Gå til innhold

Wildflowers graviditetsdagbok


Wildflower

Anbefalte innlegg

Nå er jeg 7+5 uker, og alt jeg gjør når jeg ikke er på Universitetet er å ligge rett ut på sofa eller seng. Jeg er så hinsides dårlig. Leiligheten ser helt rasert ut fordi jeg ikke makter gjøre husarbeid :P Mannen evner jo ikke vaske klær eller gulv heller :ler: Han er heldigvis flink til å lage i stand mat (men rydder ikke kjøkken etterpå :fnise: )

Sånn går no dagan, man skal vel ikke klage. Det er jo noe fint som er grunnen til dette her :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, 7 uker! :hoppe:

Du må lage deg ticker, lettere å følge med :jepp:

God ide. Skal prøve å finne ut hvordan jeg lager noe sånn ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Takk for det dere :strix:

Det er herlig å endelig ha krysset den "magiske grensen", og trodde selvsagt at skuldrene kunne senkes nå. MEN i dag har jeg begynt å spotte brunt, så da får jeg heldigvis forbli nervøs! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brun utflod i dag og.. kjenner det gjør meg veldig nervøs! Bæh. Vil jo bare nyte nå som jeg har kommet "så langt".

Ellers har formen kommet seg betraktelig. Mye mindre kvalm og generell energi er bedre. Wee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei. Det går bra. Det har ikke kommet mer nå, men blir nok å ta opp med jordmor når jeg skal dit snart.

Ellers er jeg endel på skolen om dagen, så at formen begynner å bli god igjen passer utmerket :-D

Skal snart bestille en ny tidlig UL også, og jeg er så speent.

Forresten, flere som kjente livmoren (tror det er det jeg kjenner?) stikke opp fra magen i uke 12? Synes det er helt merkelig å kjenne på, men også ganske magisk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei. Det går bra. Det har ikke kommet mer nå, men blir nok å ta opp med jordmor når jeg skal dit snart.

Ellers er jeg endel på skolen om dagen, så at formen begynner å bli god igjen passer utmerket :-D

Skal snart bestille en ny tidlig UL også, og jeg er så speent.

Forresten, flere som kjente livmoren (tror det er det jeg kjenner?) stikke opp fra magen i uke 12? Synes det er helt merkelig å kjenne på, men også ganske magisk :hjerte:

Godt å høre du er mer på skolen :) Jeg er selv i uke 10 og har ikke orket skolen på mange uker.. Håper å snart komme tilbake igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei :) Følger med her jeg :) Jeg er mellom 5-7 uker på vei. Litt usikker enda :)

Heei, så spennende. Hvordan er formen din så langt? Merker du noen kjekke symptomer? :)

I neste uke skal jeg på min første time hos jordmor.. både gleder meg og gruer meg. Hva skjer på slike møter? Hun har satt av en hel time heldigvis, så jeg har god tid på å snakke og spørre om ting jeg lurer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Heei, så spennende. Hvordan er formen din så langt? Merker du noen kjekke symptomer? :)

I neste uke skal jeg på min første time hos jordmor.. både gleder meg og gruer meg. Hva skjer på slike møter? Hun har satt av en hel time heldigvis, så jeg har god tid på å snakke og spørre om ting jeg lurer på :)

Jeg har egentlig ganske få plager :) Ømme brystvorter bare :) Har du fått sjekket ut noe etter du spotta brunt??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Første jordmortime her var mest en "bli kjent" time:) kanskje hun leter etter hjertelyd, legen min gjorde det i uke 13:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til jordmor neste måned å da sa hun at vi ble flere...Altså en gruppe :O

Hvaa! Nei herlighet, håper ikke jeg skal være i en gruppe! Hvorfor skal dere være det? Jeg vil jo ikke stille alle de rare spørsmålene jeg sikkert kommer til å stille foran andre mennesker :P

Jeg har ikke sjekket noe mer etter spottigen, men har en tidlig ul til i neste uke også. Håper alt står bra til altså. Uææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jordmortime her var mest en "bli kjent" time:) kanskje hun leter etter hjertelyd, legen min gjorde det i uke 13:)

Ah okey. Så greit :) Det er sikkert det her også. Er det ganske sikkert å finne hjertelyd i uke 14? Vil helst ikke at hun leter hvis det er en reell sjanse for at hun ikke finner den pga det er for tidlig. Vil jo bli kjempenervøs dersom den ikke er der :O Endret av Wildflower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah okey. Så greit :) Det er sikkert det her også. Er det ganske sikkert å finne hjertelyd i uke 14? Vil helst ikke at hun leter hvis det er en reell sjanse for at hun ikke finner den pga det er for tidlig. Vil jo bli kjempenervøs dersom den ikke er der :O

Jeg vet ikke helt om sjansene.. Du får spør:) mange vil jo ikke lete så tidlig da det er sjanse for å ikke finne og da evt. Bekymre mor:) legen fant i hvertfall uten problem hos meg 13+0 og jeg har ekstra magefett..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...