Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Prøvde Tine styrk med bringebærsmak i dag. Positivt overrasket! God bringebærsmak, men uten å være for søt eller kvalmende. Supert for meg som ikke er så flink til å få i meg frokost eller mat etter trening. Har smakt den med kakao også (men den har vel vært her en stund), og den var jeg ikke særlig begeistret for, så supert med et bedre alternativ! :D

Ellers prøvde jeg Grandiosa pizzarull med ost/skinke ofr noen dager siden... Ikke imponert. Smakte litt sånn "dårlig calzone fra ferskvaredisken på butikken som har ligget noen timer for lenge"... Egentlig bare en smørje til fyll med tomatsmak. Hadde ikke visst at det var ost og skinke om det ikke stod på pakken.



Anonymous poster hash: f422d...caf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den faste hvite geitosten var ikke god. Veldig tørr og ekkel smak. Jeg elsker snøfrisk, men denne ble jeg kvalm av. Vet ikke hvorfor jeg så for meg snøfrisk i fast form :P

Go Morgen Zero med mango synes jeg smakte veldig kunstig. Ikke gjenkjøp.

Den nye plata til Freia med mye rart i, ligger og frister meg i skapet! Må holde ut til helga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Crüsli solfrokost med vanilje i dag - vet ikke om den er ny, jeg har i alle fall ikke sett den før :) Og vips ble det en særs sukkerholdig frokost... Smakte godt da!

Spiste også Go Morgen zero med mango - helt ok, men den med bringebær er bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Crüsli solfrokost med vanilje i dag - vet ikke om den er ny, jeg har i alle fall ikke sett den før :) Og vips ble det en særs sukkerholdig frokost... Smakte godt da!

Spiste også Go Morgen zero med mango - helt ok, men den med bringebær er bedre :)

Med vanilje? :klo:

Hvordan fungerte det? ..Var det tilsatt vaniljesmak i disse klumpene bestående av havregryn og diverse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa.. hvertfall når man er litt rundt i utlandet i løpet av året å ser det store utvalget de har der…

Problemet er jo at nordmenn flest går etter det som er billig-billig-billig. Da får en ikke gradvis mer utvalg. Ler meg ihjel når folk tror at butikker som ICA eller Meny tar ekstra betalt for varene sine fordi de er "griske" - de har rett og slett bare et høyere kostnadsnivå grunnet flere ansatte, ansatte med fagbrev, ferskvare, bakeri osv.

Jeg handler selv på en veldig stor og flott Meny-butikk. Ja, jeg betaler mer for varene, men er verdt det for meg. Om jeg en sjelden gang titter innom en Rema 1000 holder dør jeg nesten av kjedsomhet... der virker det som om de fortsatt synes at søtpoteter er en eksotisk greie.

Nordmenn flest brukes tross alt en utrolig liten del av lønnen sin på mat.

Anonymous poster hash: bc8a6...e25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om denne faktisk er ny men jeg så Kina Wafer for første gang på Narvesen i dag. Den ser sånn her ut:

kina-wafer-55g-fazer.jpg

Har ikke smakt den enda, skal spare til neste kaffepause som blir om ca en time :danse: Men jeg elsker Kina kuler og vaffelsjokolade så jeg regner med det blir en opptur.

God var den. Vet ikke helt hva jeg hadde forestilt meg, men den smaker veldig myke Kinakuler(obviously). Kunne med fordel vært litt tjukkere og hatt mer vaffelkjeks i seg kanskje, men absolutt god. 4++

Endret av toothfairy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med vanilje? :klo:

Hvordan fungerte det? ..Var det tilsatt vaniljesmak i disse klumpene bestående av havregryn og diverse?

Haha, aner ikke- sikkert bare en slags smakstilsetning, for konsistens og utseende er likt de variantene som finnes fra før :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tassimo kommer med Oreo-kaffekapsler!! Hvis noen skulle komme til å se dem i butikk, fortell meg hvor :D

Jeg kjøpte på coop obs!

Men de var bare kvalmende søte. Kommer nok ikke til å drikke opp pakken engang.

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte på coop obs!

Men de var bare kvalmende søte. Kommer nok ikke til å drikke opp pakken engang.Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Å, så kjedelig! Kommer nok uansett til å gi dem et forsøk, men et sånt førsteinntrykk er jo ikke direkte lovende ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så kjedelig! Kommer nok uansett til å gi dem et forsøk, men et sånt førsteinntrykk er jo ikke direkte lovende ;p

Prøvde den igjen nå med litt ekstra vann oppi, da ble den litt bedre hvertfall :)

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte creme fresh med paprika og chili fra eldorado her om dagen. Den var kjempegod på smak, men dessverre for sterk for min gane. Er det noen som har et tips eller to for hvordan jeg kan få den litt mildere? Tenkte evt å blande den med rømme, men kanskje noen har ett bedre tips?



Anonymous poster hash: d9d3e...742
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye Stimorol senses strawberry passion anbefales ikke.. kvalmende syntetisk smak.

Faen, jeg har nettopp kjøpt den. Har ikke en gang åpna pakka og smakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte creme fresh med paprika og chili fra eldorado her om dagen. Den var kjempegod på smak, men dessverre for sterk for min gane. Er det noen som har et tips eller to for hvordan jeg kan få den litt mildere? Tenkte evt å blande den med rømme, men kanskje noen har ett bedre tips?

Anonymous poster hash: d9d3e...742

Blande med naturell creme fraiche ville nok vært det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blande med naturell creme fraiche ville nok vært det beste.

Tanken streifet meg, men rømme skal jo være så bra når noe er sterkt.

Men takk, den naturelle varianten må jo ha de samme egenskapene regner jeg med.

Får prøve det ut!

Anonymous poster hash: d9d3e...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Jeg syns den var veldig god, minnet meg om en jeg spiste i Athen tidligere i sommer som jeg har savnet :)

Litt mild uten å være veldig syrlig, men samtidig ikke søt heller.

Er du sikker på at den er fra Synnøve Finden? Jeg finner den ikke noen steder, har vært innom en Kiwi, Bunnpris og Rema 1000. Og den er ikke ført opp som en del av sortimentet på Synnøve Finden sine hjemmesider :lure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at den er fra Synnøve Finden? Jeg finner den ikke noen steder, har vært innom en Kiwi, Bunnpris og Rema 1000. Og den er ikke ført opp som en del av sortimentet på Synnøve Finden sine hjemmesider :lure:

Ja :)

post-22668-0-89671000-1411655442_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...