Gå til innhold

Skyblue og lille E <3


Skyblue

Anbefalte innlegg

Har fulgt med litt her uten å gi meg til kjenne, er vel på høy tid nå.

Så for det første; gratulerer med larve i magen! :biggrin:

For det andre; jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du beskriver av hormoner. Er selv 18uker på vei her og har aldri i hele mitt liv følt meg så sint og rett frem rasende som jeg gjorde de første 3 månedene. Det er roet seg litt nå, heldigvis, men kan fortsatt bli veldig oppfarende for små bagateller. Men den første tiden føler jeg jeg gikk rundt og var sint på alt og alle hele tiden, Ville bare skrike og hoppe og skjelle ut alle rundt meg. Fryktelig slitsomt! :fnise:

Men du kan jo håpe på at det kanskje roer seg litt etterhvert da.

Og så koselig kvelden deres ble til slutt, fint når mannen ordner sånn!

Hey! Takk! :) Er vel ikke en larve lenger vel?? haha. Kaller h*n for minibaby jeg nå ^^

Godt å høre at hormonene kan roe seg litt!

Jada, mannen har faktisk vært ganske fantastisk i det siste. Klager sjeldent om han må lage middag alene, noe han har gjort ofte, og har tatt oppvasken (vi har ikke oppvaskmaskin enda..) flere ganger på rad (vi pleier å ta annenhver gang) og div andre ting. Jeg føler meg heldig :) Måtte skryte litt av han i dag, var redd for at han bare fikk kjeft og klaging fra meg når jeg egentlig syns han er helt herlig! :P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk unnagjort litt skriving. Ellers ble det sofa resten av dagen. Elendig form i dag. Og en snikende hodepine noen ganger.. Vel heller det enn kvalme, så kanskje de kan bytte plass litt :)

Ellers har mannen vært en supermann i dag! Rett etter jobb tok han hundene med ut litt og så hang han opp klær, ryddet kjøkkenet og kosta gulvet! Uten at jeg ba om det! Haha. Noen ganger bare slår han til altså. Nå er han og handler litt mat.

Føler meg så udugelig om dagen men har troa på at det må gi seg snart. Kan nesten ikke huske hverdagen uten kvalme jeg :P

Og såå blir det walking dead i kveld! Woho kveldens høydepunkt! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det blir baby! Mitt tips: ikke ta av merkelapper på alle klær om du er usikker på størrelse. Noen går rett i 56 feks, og da er det veldig deilig og kunne bytte str 50 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det blir baby! Mitt tips: ikke ta av merkelapper på alle klær om du er usikker på størrelse. Noen går rett i 56 feks, og da er det veldig deilig og kunne bytte str 50 :)

Ja tror ikke jeg blir å kjøpe så forferdelig mye i 50. Denne buksa er i str 56 :) men takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kan jeg ikke klage på formen :) Føler meg bra og har fått gjort litt. Handla for nesten hele uka (det har jeg ikke gjort på flere uker!) og sittet ute i sola med hundene en times tid + en tur. Ryddet litt på kjøkkenet... og i dag blir det fiskepinner med potetmos og brokkoliblanding til middag! Sunn middag for en gangs skyld, blitt en del ferdigmat i det siste...

Det er så herlig når formen er bra! Setter skikkelig pris på det :nigo: Pleier å bli veldig dårlig dagen etter en bra dag, så er litt nervøs for i morra.. håper liksom den verste formen begynner å gå over og at hormonene begynner å stabilisere seg litt igjen :P Nærmer jo meg 12 uker også, så perfect timing hvis jeg er på bedringens vei nå! Lov å håpe!

Alt i alt har jeg hatt en NYDELIG dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett bilde fra i dag som beskriver mye av dagen min! :fnise: Nestèa og vannmelon i sola <3

2q085tl.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kommet over den verste kneika for en stund siden, så ser ikke bort fra at du er der du også! :)

Ser ut som om du har hatt en nydelig dag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal fortelle faren og broren min (mamma og søster et alt) , Hans foreldre og søsken i påskeferien. Og så etter hvert kommende oldeforeldre også da.

