Gå til innhold

bollemus


Gjest Gjest_pippi_*

Anbefalte innlegg

Mann her.

Bollemus er KJEMPEFINT!! Og sexy, elsker det.

Elsker å slikke den deilige bollemusa til samboeren, ja jeg kommer til å spise den opp en dag!! :Hehe: Jeg slikker og koser med den etter alle kunstens regler.... Jeg er så glad for at hun har nettopp den musa hun har. Tror jeg har med meg mange menn på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ordet bollemus brukes både om forhøyet skambein OG om store kjønslipper, på dageligspråk brukes det ofte i forbindelse med store lipper. De fleste jenter som er red for at de har bollemus er dette fordi de mener at lippene er for stpre og stikker for mye ut, særlig under klær og ønsker derfor å redusere dette. Det å ha et mer utstpende skambein har jeg ikke hørt så mange klage over.

Så til deg gjest, mener nok denne jenta (og mange her i tråden) st bollemus er store lipper, slik som kan gi cameltoe.

TS: mange gutter elsker bollemus. Selv har jeg en mellomting (etter min vurdering) og jeg er veldig glad i den, ser for meg at det er mer føsomt der nede, da det er mer å masere, mer å slikke og suge. Nam nam. På et eller annet vis mener jeg at det ser mer kvinnelig ut å ha litt "kjøtt" der nede, og mener det er finere enn de mer flate variantene som jeg forbinder med yngre jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis bare beinet som stikker ut... Kan være ekstra "kjøtt/fett" under huden der også, gitt! :sjenert:

Der det er forhøyninger i områdetkan man si det er bollemus.

Men det at kjønnslepper/klitoris er store og "henger utenfor" har ikke noe med bollemus å gjøre! Det blir noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der det er forhøyninger i områdetkan man si det er bollemus.

Men det at kjønnslepper/klitoris er store og "henger utenfor" har ikke noe med bollemus å gjøre! Det blir noe helt annet.

Hvordan kan ei kjønslippe henge utenfor? Utenfor hva, de er jo på utsiden allerede. Men uansett, her er det nok snakk om ei jente som har store kjønslepper, så hva med at vi legger diskusjonen til side og ikke ødelegger tården med akkurat det siden alle andre enn deg ser ut til å forstå hva ts snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Hvordan kan ei kjønslippe henge utenfor? Utenfor hva, de er jo på utsiden allerede. Men uansett, her er det nok snakk om ei jente som har store kjønslepper, så hva med at vi legger diskusjonen til side og ikke ødelegger tården med akkurat det siden alle andre enn deg ser ut til å forstå hva ts snakker om?

Det er de indre kjønnsleppene som av og til hos noen kan henge utenfor sprekken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de indre kjønnsleppene som av og til hos noen kan henge utenfor sprekken :)

Det stemmer. Enkelte kvinner har kliroristufser og indre kjønnslepper som ser ut som "ytre" fordi de henger nedover og utenfor sprekkområdet.

Det er derfor mange opererer det vekk slik at det ikke skal henge utenfor.

Bollemus er når hele greia ser ut som en ball av spekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er de indre kjønnsleppene som av og til hos noen kan henge utenfor sprekken :)

Men det er vel ikke bollemus vel, så da har det vel lite med saken å gjøre? Jeg er fullt klar over at det ofte forekommer, jeg bare lurte på hva i forbindelse med bollemus som kunne henge utenfor, da bollemus allerede refererer til dets om er utenfor og ikke det som er inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis bare beinet som stikker ut... Kan være ekstra "kjøtt/fett" under huden der også, gitt! :sjenert:

Kjøtt/Fett påvirker ikke bollemus-utseende i særlig grad. Det er utstående benknokkel på venusberget som skaper begrepet bollemus. Ikke kjønnsleppene. Hvis det er en kul i underlivet som syns når jenta har bikini/truse og ligger eller står med samlede lår, så er det bollemus. Tykke kjønnslepper syns stort sett bare når hun skrever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøtt/Fett påvirker ikke bollemus-utseende i særlig grad. Det er utstående benknokkel på venusberget som skaper begrepet bollemus.

I mange tilfeller er det kjøtt/fett som er årsaken til at jenta har bollemus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får som regel gjentatte ganger kommentarer som "jeg ELSKER musa di!" av de mennene jeg har vært med, så da regner jeg med at de liker dem sånn :) Hadde selv skikkelig komplekser for det før, men de begynner å forsvinne nuh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Men det er vel ikke bollemus vel, så da har det vel lite med saken å gjøre? Jeg er fullt klar over at det ofte forekommer, jeg bare lurte på hva i forbindelse med bollemus som kunne henge utenfor, da bollemus allerede refererer til dets om er utenfor og ikke det som er inni.

Nei det er ikke bollemus nei. Ikke har jeg sagt det heller. Forklarte bare hva indre kjønnslepper var jeg da. Bollemus er høyt skamben og har ikke noe med leppene og gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann her.

Bollemus er KJEMPEFINT!! Og sexy, elsker det.

Elsker å slikke den deilige bollemusa til samboeren, ja jeg kommer til å spise den opp en dag!! :Hehe: Jeg slikker og koser med den etter alle kunstens regler.... Jeg er så glad for at hun har nettopp den musa hun har. Tror jeg har med meg mange menn på dette.

Helt ennig! har bollemus selv,er ganske stolt av det!Mannen min elsker den :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mann her.

Bollemus er KJEMPEFINT!! Og sexy, elsker det.

Elsker å slikke den deilige bollemusa til samboeren, ja jeg kommer til å spise den opp en dag!! :Hehe: Jeg slikker og koser med den etter alle kunstens regler.... Jeg er så glad for at hun har nettopp den musa hun har. Tror jeg har med meg mange menn på dette.

Denne kan jo misforstås en smule :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her.

Bollemus er KJEMPEFINT!! Og sexy, elsker det.

Elsker å slikke den deilige bollemusa til samboeren, ja jeg kommer til å spise den opp en dag!! :Hehe: Jeg slikker og koser med den etter alle kunstens regler.... Jeg er så glad for at hun har nettopp den musa hun har. Tror jeg har med meg mange menn på dette.

Har du for vane å slikke henne ovenfor klitoris, altså ovenfor der sprekken begynner? For det er jo der oppe på venusberget man avgjør om hun har bollemus eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...