hos mine foreldre, så vi lå på gjesterommet. Vi begynte å ha sex på kvelden, og etasjen under gjesterommet er stua. Der satt både mor og far. Midt i akten knekker hele j**** senga på to i midten med en helvettes bråk. Min forklaring dagen etterpå var at jeg hadde tatt springfart og hoppet i sengen når jeg skulle legge meg. Selvfølgelig var de ikke så dumme.



Anonymous poster hash: afdf6...bb4
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stund siden, men jeg og ex-en skulle ta kongla i russetiden. Det hadde vært en del problemer med voldtekt osv så alle treffene hadde vakter som gikk rundt å spurte jentene om det var snakk om frivillig sex mens man holdt på. Det ble også anbefalt at jenta alltid skulle være på toppen, ettersom dette signaliserte at det var frivillig sex.

Uansett, vi går litt ut i et skogholt og setter i gang, topp stemning, helt til en gjeng frivillige rødekorsfolk dukker opp og begynner å mase. De maser om at vi ikke kan ha sex her og blablabla. Vi fortsetter, men de gir seg ikke.. Så det endre med at jeg reiser meg opp med buksa på knærne og skjeller ut hele gjengen, drar av kondomen og kaster den etter dem. Vi var jo litt pussa, og den kongla hadde jeg gleda meg til ;)

Glad jeg ikke har sett den gjengen igjen, selv om jeg i dag ikke husker hvordan de så ut.. Tipper de husker meg i hvertfall :P



Anonymous poster hash: ecc80...f53
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg er en av de som synes fittefis er super flaut :flau: Kommer det en, så har jeg bare lyst til å synke laaangt nedi jorden og bli der. Huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: tidenes tråd!

Veel jeg har en flau en på lager! Jeg og en jeg holdt på med en stund hadde vært ute og tatt noen drinker, da han plutselig insiterte på at vi skulle hjem til meg. Vi hadde sex og var rimelig høylytte. Plutselig presterte han å putte penisen i rompa mi og jeg skrek høyt. Etterpå maste jeg om at han ikke skulle gjøre det igjen. Men vi styrte nå på videre uansett. Da vi var ferdige drog han hjem og jeg la meg for å sove. Om morgenen våkner jeg av at min mor kom inn på rommet mitt. Jeg trodde at hun var borte den kvelden, men hadde tydeligvis komt tidligere hjem. Dum som jeg var, prøvde jeg å bortforklare hele saken, men siden jeg har en seng som madressen sklir til alle kanter,var det lett å se hva vi hadde holdt på med. Hun var rimelig irritert for at hun nesten ikke hadde sovet, og så satte hun igang å rette på madressen. Plutselig forteller hun meg at hun hadde hørt mumling om at han ikke skulle ta meg i rumpa og at hun håpte vi kunne være stillere neste gang. Jeg trodde jeg skulle dø fordi jeg var så flau! Jeg lå i senga og skammet meg som bare det, og jeg synes fremdeles synd på mor som måtte ligge å høre på oss den natten...



Anonymous poster hash: 82841...451
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min brukte buttplug på meg, plutselig ser han sjokkert ut og sier "jeg mistet den, den sklei inn!" Så jepp, jeg hadde en dirrende buttplug oppi rumpa, ble helt på gråten og løp på toalettet og presset på! Ut kom den heldigvis, med litt dritt atpåtil...og dette foran han! Siste gang jeg lar noen bruke buttplug på meg eller stikke noe annet oppi meg der bak for å si det sånn!

:hoho:

Anonymous poster hash: 1d837...388

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg ble sugd var jeg så giret på å komme i munnen hennes. Jeg kjente trykket ble større og større og jeg klinket til. Det var helt fantastisk helt til jeg fant ut at jeg faktisk stod og tisset inn i munnen hennes.

Jeg skjønner fortsatt ikke den dag i dag hvorfor det var like godt som en orgasme. :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

I sommer var jeg hos en jeg har drevet med en stund, og han tok meg bakfra mens jeg stod med overkroppen ut av vinduet (9.etasje, viduet var åpent, 35 grader ute) og plutselig datt vinduet ned (slik vindu som man vipper opp og ned), så jeg fikk et herlig blåmerke på ryggtavla, skrek av smerte og alle naboene i Bergen sentrum løftet blikket opp til 9.etasje.. Det verste av alt, ingen orgasme.



