Gå til innhold

Derfor er alenemødre farlige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.youtube.com/watch?v=ez1K2K78wNQ

Stakkars barn som vokser opp med henne til mor. Men hun er ikke alene om å være sånn, de fleste alenemødre er sånn. Det er for mye for en person å være forelder alene. Problemet er at feminister tar ikke denne typen familievold på alvor, fordi de mener at kvinner er perfekte og gjør aldri noe galt. Ikke rart i så fall, hvis slike gutter vokser opp til å slå og mishandle kvinner. Det har han jo lært av sin kjære mor...



Anonymous poster hash: f0e5d...f65
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kaffelattn

https://www.youtube.com/watch?v=ez1K2K78wNQ

Stakkars barn som vokser opp med henne til mor. Men hun er ikke alene om å være sånn, de fleste alenemødre er sånn. Det er for mye for en person å være forelder alene. Problemet er at feminister tar ikke denne typen familievold på alvor, fordi de mener at kvinner er perfekte og gjør aldri noe galt. Ikke rart i så fall, hvis slike gutter vokser opp til å slå og mishandle kvinner. Det har han jo lært av sin kjære mor...

Anonymous poster hash: f0e5d...f65

Jeg synes du har et meget viktig poeng her: det finnes en del kvinner der ute som IKKE er gode mødre! Stakkars barn...:-(

Stakkars sønnen i videoen...forferdelig. Mine tanker går for øyeblikket til alle de mange barn som utsettes for psykisk og fysisk mishandling. Måtte samfunnet rundt (naboer, venner, fremmede) bry seg!

Til slutt må jeg få si jeg ikke forstår kommentaren din om "alle alenemødre"?

Mener du de som fikk barn uten å ha en barnas far i livet - eller tenker du på alle mødrene som fikk barn med mannen i sitt liv men så tok det slutt og de deler omsorgen eller liknende?

Hun i videoen virket veldig ung og umoden.

Jeg håper flere fedre oppdager slik verbal og fysisk mishandling fra barns mødre og takket være teknologi er det mulig å bevise. Siden vi her snakker om mødre.

Endret av Kaffelattn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Hva faen er galt med deg? Mener du mor hadde rett til å bli sint og slå sønnen sin?

Anonymous poster hash: cb79a...0c5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.youtube.com/watch?v=ez1K2K78wNQ

Stakkars barn som vokser opp med henne til mor. Men hun er ikke alene om å være sånn, de fleste alenemødre er sånn. Det er for mye for en person å være forelder alene. Problemet er at feminister tar ikke denne typen familievold på alvor, fordi de mener at kvinner er perfekte og gjør aldri noe galt. Ikke rart i så fall, hvis slike gutter vokser opp til å slå og mishandle kvinner. Det har han jo lært av sin kjære mor...

Anonymous poster hash: f0e5d...f65

For en idiot du er!!!! Sitte og påstå at alenemødre utøver vold er helt borti natta! Vold av barn utøves av syke foreldre uavhengig om de er aleneforeldre eller ikke. Skjerp deg!!!

Anonymous poster hash: fb024...b0c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idiot du er!!!! Sitte og påstå at alenemødre utøver vold er helt borti natta! Vold av barn utøves av syke foreldre uavhengig om de er aleneforeldre eller ikke. Skjerp deg!!!

Anonymous poster hash: fb024...b0c

Jeg tror TS skrev nettopp det fordi damen i videoen "skylder" på at hun er alenemor.

Anonymous poster hash: cb79a...0c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror TS skrev nettopp det fordi damen i videoen "skylder" på at hun er alenemor.

Anonymous poster hash: cb79a...0c5

Men å skrive at alle alenemødre er sånn er jo helt idiotisk! Det ahr virkelig INGEN sammenheng! At denne moren skylder på det er så, men det har INGETING å si for andre alenemødre! Vold psykisk og fysisk blit utøvd av aleneforeldre (ja det finnes alenefedre også, foreldre som bor sammen osv, det skal ikke skje, men det skjer i flere hjem enn vi tror! Poenget er at det har INGETING å gjør med om man er aleneforelder eller ikke!

Anonymous poster hash: fb024...b0c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dama er ikke alenemor, hun er gift, men med en annen mann enn barnas far.

Anonymous poster hash: ef3a7...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fæl video. Stakkars søte lille gutten.

Anonymous poster hash: 00a39...f4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dama er ikke alenemor, hun er gift, men med en annen mann enn barnas far.

Anonymous poster hash: ef3a7...f33

Hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: cb79a...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dama er ikke alenemor, hun er gift, men med en annen mann enn barnas far.

Anonymous poster hash: ef3a7...f33

Spiller jo uansett ikke noen rolle. Alenemor eller ei, er ikke det som avgjør om barna blir slått eller ei. Det er faktisk(!) individen som slår det beror på. Ikke forholds-status.

Anonymous poster hash: 40302...4ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å skrive at alle alenemødre er sånn er jo helt idiotisk! Det ahr virkelig INGEN sammenheng! At denne moren skylder på det er så, men det har INGETING å si for andre alenemødre! Vold psykisk og fysisk blit utøvd av aleneforeldre (ja det finnes alenefedre også, foreldre som bor sammen osv, det skal ikke skje, men det skjer i flere hjem enn vi tror! Poenget er at det har INGETING å gjør med om man er aleneforelder eller ikke!

Anonymous poster hash: fb024...b0c

Problemet er at kvinner i langt større grad lar seg styre av følelser. Når følelser tar overhånd så svartner det for ei kvinne. Menn, derimot, er langt mer rasjonelle og rolige, for menn lar seg ikke styre av følelser i den grad som kvinner gjør. Når det er en mann i familien så roer han moren så hun ikke mister kontrollen på denne måten.

