Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Veldig bra konsert på fredag! Og godt å komme seg litt ut med venninner!

Igår fikk E møte en av mine beste venner. Hun har gledet seg lenge til å møte E. Holdt henne hele tiden mens vi satt på café. Veldig hyggelig! Hun har vært gift en stund og alltid trodd hun skulle få barn før meg men nei...

Idag skal vi innom svigermor. Hun sier alltid i helgene at vi må gjerne komme innom hvis vi ikke skal noe. Og nå inviterte hun på lunsj så da sier vi ikke nei.

Bare sove et par timer til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig å få maten servert ;) Og moro når venner og familie er så engasjerte i de små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg visste ikke at du også fikk keisersnitt! Hvordan går det med deg nå ifht operasjonssåret? Og hvordan lappet de deg sammen? Her ble det strips med en liten bandasje utenpå, og jeg tok av alt selv. Litt av operasjonstråden fra laget innenfor stikker ut, men jeg har klippet bort det meste etter tillatelse fra lege :)

Og det var jo en veldig lang fødsel, skjønner jeg. Er du fremdeles fornøyd med valget om KS framfor å vente, eller har du tenkt nytt om det? Jeg spør bare pga alle mine egne tanker om min opplevelse.

Helt glemt å svare deg.

Såret gjorde vondt en periode i etterkant men sluttet fort på smertestillende. Det ble strips med bandasje her og. Det tok jeg av selv en uke etter operasjonen. Synes fortsatt det er litt ømt rundt såret og spesielt når jeg holder E og hun sparker litt i magen.

Jeg har gjort meg opp noen tanker rundt ks og fødselen men føler ikke at jeg har gått glipp av noe bare fordi jeg ikke fødte E vanlig men mange som spør meg om det. Så lenge jeg fikk en frisk baby så er jeg fornøyd!

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra konsert på fredag! Og godt å komme seg litt ut med venninner!

Igår fikk E møte en av mine beste venner. Hun har gledet seg lenge til å møte E. Holdt henne hele tiden mens vi satt på café. Veldig hyggelig! Hun har vært gift en stund og alltid trodd hun skulle få barn før meg men nei...

Idag skal vi innom svigermor. Hun sier alltid i helgene at vi må gjerne komme innom hvis vi ikke skal noe. Og nå inviterte hun på lunsj så da sier vi ikke nei.

Bare sove et par timer til....

Så bra du koste deg! :Nikke: Hvordan gikk det med mannen og E hjemme?

Så koselig med litt veninnetid både på konsert og cafè, kan tenke meg det er gull verdt med sånne avbrekk nå i en helt ny tilværelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du koste deg! :Nikke: Hvordan gikk det med mannen og E hjemme?

Så koselig med litt veninnetid både på konsert og cafè, kan tenke meg det er gull verdt med sånne avbrekk nå i en helt ny tilværelse :)

Konserten var kjempebra på fredag. Det ble til og med en konsert ikveld og. Sånn går det når man kjøper billetter til noe før man visste at man var gravid. Men M er snill og hadde ikke noe imot å være hjemme med E ikveld og. Han klarte seg bra på fredag og såvidt jeg har forstått, har hun sovet siden jeg dro. Så da våkner hun vel når jeg kommer hjem. Hehe.. Men det er godt å få litt venninne-tid inni mellom.. Trenger det!!

Også er det ekstra koselig å komme hjem til M og E!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konserten var kjempebra på fredag. Det ble til og med en konsert ikveld og. Sånn går det når man kjøper billetter til noe før man visste at man var gravid. Men M er snill og hadde ikke noe imot å være hjemme med E ikveld og. Han klarte seg bra på fredag og såvidt jeg har forstått, har hun sovet siden jeg dro. Så da våkner hun vel når jeg kommer hjem. Hehe.. Men det er godt å få litt venninne-tid inni mellom.. Trenger det!!

Også er det ekstra koselig å komme hjem til M og E!!!