Anonymous poster hash: 640da...114
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kan bidra med en jeg husker. Hadde i mine yngre dager mye analsex med typen jeg hadde da, var vel ung og dum og ville jo gjerne tilfredsstille. Uansett, han likte å gjøre det hardt og det var greit ... helt til jeg bæsjet ut hele senga en gang han trakk seg ut. Jeg klarte ikke stoppe det og det kom masse diaré. Men det var ikke det verste, dette skjedde på en hybel i et kollektiv og ikke bare måtte vi smugle med oss et laken fullt av bæsj gjennom stua, jeg ville jo gjerne også vaske meg. Så jeg foreslo å bare løpe fort gjennom stua med badehånkle rundt meg, ok, men da jeg gikk gjennom merket jeg at jeg hadde bæsj under foten og derfor etterlot bæsj mens jeg gikk. Ikke så kult.

Anonym poster: 12566be6afefca204bd56a1ef9635366

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex hos svigers, når strengen hans slet seg :( han løp på badet med blodet dryppende over alt. Dessverre også på de ubehandlete treplankene på gulvet som hadde blitt pusset ned og som skulle beises dagen etter :( klein umulig å få vekk. Vi voknet noen timer senere av at moren hans hadde voknet og satt på knær og gråt og prøvde å vaske vekk. Unnskyldningen hans var at jeg hadde gått meg på en spiker som stakk opp av ene treplanken. Da ble svigermor mer hysterisk og gråt mer og greide ikke slutte å beklage seg. Kleint.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeerh... Det var ikke SÅ flaut for meg som det det var for min daværende kjæreste. Men anyways. Vi var begge både unge og lite erfarne. Vi lå på sofaen og ting ble hetere og hetere.
Etter bare noen fåå sekunder,(kanskje 1 minutt eller så..) så stønnet kjæresten min noe voldsomt og jeg så litt spørrende på han. Han kom plutselig og jeg lå der å ikke skjønte eller følte noen verdens ting.
Det viste seg nemlig det at han hadde "tatt" sofaen :skratte: Altså, han hadde puttet penisen sin mellom to sofaputer i steden for å treffe inni meg.

Det ga oss en god latter i mange år etterpå :fnise:

Endret av Nosoul
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Har ikke hatt sex siden jeg var 16, men har ikke hatt noen  særlig flaue opplevelser. Bare at svigerforeldre/søsken har banka på og bare "haloO????????" også unnskyldt seg og gått... pinlige middager i ettertid osv :P 

Egentlig mer trist å se tilbake på enn moro, for jeg var nervøs og uerfaren og usikker, så var flere ganger at jeg gråt midt i akten fordi jeg ikke følte jeg fikk det til. Ikke turte jeg å gjøre noe heller, for var redd jeg var dårlig til det osv...

Har ikke turt å prøve meg på sex eller intime saker etter det forholdet, og nå sitter det så sterkt at en del av meg tenker at jeg aldri kommer til å tørre å være intim med noen noen gang igjen.. er 20 nå..

Anonymkode: ad54c...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ha sex med typen for første gang. 

Han svetta som faen. Har aldri sett noen svette så mye under sex! Jeg var klissvåt, akkurat som om jeg nettopp hadde dusja og ikke tørka meg. Svetten hans dryppa ned i ansiktet mitt så det svei i øya (tror sminken min og rant ned i). Var knallrød i øynene i flere dager etterpå.. OG siden alt ble så vått, klamt og klissete (var kjempe klare begge to), så kom jo den fittefisen.. Tror faen meg det var to ganger. Jeg holdt på å daue og håpa på han skulle gjøre seg ferdig snart... Men neida, han brukte jo en evighet på å komme. Syns det var kjempekleint, men det ble bedre med tiden heldigvis ;) 

Noe annet som har skjedd meg som var ikke akkurat FLAUT men litt sånn kleint. Eksen min lå og fingra meg. Plutselig så feis han... og det var ikke ett uhell.. Sexy.......... 

 

Anonymkode: e9fd7...1e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var full. Veldig full. Jeg husker ingenting av dette, men har blitt fortalt det. Så det er flaut å tenke på nå i ettertid. Jeg var i slutten av tenåra og hadde sex med jenta jeg likte etter en fest. Hun oppå meg for jeg var så full at jeg klarte nesten ingenting. Akkurat i det jeg kom så stønna jeg og plutselig gikk det over i gråt. Jeg begynte å storgrine uten grunn. Hun hadde spurt hva det var og jeg kom med den talen. Jeg hadde klaget over mye. Til og med læreren min som hadde akkurat får unge og kunne ikke komme på skolen mer. Det gråt jeg over. Det var så godt å komme. Det gråt jeg over. Hun var så fin. Det gråt jeg over. Det er så langt opp til verdensrommet. Det gråt jeg faen meg over. Skulle tro jeg hadde klikket. Jeg hadde klaget og grått som en liten unge. Etterpå hadde jeg spydd. Det ble ikke oss for å si det sånn, men vi fortsatte å være gode venner. Dette har gjort sånn at jeg aldri drikker meg så full igjen. Vil ikke skremme bort flere og oppføre meg som en gal tulling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...