Gå til innhold

Første møte med kjærestens tenåringsbarn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ungene merker fort om du liker pappaen dems eller ikke. Derfor er det viktig å vise kjærlighet! Kyss han åpent foran dem, og stryk han gjerne på låret.



Anonymous poster hash: 0bf41...2f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir helt sjokkert hva noen kan skrive!! Om en helg er det dere har bestemt så blir det det! Det finnes ingen fasit hvordan dette skal gjøres mest behagelig for _alle_! Vær deg selv, vær der hele helga, vær den nye kjæresten til pappa! :) lykke til

Du har ikke helt forstått...

Det er barna man tar hensyn til - ikke til at nye kjæresten vil ha sex med faren i barnas frie hjem!!!

:-//

Anonymous poster hash: fe496...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene merker fort om du liker pappaen dems eller ikke. Derfor er det viktig å vise kjærlighet! Kyss han åpent foran dem, og stryk han gjerne på låret.

Anonymous poster hash: 0bf41...2f3

Eh, tror ikke det!

Anonymous poster hash: fe496...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke helt forstått...

Det er barna man tar hensyn til - ikke til at nye kjæresten vil ha sex med faren i barnas frie hjem!!!

:-//

Anonymous poster hash: fe496...59f

høh? hvor tok du det ifra?

Anonymous poster hash: 3c7ad...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her igjen. Bare så det var sagt så hadde vi ikke sex når ungene var i huset.

Vi har vært veldig bevisst på at jeg ikke skal møte ungene før de var klare for det, og jeg har vært veldig åpen for at dette kan ta lang tid. Ungene har visst om meg som hans kjæreste i mange måneder. Det er han som har initiert og forberedt ungene uten at jeg har "pushet på" eller initiert til det. Det er han som kjenner barna sine best, og jeg har gjort det klart for han at jeg har god tid:)

Vi var veldig bevisst på at vi ikke skulle sitte oppe i hverandre for det ville bli kleint for ungene, vi kysset heller ikke foran de. Han holdt rundt meg stort sett når han stod/satt ved siden av meg, for å vise kjærtegn også sikkert for å vise ungene at han brydde seg om meg. Jeg tenker at de kjærtegnene vil komme mer senere når ungene har blitt vant til å ha meg der, nå er jo alt så nytt for de og det å bare få et ansikt å koble meg til er nok i første omgang.

Planen er at jeg skal flytte nedover etterhvert, men det blir nok ikke før om et år, slik vi har god tid til å bli kjent med hverandre og at ungene blir klar for det.



Anonymous poster hash: 0af3a...f32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Behandle de med respekt. Hold deg i bakgrunnen. Vær ydmyk. Du dater faren deres og de vil være kritiske til deg selv om de er hyggelige og eventuelt smiler.

De har en mor og du verken er eller blir familie.

Du blir som en nabo som kommer innom for en prat.

Anonymous poster hash: fe496...59f

Enig i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Jeg kan legge til at jeg knapt hadde hatt en venninne på gjesterommet en hel helg, om hun var fremmed for barna.

Huh? Hvorfor ikke?

Det er viktig at ting skjer sakte og i et tempo barna er klare for, ikke at det blir behagelig for ny kjæreste.

Anonymous poster hash: 6d74e...3ab

Det er snakk om tenåringer med egne, selvstendige liv, ikke treåringer som fortsatt kommer inn i sengen om natten. Ærlig talt.

(...)

Jeg storkoste meg og gleder meg allerede til neste gang vi treffes og blir mer kjent!

Anonymous poster hash: 0af3a...f32

Så bra - godt å høre! Masse lykke til videre med både kjæreste og tenåringer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...