Gå til innhold

Blir deres barnehage stengt under streiken onsdag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor i landet er dette? Og er det kommunale eller private barnehager?

Anonymous poster hash: 03984...64c

Bydel Nordstrand. Kommunal.

Anonymous poster hash: b575d...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min bhg stenger ikke da de ikke støtter streiken. Jeg gjør, men får ikke vært med selv pga logistikk.

Anonymous poster hash: 6fc3d...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde ingen i barnehagen hørt om streiken, men jeg skal uansett ta ut mini fra ca 13.30 for å hjelpe dem dersom de finner ut dem skal streike.

Her blir mini med på streiken!

Anonymous poster hash: 5de7f...344

Jeg er prinsipielt i mot streik som virkemiddel, så støtter overhodet aldri det!

Barnehagen vår er privat men det har vel ikke noe å si for streik: de streiker uansett?

Vi foreldre har ikke blitt informert så da forventer jeg virkelig at de IKKE streiker! Det er jo vi foreldre som må lide hvis barnehagen streiker - da får jo ikke VI jobbet men må hente barna våre:-(

Hvis de er misfornøyd med lønnen kunne de ikke ha valgt noe annet?

Anonymous poster hash: f0858...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bydel Nordstrand. Kommunal.

Anonymous poster hash: b575d...0a1

Typisk streik alltid på Nordstrand og Lambertseter, mye SV/AP-folk der.

Anonymous poster hash: f0858...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er prinsipielt i mot streik som virkemiddel, så støtter overhodet aldri det!

Barnehagen vår er privat men det har vel ikke noe å si for streik: de streiker uansett?

Vi foreldre har ikke blitt informert så da forventer jeg virkelig at de IKKE streiker! Det er jo vi foreldre som må lide hvis barnehagen streiker - da får jo ikke VI jobbet men må hente barna våre:-(

Hvis de er misfornøyd med lønnen kunne de ikke ha valgt noe annet?

Anonymous poster hash: f0858...e5d

Misfornøyd med lønnen? Har du fått med deg hvorfor de streiker?

Her i kommunen stenger ingen, en liten kommune i utkanten av Akershus det er nok rett og slett fordi vi ikke kommer oss inn til byen i tide, spesielt siden NSB og ruter også streiker.

Men støtter streiken fullt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår barnehage oppfordrer alle foreldre til å være med å streike, de blir å slå sammen avdelingene og ta ut så mange voksne som de klarer. Privat barnehage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er prinsipielt i mot streik som virkemiddel, så støtter overhodet aldri det!

Barnehagen vår er privat men det har vel ikke noe å si for streik: de streiker uansett?

Vi foreldre har ikke blitt informert så da forventer jeg virkelig at de IKKE streiker! Det er jo vi foreldre som må lide hvis barnehagen streiker - da får jo ikke VI jobbet men må hente barna våre:-(

Hvis de er misfornøyd med lønnen kunne de ikke ha valgt noe annet?

Anonymous poster hash: f0858...e5d

Dette er en generalstreik mot endringer i arbeidsmiljøloven, satt i gang av LO, YS og Unio. Det er ganske alvorlige endringer som vil påvirke alle i arbeidslivet, så det er noe jeg virkelig skulle ønske fikk mer plass!

Anonymous poster hash: 6eb9d...b37

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en generalstreik mot endringer i arbeidsmiljøloven, satt i gang av LO, YS og Unio. Det er ganske alvorlige endringer som vil påvirke alle i arbeidslivet, så det er noe jeg virkelig skulle ønske fikk mer plass!

Anonymous poster hash: 6eb9d...b37

Er vel en grunn til at de med lang høyere utdannelse ikke støtter dette.

Anonymous poster hash: f0858...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en grunn til at de med lang høyere utdannelse ikke støtter dette.

Anonymous poster hash: f0858...e5d

Det er det nok, ettersom de gjerne sitter ganske trygt i mer fleksible jobber enn hva veldig mange andre gjør.

Anonymous poster hash: 6eb9d...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Er vel en grunn til at de med lang høyere utdannelse ikke støtter dette.

Anonymous poster hash: f0858...e5d

Heldigvis støtter de fleste med lang utdannelse, og topplokket på rett plass streiken. Noen klarer heldigvis å se lenger enn egen nesetipp 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min barnehage er en del av en annen barnehage, der den ene barnehagen stenger, mens den andre ikke gjør det. Jeg er aldri veldig begeistret for streik, skulle ønske man kunne finne et annet virkemiddel, men saken støtter jeg. Heldigvis er det ikke mange timene det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke endringer i arbeidsmiljøloven er det snakk om? Noen som har en link å komme med?



Anonymous poster hash: d8aa4...d8e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke endringer i arbeidsmiljøloven er det snakk om? Noen som har en link å komme med?

Anonymous poster hash: d8aa4...d8e

www.mittarbeidsliv.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...