Må innrømme at jeg er en smule misunnelig. Både på katy perry konserten og det ble ikke bedre når jeg så bildene dine fra dagens på fb nå :fnise:

Så bra det går så fint med de to hjemme. Ikke noe som er bedre enn det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mnd :hoppe:

Litt pussig å tenke på egentlig.. mi er to uker nå og så hadde du termin en dag etter meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag føler jeg at jeg har hatt en bra dag. Vi har funnet ut at hun liker varmeflaske så vi legger den i senga hennes før vi legger henne. Da sovner hun nesten med en gang. Det gjorde det enklere for oss å legge henne. Også synes jeg at amming om natta går bedre.

Idag har vi også hatt besøk av ei venninne. Hun har en baby på 7 mnd så det var morsomt å se hvor stor han var. E sov nesten hele tiden men fikk hilst på.

M ville egentlig gå tur med E når han kom hjem fra jobb men E brukte lang tid på å spise og måtte skifte bleie flere ganger. Så da sa jeg at han burde sove litt før middag om han ville det. Mens jeg og E slappet av på sofaen.

Nå er det middagstid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle vi vært på helsestasjonen men siden bussene står så kommer vi oss ikke avgårde. Prøver å høre om noen kan kjøre oss senere idag (vi kan få ny tIme kl. 12.30) eller imorgen tidlig kl 10.30. Så da tror jeg heller at jeg tar sjansen på å komme meg dit imorgen.

Skikkelig kjedelig med snøværet men men.. Da får vi ha en innedag. Og kanskje sove litt mer siden vi har vært våkne siden kl 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt glemt å svare deg.

Såret gjorde vondt en periode i etterkant men sluttet fort på smertestillende. Det ble strips med bandasje her og. Det tok jeg av selv en uke etter operasjonen. Synes fortsatt det er litt ømt rundt såret og spesielt når jeg holder E og hun sparker litt i magen.

Jeg har gjort meg opp noen tanker rundt ks og fødselen men føler ikke at jeg har gått glipp av noe bare fordi jeg ikke fødte E vanlig men mange som spør meg om det. Så lenge jeg fikk en frisk baby så er jeg fornøyd!

Du da?

Såret her er litt ømt fremdeles pga nervene som ble snittet over da de tok ut J. Merker det mest når jeg er sliten, faktisk.

Jeg syns det er litt trist å ikke kunne føde i badekar senere, men jeg fikk jo en frisk baby :) Følte at jeg gikk glipp av noe, men det kan jeg jo oppleve senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag kom vi oss til helsestasjonen. E fikk masse skryt. Hun hadde gått opp til 3990g på en uke. Altså 300g. Veldig bra!

På vei hjem ble E utålmodig, så vi dro bare rett hjem. Hadde egentlig tenkt til å handle men får ta det med M etter jobb.

Nå skal det bli godt med helg. Håper snøen forsvinner snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlig lørdag! Vi har vært en tur i byen med E. Jeg fikk kjøpt et par ting sånn at jeg kan lage invitasjonene til dåpen til E i løpet av påsken. Også gikk vi egentlig bare rundt med henne. Utrolig deilig vær!

Nå er M ute sammen med E. Han ville gjerne gå en tur alene med henne. Sier ikke nei til 1,5 time alene. Jeg burde prioritert søvn men i stedet fant jeg frem støvsugeren og vaskebøtta. Plutselig var det rent i gangen, stua, kjøkken og soverommet. Utrolig deilig å få gjort det!

Slappe av resten av tiden før de kommer tilbake.

God helg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga forsvant fort. Dagen i går var slitsom. E var vanskelig. Ville ikke sove og uansett hva vi gjorde, så var det ikke bra nok. Vi prøvde til og med vippestolen og det fungerte en liten stund. Vi gikk en trilletur og da sov hun i 2 timer. Men når vi la henne på kvelden, sov hun kun 1 time. Da sto vi og lagde middag til oss og det var så vidt jeg fikk spist noe. Stakkars.. Hun sovnet ikke før kl. 1. Natta gikk fint men jeg var glad når jeg så på klokken i dag tidlig og den var 11. Det trengte vi begge to. Håper dagen i dag blir litt bedre. M vil gjerne gå tur med henne når han kommer hjem fra jobb.

Nå sovnet hun igjen. Så da skal jeg benytte sjansen og dusje & vaske håret. Også slappe av på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...