Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Æææsj, flyet er minst en time forsinka! Heldigvis sover lillingen i bilstolen enda, sjukt glad for at jeg ikke sendte den avgårde i stad! Mrdior er også forsinka hjemmefra, så litt hell i uhell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æææsj, flyet er minst en time forsinka! Heldigvis sover lillingen i bilstolen enda, sjukt glad for at jeg ikke sendte den avgårde i stad! Mrdior er også forsinka hjemmefra, så litt hell i uhell :P

Hvordan går det med dere nå? Hørte at Gardermoen ble stengt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere nå? Hørte at Gardermoen ble stengt

Ny avgang 14.30. Det er stilig med en liten baby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vist Gardermoen åpent igjen. Håper dere kommer med et fly snart! Åssen har det gått med å vente på flyplassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere kom dere frem! Oslo var ett kaos i går, jeg mener... Når de stopper alt av busser HELE dagen pga snø.... Har de glemt at vi hadde like mye dnø for bare noen uker siden?! Tror ruter har tatt tidlig sommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig kjipt med forsinkelser ja! vi var jo på flyplassen 09.30, men vi kom oss ikke avgårde før 14.50......................................... HELDIGVIS hadde jeg med ei hodepute så jeg fikk ammet lillingen både fire og fem ganger på flyplassen. Han var helt fantastisk i går, ikke noe skriking og ikke noe særlig klaging. Han sov mye, og sutra bare litt når ting tok for lang tid (les: finne frem puppen). Måtte amme på flyet også! Og flytoget :ler: Han sov nesten hele flyturen også da, men var rimelig våken på toget. Og vet dere, på toget måtte vi sitte i bagasjevogna på sånne harde klappseter! Vi gikk fremst fordi det er der det er ekstra mye bagasjeplass og tilrettelagt for småbarnsfamilier med stellebord og sånt på badet, men det var mange dresskledde forretningsmenn som bare pressa seg inn foran oss. De skubba oss bort og angrep alle plassene i vogna. Så vi og en annen småbarnsfamilie med liten baby måtte sitte i gangen.... Fantastiske greier.

Kom oss frem til mamma til slutt da ! Og nå er vi der mormoren min bor, ca to timer å kjøre i bil. Lillingen ligger på senga og purker og mrdior er på do. Så da får jeg oppdatert meg litt! Gosh jeg er sliten :P 90-årsdag i morgen!

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble litt av en dag! Og det at folk ikke tar hensyn er dessverre noe jeg også har opplevd, mange er rett og slett egoistiske! Bra at dere endelig kom dere fram! Kos dere i bursdagen i dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så slitsomt! Men godt å være framme :) Ha en fin påske!

takk det samme! :sol:

For en dag! Ekstra godt å komme frem kan jeg tro :) håper dere får en fin tur!

var veldig kjekt å være hos morsan! og du, jeg kan snart sende deg cabooen i retur, for jeg får seriøst ikke til å bruke det på en måte som gjør at ikke ryggen min dør :ler:

Det ble litt av en dag! Og det at folk ikke tar hensyn er dessverre noe jeg også har opplevd, mange er rett og slett egoistiske! Bra at dere endelig kom dere fram! Kos dere i bursdagen i dag :nigo:

Det er jo kjempeteit, skjønner ikke at folk har samvittighet til det!

Bursdagen var veldig koselig! Og slitsom, både for mor og barn. Lillingen var så vidt innom meg for litt mat avogtil, og ellers så hadde jeg stortsett ikke peiling på hvor han var. Mamma gikk rundt med han, tante kosa, mormor kosa, onkel ville vise han frem til han og han, og ja, du vet :Knegg:

Nei for et opplegg!.. Håper dere får en god påske :)

det samme til dere!! sender litt sånn "snudegda!!!"støv til deg :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Puh, for en påskeferie dere : p Vi kom hjem igjen i går, og flyturen gikk kjempefint. Lillingen sov under takeoff, våknet da vi var i luften, smilte, spiste og smilte litt mer. Så gråt han i et par minutter mens vi gikk ned, og sovnet. Og dett var dett :P Han er jo en drøm å reise med! Vurderer å ta meg en tur til Oslo igjen i juni, sånn at jeg får hengt litt mer med mamma, og kanskje får truffet dere Oslobaserte KG-jenter! :nigo:

Nå vasker vi klær for harde livet, og prøver å nyte tiden hjemme. For joda, på fredag allerede skal vi til svigers for å feire resten av påsken der. Blir koselig det da, absolutt, jeg bare er så sliiiiten.. Ble selvfølelig gørrsjuk i Oslo, med bihulebetennelse og forkjølelse fra heeeelvete. Blæh!

Har vært ute og trilla tur i dag, ble nesten 4 km. Jeg får "skudd" og ilinger nedover høyre lår når jeg går, og det gjør så forbanna vondt! Lurer på hva det er, kjennes nesten som de smertene jeg fikk på baksiden av låret når jeg hadde bekkenlåsning.. hm..

Sjekk ut bloggen for bilde av lillingen !!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, for en påskeferie dere : p Vi kom hjem igjen i går, og flyturen gikk kjempefint. Lillingen sov under takeoff, våknet da vi var i luften, smilte, spiste og smilte litt mer. Så gråt han i et par minutter mens vi gikk ned, og sovnet. Og dett var dett :P Han er jo en drøm å reise med! Vurderer å ta meg en tur til Oslo igjen i juni, sånn at jeg får hengt litt mer med mamma, og kanskje får truffet dere Oslobaserte KG-jenter! :nigo:

Nå vasker vi klær for harde livet, og prøver å nyte tiden hjemme. For joda, på fredag allerede skal vi til svigers for å feire resten av påsken der. Blir koselig det da, absolutt, jeg bare er så sliiiiten.. Ble selvfølelig gørrsjuk i Oslo, med bihulebetennelse og forkjølelse fra heeeelvete. Blæh!

Har vært ute og trilla tur i dag, ble nesten 4 km. Jeg får "skudd" og ilinger nedover høyre lår når jeg går, og det gjør så forbanna vondt! Lurer på hva det er, kjennes nesten som de smertene jeg fikk på baksiden av låret når jeg hadde bekkenlåsning.. hm..

Sjekk ut bloggen for bilde av lillingen !!

God bedring :hjerte: Godt at reisen gikk så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...