Gå til innhold

Mitt svangerskap


primadonna

Anbefalte innlegg

Syns liksom det er litt tidlig. Men er vel bare et bra tegn..puppene fungere liksom. Håper ikke det blir veldig voldsomt enda da. Men er vel lurt med innlegg nå på vinteren kanskje. God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns liksom det er litt tidlig. Men er vel bare et bra tegn..puppene fungere liksom. Håper ikke det blir veldig voldsomt enda da. Men er vel lurt med innlegg nå på vinteren kanskje. God natt :)

Ja, er helst på morgen og kveld her. Men tenker at øker det på blir det innlegg:) godt vi fungerer!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg møte jordmor. Hyggelig dame som snakket en time om alt om svangerskap. Fikk stilt litt spørmål og fikk mye nyttige svar. jeg var jo helt sikker på jeg kom til å få kjeft for å ha gått opp for mye i vekt, men nei. Jeg hadde ikke gått opp noenting, og fikk streng beskjed om at jeg burde gå opp i vekt. Følte der og da at jeg ble stemplet som en av de som slanker babyen før fødsel, men det er ikke tilfellet. Har hørt mye som yngre at jeg må gå opp i vekt. Det gjorde meg tidligere usikker på kroppen jeg trivdes så godt i. Syns selvfølgelig at folk som er ekstremt undervektige og veldig overvektige skal få hjelp. Men vi andre som avviker bare littegrann fra normalen burde jo få være lykkelige i egen kropp uten å bli tvunget inn i en vekt.

Ellers fant jeg ut jeg hadde urinveisinfeksjon. Men har fått medisiner og er glad slike ting blir oppdaget slik det ikke går ut over min lille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spennende å være gravid. kroppen fungerer, og inni vokser et lite menneske du skal ha resten av livet. Det begynner å gå mer opp for meg hver dag som går. Jeg har hele tiden hatt i baktankene at det kan gå galt, men nå begynner jeg å instille meg på at det vil få bra :) prøver ta knipe øvelser, og innser om noen måneder er jeg mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra de oppdaget uvi'en:) det med vekt tror jeg ikke du skal ta så veldig til deg, du har jo vert på ul og det var vel ikke noe snakk om avvik da?

Er en helt rar følelse. Jeg er fremdeles der: "tenk om det går bra", sikkert fordi jeg ikke har vert på OUL enda:)

Men mest sansynlug går det jo bra nå og vi er begge mammaer til våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra de oppdaget uvi'en:) det med vekt tror jeg ikke du skal ta så veldig til deg, du har jo vert på ul og det var vel ikke noe snakk om avvik da?

Er en helt rar følelse. Jeg er fremdeles der: "tenk om det går bra", sikkert fordi jeg ikke har vert på OUL enda:)

Men mest sansynlug går det jo bra nå og vi er begge mammaer til våren :)

Ja alt var fint :) skal bli herlig når babyen blir såpass stor at vi får bevegelser som bekrefter alt bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja alt var fint :) skal bli herlig når babyen blir såpass stor at vi får bevegelser som bekrefter alt bra :)

Jeg kjenner en del nå jeg faktisk. Er helst om kveldene da og kjenner bare om jeg ligger på rygg eller mage:) men gleder meg til skarpere bevegelser!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent litt jeg også. Kjente en liten bevegelse på høyre side. Skuttet forsiktig tilbake, og kjente en ny liten bevegelse tre cm lenger nede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner små bevegelser, legger hånda forsiktig over det jeg kjenner bevegelser og får et lite puff. For en herlig bekreftelse <3

Endret av primadonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtte tirsdag. Kom hjem fra skolen i ca 5 tida, etter middag slokkna jeg og våknet ikke før klokka 9. Om én måned er jeg ferdig med alle eksamen, og har ferie.. Skal bli herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å kikker på ebay. Kom over denne http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=271588720778&alt=web

Syns den virka kjempe praktisk. Var grei pris på den også, og om jeg kjøper i en litt nøytral farge kan gubben tolerere å bruke den også kanskje. Eller ligger lille godt og beveger seg. Utrolig hvor mye hun beveger seg, og rart å tenke på at hun har gjort det i mange uker allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den så ikke du ut!:)

Nei da dem virka grei ;). Men kanskje litt "too much" med alle bagger og vesker??

Nå er prosjekt lammeskinn igang. Vi fikk et lammeskinn av en venninne, men det så liksom så flatt ut. Så da prøver man på håndvask. :)

Endret av primadonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ser tastaturet hang seg opp der :P skulle stå: den så ikke ille ut :P

Det må du nesten se selv, for min del er det nok med en:)

Lykke til med prosjekt lammeskinn:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan jo være at du bruker forskjellige størrelser utifra hva slags tur du skal på? Og den ene er vel til smokker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Å herlighet dette var lenge siden. Har ikke hatt behov for å skrive. Har følt at termingruppene på Facebook har vært mer enn nok. Dagene er vanskelige nå, virkeligheten begynner å synke inn... Terminen er om bare litt over 50 dager. Kommer vi til å rekke alt? Hva skal vi egentlig rekke? Samtidig er det skole, og å ta vare på forholdet. Balansen er vanskelig og blir det feil påvirker det humøret ene eller andre vegen. Mye tid brukes også på å beskymre seg for den lille. En bevegelse man ikke har kjent før, settet tankene i spinn. Nei, nå gleder jeg meg til å få henne i armene. Vite at hun er min og lære hun å kjenne ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bare bra :klem: Snart har dere henne her :) Jeg følte meg ikke klar egentlig, de siste ukene før termin, men når termin passerte ble jeg plutselig VELDIG klar :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen, nå! Mangler dere mye, eller føler dere at dere har alt på plass? Plutselig kommer hun, vet du! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...