Gå til innhold

Det rareste ungen din har blitt sint for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kommer jo an på knekkebrødet, men for vanlig Husman må pålegget på den siden uten "søkk", hvis du skjønner :fnise: Men, skrekkelig OT, sorry!

Jeg er enig med deg, men min datter er nok svært uenig med oss.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Passet min nevø i dag og han ble regelrett rasende for at jeg hikket :ler: For hvert hikk var det et nytt miniraserianfall :fnise:



Anonymous poster hash: 0beda...7fb
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg, men min datter er nok svært uenig med oss.

Jeg er enig med datteren din ;)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med datteren din ;)

Samme er jeg :fnise: For meg er det helt utenkelig å smøre på den flate siden. Å få de hullene i knekkebrødet mot tunga er grusomt

Her om dagen ble nevøen min oppløst i tårer når han møtte en gutt med samme navn som seg selv, livet ga ikke lenger mening i hans hode

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren vår på 19 måneder er for tiden ekstremt opptatt av hvor folk skal sitte. vi hadde besøk i dag, hvorpå hun kommanderte gjesten til å sitte i sofaen, og fikk hysterisk raserianfall fordi den stakkars jenta ikke satte seg NØYAKTIG der hun pekte. Her snakker vi på centimeteren. Standard samtale for tiden er: "mamma sitte". "Ja men mamma sitter jo" . "Nei mamma sitte DER (en millimeter unna der jeg satt)" "Nei vennen, mamma må få lov til å sitte der hun vil, mamma sitter godt". Og så er verden ødelagt og ting må kastes veggimellom i 10 minutt før det er mulig å lede oppmerksomheten over på noe annet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme er jeg :fnise: For meg er det helt utenkelig å smøre på den flate siden. Å få de hullene i knekkebrødet mot tunga er grusomt

Her om dagen ble nevøen min oppløst i tårer når han møtte en gutt med samme navn som seg selv, livet ga ikke lenger mening i hans hode

Haha, jeg skjønner at det må føles som en eksistensiell krise i livet til en liten gutt. 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg skjønner at det må føles som en eksistensiell krise i livet til en liten gutt.

Haha ja absolutt, gid om verden virkelig hadde vært så enkel :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja absolutt, gid om verden virkelig hadde vært så enkel :fnise:

Jeg syns det var et helt fantastisk eksempel på unger i "megmegmeg"-fasen. 😆 Her går i ungen rundt og føler at han er den eneste og viktigste "la oss si Martin" i hele verden, og så kommer den en annen unge og er så frekk at han våger seg til å utfordre hans stilling som "verdens beste Martin". Man kan starte krig av mindre. 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min ble ufattelig sint og lei seg da det gikk opp for henne at smurfene ikke finnes i virkeligheten..

Senest i går hadde vi en liten samtale hvorpå jeg påpekte for henne at det var viktig å være hyggelig mot andre, dvs. ikke ignorere andre personer når de snakker til henne, og hun sa seg helt enig, og vi avsluttet med et håndtrykk (det er veldig viktig for henne når hun skal understreke at dette er noe hun lover) Litt senere samme dag ignorerte hun stefaren sin da han pratet til henne, og noen minutter senere finner jeg henne gråtende inne på rommet sitt, da jeg lurer på hva som er galt sier hun "jamen mamma, jeg brøyt et LØFTE!!" og hun var helt utrøstelig - dette var jo helt forferdelig i hennes øyne, og selvom jeg forklarte at alle kan glemme seg inne i mellom og at ingen er sure på henne pga dette, så var det total krise. Tok iallfall 30 minutter før vi klarte å roe henne ned.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min på 2 1/2 år ble sint fordi det var hull i brödet. Og for at det var hull i osten.

Og en dag da vi kjörte bil på landevei. Ble hun kjempe sint for hun ville ikke se på höyballer (det var mange over laaaang tid)

Vi snakker raserianfall!!

Hun ble også veldig sint fordi hun har hår...

Morsom tråd!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker fra da jeg var liten og fant ut at airbagen i bilen bare var en kjempestor "pute" som fyltes med luft og ikke en "hotellpute" som jeg hadde sett for meg.. Ble rasende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jeg har eneggede tvillingjenter på 2,5 år. De er naturligvis veldig like, men ikke helt identiske. Blant annet har den ene en liten føflekk på leggen. Da andre jenta oppdaget dette, ramlet verden helt sammen, og hun ble rasende, for hun ville også ha føflekk der!

2. Samme jenta lå og slappet av på sofaen i amrkroken min mens vi så barne-tv. Plutselig begynte hun og irritere seg over at jeg pustet. Jeg ignorerte det, og prøvde å puste så stille som mulig, kun med nesa slik at hun ikke skulle merke noe. Da klikket hun, og begynte å hylskrike, "mamma, slutt å puste, ikke puste!! " kjempesint!

Anonymous poster hash: 59652...cd7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina

5 åringen min ble sur her om dagen da jeg sa han var 5 år gammel, å nei han var ikke gammel, begynte nesten å grine stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har blitt fortalt at jeg klikka totalt om jeg fikk en kjeks som var brekt i to. Jeg kunne jo ikke spise den. Den var jo ødelagt. Det verste var dersom vi var flere som fikk kjeks og det kun var min kjeks som var ødelagt. Da var det krise. Måtte få ny kjeks da ja. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min ser på en film på youtube med masse barnesanger. I en av sangene er det en bamse som sitter på fanget til pappabamsen mens de synger og i det andre verset reiser bamsen seg opp og står ved sidenav stolen. Da blir sønnen min kjempe sint og roper til tven at bamsen skal sitte. Han står og peker på stolen og sier "sitte der, sitte der"

Han skjønner ikke at jeg ikke kan gjøre noe med at bamsen står og synger, jeg kan jo ikke få bamsen til å sette seg igjen :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 åringen min ble sur her om dagen da jeg sa han var 5 år gammel, å nei han var ikke gammel, begynte nesten å grine stakkars.

Hehe. Jeg spurte sønnen min om han snart hadde bursdag og da begynte han å gråte og sa nei. I bhg skal de jobbe med å lære han hvor gammel han er, men det fungerer dårlig for han begynner bare å grine om vi sier han er 4år :P (han har utviklingsforstyrrelse så derfor må han ha en del trening for å lære slike ting). Jeg vet ikke om han forstår hva det er snakk om, men skulle tro han ikke ønsket å bli eldre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...