Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Herlig med mer søvn da!! Bare å krysse fingerne for at det fortsetter sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for søvn! :hoppe:

Det var vel i går det var babykveld på barnas hus, så sikkert derfor det var så sykt mye folk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for søvn! :hoppe:

Det var vel i går det var babykveld på barnas hus, så sikkert derfor det var så sykt mye folk ;)

Jepp, det var derfor vi var der også. Men jeg trodde at butikken på Alna var litt "safe" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hos legen på seksukerskontroll for meg. Alt ser bra ut med både meg og lillemor! Hun er tilogmed kvitt trøsken, så jeg slipper å gi henne medisin fire ganger i døgnet! :bolledeig:

Jeg har visst bittelitt igjen på brystvortene mine, for de er fremdeles røde, men jeg kan behandle sjeldnere. Nå blir det å smøre på to ganger i døgnet, og ellers kan jeg bruke Purelan. Og jeg kan sove uten bh igjen! :nigo: Det blir litt melkesøl, men puppene får luft. Wohoo!

Har også fått henvisning til gynekolog så jeg kan få satt inn spiral. Spiralen koster visst 1000 kr! :sjokkert: Den varer i tre år, men llikevel mye penger på én gang for å kunne spille ludo :P

Er det rart at jeg gruer meg til å ha sex igjen? Jeg har jo ikke engang født vaginalt. Er bare redd for å være skikkelig dårlig og så blir det jo sårt fort når det er så lenge siden sist. Klarer sikkert bare to minutter, haha! :fnise: Men gubben blir glad ;) Får be ham kjøpe med kondomer på vei hjem. Skal ikke bli gravid igjen helt ennå, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser ikke på to tette altså? :) godt kontrollen gikk bra! Gruer meg også til sex :P er du ferdig med renselse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Renselsen var over etter to og en halv uke, får bare litt misfarget utflod en gang iblant (hver tredje dag eller så). Så han vil visst ikke foreta noen nære inspeksjoner med det første :P

Får håpe det går bra her også,Missdior!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få si én ting: snøstorm, tidspress, vogn og dårlig brøyting er en lite gunstig kombo. Da jeg endelig kom meg opp på t-banestasjonen etter 25 minutters kamp gjennom snøen (i motsetning til 10 minutter på ren asfalt) var Spiremor blitt Sinnamor! Fikk heldigvis hjelp av en mann til å dra vogna opp på plattformen. Uten det hadde jeg ikke rukket banen.

På den lyse siden: jeg fikk meg en skikkelig treningsøkt! Eller fire, egentlig, som er enda bedre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med søvn og fine resultater på kontroll. 1000 kr var en del ja, men du får tenke på at den holder en stund. Er det med hormoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med søvn og fine resultater på kontroll. 1000 kr var en del ja, men du får tenke på at den holder en stund. Er det med hormoner?

Ja, med hormoner. Gleder meg til å slippe å huske på piller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi i Trøndelag hos svigers. Skal være her hele påsken. Bilturen opp tok oss syv timer inkludert fire ammestopp (hun spiste ca ti minutter hver gang!), et bleieskift og en spisepause på en bensinstasjon. Det betyr at alle stoppene pluss litt kø forsinket oss ca halvannen time. Det er jo ingenting! :nigo: Håper turen hjem går like bra.

Vi skal ut på hytta på fjellet og bli der i noen dager. Vet ikke om jeg er online stort mer nærmere påskeaften, så jeg får si det nå:

Riktig god påske, alle sammen!! :bolledeig::sol::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprekt av deg med baby på litt over en mnd! Her er J tre uker i morgen, og jeg orker ikke dra på påskefjellet i år, selv om det sikkert hadde vært koselig. :P Hjemmepåske denne gangen ja!

Så goood påske kjære deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg vært hos legen på seksukerskontroll for meg.

Var du hos vanlig lege eller gynekolog? Jeg må få bestilt kontroll for meg jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...