Gå til innhold

jelly popp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte to på coop;) Syns den var kjempe god! Jeg syns det var perfekt mengde med jelly beans og sjokoladelinser+ at det er noe som smeller på tunga; )

Enig! Hadde blitt formye jelly om det var mer.

Anonymous poster hash: 22f92...999

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjøpte den på coop mega, den er på 40% avslag denne uken.

syns sjokoladen var gruusomt ekkel. ikke var det jellybeans i den heller som beskrevet, bare noen jordbær/bringebær (?) myk vingummi aktige greier.. pluss i den ene biten jeg spiste var det en gigantisl poprock som smalt sånn at jeg faktisk fikk sår baki munnen. skikkelig ubehagelig, spesielt da jeg delte denne med barnet mitt som kunne risikert å fått denne biten...

Anonymous poster hash: 0eb98...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte den på coop mega, den er på 40% avslag denne uken.

syns sjokoladen var gruusomt ekkel. ikke var det jellybeans i den heller som beskrevet, bare noen jordbær/bringebær (?) myk vingummi aktige greier.. pluss i den ene biten jeg spiste var det en gigantisl poprock som smalt sånn at jeg faktisk fikk sår baki munnen. skikkelig ubehagelig, spesielt da jeg delte denne med barnet mitt som kunne risikert å fått denne biten...

Anonymous poster hash: 0eb98...8b3

Du må tåle veldig lite! Da vi var barn tømte vi hele poser med sånn popp greier i munnen uten å få sår.

Anonymous poster hash: 22f92...999

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke begeistret for sjokoladen. I den sjokoladen vi kjøpte så var det 3 jellybeans, og resten var det poppe greiene. Det var jo så mye poppe greier at vi ikke kjente sjokoladesmaken...

Kjøper ikke den igjen nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må tåle veldig lite! Da vi var barn tømte vi hele poser med sånn popp greier i munnen uten å få sår.

Anonymous poster hash: 22f92...999

hehe jeg har selvsagt også gjort det både når jeg var barn og også som voksen, liker veldig godt poprocks. men her var det snakk om en som var utrolig stor, hørtes ut som en kinaputt gikk av i munnen på meg, ubehagelig og vondt var det. Vanlige poprocks et selvsagt ingen problem;)

Anonymous poster hash: 0eb98...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ikke noe god, synes jeg. Skuffet over den, men det er nå greier vite at set faktisk finnes en sjokolade jeg IKKE liker :ler:

Anonymous poster hash: fb819...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...