Gå til innhold

Wildflowers graviditetsdagbok


Wildflower

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil følge med her :)

Ang tamponger: man skal kun bruke bind ved en eventuell sa pga infeksjonsfare. Greit å vite på forhånd, selv om jeg krysser fingrene for at denne holder helt inn til mål :)

Velkommen :blomst: Dette var nytt for meg også, men nå som du sier det så gir det jo mening. Godt man kan få nyttig informasjon her altsåå. Det er såå mye jeg ikke kan av dette her :sjokkert:

Ååå, takk for råd :) da skal bind stå på listen. Kanskje jeg skal vifte ekstra med pakken bind, så bygda kan ta seg en drue :laugh: (2. omgang med gravidrykter på meg)

Så kjedelig med ryktespredere da, men det er vel ikke noe nytt på bygda.Jeg kjenner til det altså, oppvokst i ei sladrebygd selv :rasende:

Hehe sånn er det å bo på et lite sted,jeg gjør det jeg også :nigo:

Edit: den skulle være til deg frøkenanonym, ble litt forvirra om hvem sin dagbok det var plutselig :fnise:

:fnise:

Heei :) der var du!

Halloo :biggrin: Kjekt å se deg her inne også. Jeg blir så glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld satte jeg litt salte greier på nattbordet mitt, det hjalp veldig på kvalmen i dag tidlig. Det blir bare verre og verre føler jeg. Akkurat nå er jeg så glad for at jeg er student og ikke har en jobb jeg må være på i 8 timer, hvordan er det mulig å holde ut? Dere som gjør det er virkelig tøffe synes jeg og fortjener en mengde skryt :hug:

Sola skinner så vidt på vestlandet i dag, og det er såå deilig :sol: Det gir meg litt mer energi til å ta fatt på dagens gjøremål! Og det trengs, energien er det ikke mye å hente av, ALT er slitsomt. Flere som sliter med dårlig energi her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke noe snill den kvalmen nei :opplyser: men godt å høre at salt hjalp deg da iallefall.

Og ja, det med dårlig energi kan jeg skriver under på! er slapp og sliten hele dagen, men når kvelden kommer så får jeg alikevell ikke sove, så blir jo helt kake dagen etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var deilig med litt sol altså! :-) Kaldt da, men herlig likevel.

Hatt besøk i dag, noe som er veldig trivelig, men kjenner det tar på når energien er så lav og kvalmen så til stede. Har ikke fortalt noen enda så må jo skjule alt så godt det lar seg gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var fin dag i dag :) fikk du vært ute?

Huff er ikke noe gøy å være på besøk og føle seg slakk.. Jeg kombinerte det å treffe folk med å være ute i den friske lufta :) det hjalp! Med en gang jeg kom inn hjemme ble jeg slakk og halvdårlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper å få litt frisk luft i nesen ja, det er helt sikkert :-)

Skal prøve å sove nå, men det går vel fort en god stund før det skjer. Må jo opp for å tisse en sånn hundreogto ganger først :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrreeeminhatt som lukter skal plage meg! Kaffe som jeg normalt eeelsker lukter helt forferdelig nå. Jeg må gå på et annet rom når kjæresten skal lage seg kaffi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke snakk om det en gang! Er helt syk luktesans:p mannen må ta på seg deodorant nede, hvis ikke våkner jeg av lukten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke snakk om det en gang! Er helt syk luktesans:p mannen må ta på seg deodorant nede, hvis ikke våkner jeg av lukten :P

Hahaha huff :fnise: det er voldsomme greier ja. Føler meg jo helt urimelig til tider. Jeg lå på soverommet og slappet av tidligere da jeg kjente en heelt syyk leverposteilukt sivende inn, og gjorde meg dødskvalm. Mannen lagde seg brødskive ganske langt unna. Kan jo ikke be han slutte å spise heller liksom, selv om det var fristende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe på det værste så sa jeg at dørene måtte lukkes og vifta måtte på på kjøkkenet;) tror han syntes jeg var håpløs i begynnelsen, men når han hørte jeg løp for å spy så tok han hintet:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Såå godt hver gang vi kommer oss til en ny fredag :rodmer:

Gratulerer med 7 uker. :strix: Syns du tida går sakte frem mot 12 uker?

Det går sååå sakte :P Disse ukene etter jeg fant ut at jeg er gravid føles som et laangt år :-P Det er vel snakk om snart 3 uker.. Enda 5 uker igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...