Anonymous poster hash: f0e5d...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å skrive at alle alenemødre er sånn er jo helt idiotisk! Det ahr virkelig INGEN sammenheng! At denne moren skylder på det er så, men det har INGETING å si for andre alenemødre! Vold psykisk og fysisk blit utøvd av aleneforeldre (ja det finnes alenefedre også, foreldre som bor sammen osv, det skal ikke skje, men det skjer i flere hjem enn vi tror! Poenget er at det har INGETING å gjør med om man er aleneforelder eller ikke!

Anonymous poster hash: fb024...b0c

Ro deg ned litt nå. TS skrev "de fleste alenemødre" og jeg tror også ts nevnte noe om å ha ansvaret helt alene, hele tiden. Det er en belastning å være 100 prosent mamma/pappa uten noe avlastning. Jeg regner ikke de som har 50/50 deling som aleneforeldre. Ts skriver også noe om at det er en belastning å være alene om ansvaret for barn, underforstått både far og mor.

Jeg sier ikke at alle aleneforeldre har en veldig belastning og gjør slikt. Men jeg tror at risikoen for at det skjer er større hos de som er totalt alene med barna uten avlastning. Man får aldri tid til å klarne hode.

Anonymous poster hash: cb79a...0c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anmeldte nettop ei veninnene for vold mot sønnen sin. Hun driver å klyper og kaster ham rundt til og med når vi er på besøk. Lurer på hva hun gjør når vi IKKE er der....Hun selv bagatelliserer det.

Når man ser hvor onde kvinner er mot hverandre og mot menn..så sier det seg jo selv at de antakelig er onde mot barn også.

Kvinner har sluppet alt for lett unna..de sleipe luringene :) Utrolig mye psykopatoppførsel som unnskyldes.

Man ser jo f.eks i en video hvordan kvinner stirrer på skrittet til menn på t-banen. Samtidig sier de "jo, men mannen hadde jo med vilje lagt kukken sånn at man kunne SE den jo"...Ehh..på samme måte som at dere med vilje bretter ut puppene og ræva. Men doubblestandards er jo varemerket til kvinner verden over.



Anonymous poster hash: 545b3...6e5
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anmeldte nettop ei veninnene for vold mot sønnen sin. Hun driver å klyper og kaster ham rundt til og med når vi er på besøk. Lurer på hva hun gjør når vi IKKE er der....Hun selv bagatelliserer det.

Når man ser hvor onde kvinner er mot hverandre og mot menn..så sier det seg jo selv at de antakelig er onde mot barn også.

Kvinner har sluppet alt for lett unna..de sleipe luringene :) Utrolig mye psykopatoppførsel som unnskyldes.

Man ser jo f.eks i en video hvordan kvinner stirrer på skrittet til menn på t-banen. Samtidig sier de "jo, men mannen hadde jo med vilje lagt kukken sånn at man kunne SE den jo"...Ehh..på samme måte som at dere med vilje bretter ut puppene og ræva. Men doubblestandards er jo varemerket til kvinner verden over.

Anonymous poster hash: 545b3...6e5

Det eneste jeg likte i ditt innlegg var at du skrev at du anmeldt en venninne for vold mot barn. Det ska du ha skryt for! VELDIG BRA GJORT!

Resten velger jeg å ignorere. Flere borde tørre å si ifra og stå på barnens side. Eloge til deg!

Anonymous poster hash: 40302...4ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet vi om hun faktisk slo barnet her?
Jeg må si det, at min mamma var minst like kort i lunta som det der, og hun var ikke alenemor.
Banking i bord, knusing av tallerkener og stygg ordbruk og trusler var ikke helt fremmed for å si det sånn.

Men aldri fysisk.

Pappa på sin side var roligheten selv.

Mamma :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva faen er galt med deg? Mener du mor hadde rett til å bli sint og slå sønnen sin?

Anonymous poster hash: cb79a...0c5

Dette: De fleste alenemødre er sånn..

Are you F** kidding me?

Så alenemødre er er homogen gruppe som oppfører seg likt?

:kvalm:

Endret av Rotemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at kvinner i langt større grad lar seg styre av følelser. Når følelser tar overhånd så svartner det for ei kvinne. Menn, derimot, er langt mer rasjonelle og rolige, for menn lar seg ikke styre av følelser i den grad som kvinner gjør. Når det er en mann i familien så roer han moren så hun ikke mister kontrollen på denne måten. Anonymous poster hash: f0e5d...f65

Har du noensinne sett menn som er fotballentusiaster, som ser på fotballkamp på tv? Lar de seg ikke styre av følelser?
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du det? Anonymous poster hash: cb79a...0c5

det står i alle artikler om denne videoen, det er bare å google.

Anonymous poster hash: ef3a7...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro deg ned litt nå. TS skrev "de fleste alenemødre" og jeg tror også ts nevnte noe om å ha ansvaret helt alene, hele tiden. Det er en belastning å være 100 prosent mamma/pappa uten noe avlastning. Jeg regner ikke de som har 50/50 deling som aleneforeldre. Ts skriver også noe om at det er en belastning å være alene om ansvaret for barn, underforstått både far og mor.

Jeg sier ikke at alle aleneforeldre har en veldig belastning og gjør slikt. Men jeg tror at risikoen for at det skjer er større hos de som er totalt alene med barna uten avlastning. Man får aldri tid til å klarne hode.

Anonymous poster hash: cb79a...0c5

Det er bare tull og det vet du og! Det kommer helt an på individet! Fore n tulletråd!

Anonymous poster hash: fb024...b0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...