Gå til innhold

"Når skal dere få barn da?!"


MissAnema

Anbefalte innlegg

Gjest Haaploes

Jeg har løyet til perifer familie (tanter og onkler) og sagt at vi ikke kan få barn. Klarte til og med å presse frem noen krokodilletårer. Da hadde det evinnelige maset gått så langt at det bare sa stopp. I ettertid har samvittigheten min vært litt gråflekkete på grunn av en egentlig stygg løgn, men mesteparten av tiden føles det verdt det.

En dag ønsker vi å stifte familie, men vi har hundre milliarder ting som prioriteres før det, og som flere nevner her så er ikke akkurat småbarnsfamilier nødvendigvis flinke til å snakke pent om tilværelsen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Livet blir komplett når man er lykkelig. Jeg er selv lykkelig gift, har 1 barn og lyst på flere, men ser ikke "problemet" med å ikke vil ha barn. Vil man ikke så vil man ikke. Ingen andres business enn din.

Jeg synes nesten det er verre masing etter jeg fikk barn enn før jeg fikk barn.

Før virket de bare interessert i å høre om jeg hadde barn, sa jeg nei så sa de ikke noe mer. Men etter at jeg fikk et barn så spør de hvor gammelt og da er spørsnålet "når kommer nr 2?". Og når jeg sier at det har vi ikke tenkt på, så er det nesten så de blir helt satt ut. Akkurat som om de tenker at noe er galt med meg når jeg har fått et barn og ikke da ønsker å flere med en gang..

Anonymous poster hash: a8bbd...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...