Planen er å kjøpe kopper på kremmerhuset i morra. De koppene med "bestemor" og "bestefar" på til alle kommende besteforeldre. Gleder meg til å fortelle nå! Litt skummelt å men satser på at dette går bra. Skulle gjerne hatt en ul til nå og tatt med bilde oppi koppene men jaja. De får et kort istedet oppi der det skal stå noe med "ses i oktober!"

Spent på reaksjonene å.. Gruer meg mest til å fortelle til svigerfar :P han er litt sånn... Streng føler jeg xD vi eier ikke hus og jeg er ikke ferdig med studiene enda.. Men satser på at han blir glad da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det bare er meg :P men nå har det gått litt mer enn to uker siden sist ul og jeg føler trang for å se lille igjen! Få en ny bekreftelse på at h*n fortsatt spreller og har det fint her inne :P litt sånn avhengig av å se h*n annenhver uke...

Irriterer meg at jeg ENDA ikke har fått ny dato for ul på Oslo sykehus (de er trege Ass!!!!). Om jeg hadde hatt masse penger ville jeg bare bestilt privat ul nå xD

Og dere... Snøen er tilbake :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du vurdert doppler, til når du er et par uker lengre? :) Jeg vurderer veldig å kjøpe det nå, så lenge det ikke virker stressende ;)

Har du vurdert å ta en telefon til dem og høre?

Ja hører rykter om at snøen venter hjemme også... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert doppler, til når du er et par uker lengre? :) Jeg vurderer veldig å kjøpe det nå, så lenge det ikke virker stressende ;)

Har du vurdert å ta en telefon til dem og høre?

Ja hører rykter om at snøen venter hjemme også... :o

Ja tenker en del på det, men vet ikke om jeg tørr :P men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg vel til å kjøpe etter hvert :P

Tenkte å ringe på mandag hvis jeg ikke har fått noe brev i dag eller i morra.

Ja det er ikke bare LITT snø men rene... winter"wonder"land jo. :sjokkert: Hadde passa bra hvis det var julaften i dag! :fnise: Men ikke nuuuuuhhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS! Dagens flause:

Slapp ut hundene så de skulle få gå på do, så løp begge ut i "gata" eller veien da. Ikke så farlig tenkte jeg, er sjeldent biler her, er så landlig og fredlig her :P Men så kommer det en bil da, opp bakken... og den ene bikkja sitter og driter midt i veien mens jeg står ved døra i morgenkåpe og roper at de må flytte seg. Men de lytter ikke, så da må jeg gå ut i veien selv og flytte på dem... i morgenkåpe (helt naken under) xD følte meg litt blotta... Og så når jeg får flytta hundene, så kommer ikke bilen seg videre opp bakken og må dermed rygge ned igjen for å prøve på nytt.. ooopsi! :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:

Nå skal det ikke være mer snø, nå skal det være vååååår!!! Jeg driter i påskesnø, jeg skal ikke gå på ski uansett. Jeg vil ha ballerinasko og capribukse... Får snart ikke igjen vinterjakka mi, så nå må jeg få lov til å kle meg litt lettere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Nå skal det ikke være mer snø, nå skal det være vååååår!!! Jeg driter i påskesnø, jeg skal ikke gå på ski uansett. Jeg vil ha ballerinasko og capribukse... Får snart ikke igjen vinterjakka mi, så nå må jeg få lov til å kle meg litt lettere!

:fnise:

Ja herregud helt enig! Går ikke på ski, aker ikke, står ikke på slalom.. nei jeg har ingenting å gjøre på vinteren. Får heldigvis igjen vinterjakka da :icon_lol: Men jeg vil ikke ha den på !!! Var jo så nær ved å legge den bort til neste vinter jo! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøkaos her også. Jeg venter på at de skal måke den bratte bakken opp fra huset og til hovedveien, men det er ikke akkurat en vei som har prioritet :P Jeg ser det an litt til, så får jeg heller si fra til sjefen at jeg ikke kommer, og heller jobber inn timene en annen dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...