Gå til innhold

Tusle skal bli mamma igjen!


Tusle

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg satser på selvsladring denne gangen, men du er en super sladris :)

Har jo vært så laber aktivitet i boka mi (min egen feil) så jeg regner ikke med at det er så altfor mange som kommer til å følge med :)

Åå, tenk det, jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Imponert over at du ikke har kommet i redebyggemodus før nå! :fnise:

Så spennende at det bare er innspurten som gjenstår! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Mazzi, det lot vente på seg denne gangen.

Kun innspurten igjen, kjenner på litt utålmodighet, det er uvant for meg. Sist var jeg ikke utålmodig et sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du magefølelse på om h*n kommer før eller etter termin? T kom før, sant? (Jeg husker når hun er født, men ikke når terminen din var...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleninja: :vinke::hug:

*Joyce*: Tror h*n kommer før. T kom seks dager før termin. Jeg innbiller meg at denne kommer i månedskiftet. Skummelt med innbilninger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innbilte meg også månedsskiftet, så det føltes som jeg gikk tre uker på overtid da R ikke kom før 22. :fnise: Håper du er heldigere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kom S før tiden da? Er det som er "skummelt" nå, at jeg tror at denne kommer før siden søstera gjorde det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun kom tre dager etter.. :ler: Men "alle" sa at nummer to alltid kommer før, og i tillegg hadde jeg mye murringer og modningsplager i nesten en måned.. Til slutt kom hun 8 dager på overtid, da jeg var i ferd med å gi opp :fnise:

Unner ingen å gå på overtid, det er tortur! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, glad for at jeg gjorde det der "riktig" vei, ved å få eldste lenge etter termindato, mens yngste kom noen dager før. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme måte som at "alt" helsepersonell sier at jeg kommer til å føde fort. Da blir jeg vel liggende i fødsel i 20 timer, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Fryd kom 9 dager før termin, så når Lillemor kom 2 dager etter føltes det ut som om jeg var laaangt på overtid. Hadde gått og vært utålmodig i 14 dager ihvertfall :ler:

Men fødselen gikk fortere med nr. 2 (selv om den også gikk fort med nr. 1 da) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haley: wæææ, ikke si sånn, jeg vil ikke gå over, hehe.

Satser på rask fødsel denne gangen også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse kynnere, nedpress og generelt øm i magen.

Nå er nesten alt på stell. Jeg mangler stellematte og et par bher. Det fikser jeg i løpet av uka.

Tenkte å bake mine innmari gode sjokoladekjeks. Greit å ha noe på lur. Men jeg fyller ikke frysen med mat og bakst. Mannen kan da lage mat ;)

Storesøster i huset er innmari fin for tiden (og innmari snart 4 åring, dere som har/har hatt 4 åring skjønner hva jeg mener :ler:) Hun spør mye etter babyen. Lytter stadig på magen min. Hun mener hun kan høre hjertet slå og det er jo ikke helt utenkelig :hjerte:

Vi har inkludert henne i alle forberedelser. Hun har blitt et råskinn på å brette bleier :ler: Det eneste hun syns er vanskelig er at hun ikke får være med på sykehuset når babyen skal ut. Derfor er det viktig for meg at hun får treffe babyen alene første gangen, kun sammen med meg og pappaen. Tror ikke det blir et problem verken med svigers eller mamma og pappa. Da skal de jammen få høre det om de protesterer :ler: (men de gjør ikke det altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Må følge med her, vi er jo nesten helt likt jo! :hoppe:

Skjønner at storesøster blir litt fnurt altså, jeg ville også ha vært med på fødsel! :ler: Og jeg vil jo helst ha med meg katta på sykehuset, sånn at hun kan kose meg og trøste når det er vondt. Ser for meg at DET ikke akkurat hadde blitt godt mottatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig, Miss :vinke:

Haha, katta med på føden ja. Det er vel ikke det rareste de har møtt vil jeg tro. En venninne av meg fortalte om en fødekvinne som hadde med seg halve slekta. Det var døtre, mor, svigermor, svigerinner, tanter og kusiner. Afrikanske tror jeg de var. Det er kanskje kulturen. Men ikke noe jeg hadde orka :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag tok jeg en overhaling på kroppen, skrubb, shave, napp og smør. Samt kur og det hele på håret. Barbering av legger gikk fint. Gamla får leve sitt eget liv. Blikke no på meg for tida uansett, så da gidder jeg ikke trimme plenen heller :fnise:

Sorry for detaljer, skylder på hormonene... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...