Gå til innhold

Det rareste ungen din har blitt sint for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har en toåring i huset som har funnet viljen sin, med medfølgende raserianfall flere ganger om dagen. Noen av dem er jo "forståelige" (f.eks. ikke lov til å stå og hoppe i sofaen, det er jo selvfølgelig gøy).

Andre sammenbrudd kommer litt mer brått på: i dag ble han f.eks. kjempesint fordi brødskiva hans ble mindre jo mer han spise av den, han ville jo ha en STOR brødskive må vite :ler: Uff, skal kanskje ikke le men det er jo litt komisk når jeg tenker på det. Tipper det blir mange sånne episoder framover :)

Hva er det rareste ungen dine har blitt sint for?

Anonymous poster hash: 99e1e...c1a

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, dette kan bli en morsom tråd :ler:

Toåringen vår ble i forrige uke fryktelig sint fordi pappaen hans ikke hadde på seg sokker :hoho:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.5 åringen min ble helt hysterisk lei seg når jeg pakket igjen innholdet i wrapsen fordi han trodde maten forsvant.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter på 5 er rasende fordi hun er lillesøster. Hun syns det er blodig urettferdig at søsteren er født før henne. Hun hadde en total meltdown pga dette 😳😳

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treåringen min ble supersint i dag fordi hun hadde makt ett bilde med feil farger. Hun var veldig fornøyd først, men så smeltet verden..

Ellers kan hun bli sint for at ting ligger på feil sted, at det er feil farge på koppen etc. Husker ikke hva jeg har tenkt at var mest bisarrt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, mye rart her i huset også.

- var en periode der vi alltid måtte spørre først om å skjære opp mat, ha mat, etc. For gjorde vi det på eget initiativ så var det hyl og skrik og kaste maten. For så: "mamma, skjære opp!!".

Står litt stille nå, men denne høsten har det vært mye ukontrollert sinne over dustesaker, hehe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker selv at jeg ble rasende på moren min da hun kom hjem med rød saft (som jeg riktig nok hadde sagt at jeg ville ha), for det var ikke sånn rød saft jeg ville ha, det var sånn gul saft! Stakkars mamma. :fnise:



Anonymous poster hash: 3330a...3fd
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at min lillebror ble rasende da han ville ha sjokolademelk (o'boy?), men han ville ikke at den skulle være lysebrun.

- Mamma helte melk i et glass. Lillebror protesterte og ville ha O'boy i glasset.

- Mamma tilsatte O'boy pulver.

- Lillebror ble hysterisk sint fordi da ble melken brun

Stakkars mamma.



Anonymous poster hash: 52411...486
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble som liten hysterisk da jeg en dag skulle spise kjøttkaker, og de ikke lignet på krabber(??) :\ Ble rasende på mamma. Lurer på hvor jeg fikk ideen om at kjøttkaker skulle ligne på krabber fra.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstejenta mi insisterte voldsomt på at tegneseriefiguren Franklin (eller Fjaggin, som hun sa) var en frosk. Da jeg forsiktig prøvde å påpeke at han var en skilpadde fikk hun hysterisk anfall. Fullstendig rasende! :ler:

Når jeg tenker på det nå går det opp for meg at en god del ting har blitt enklere med årene, tross alt!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her om dagen var hun så sint at hun gråt. Satt i sofaen og hylte. Så oppdager hun plutselig at det har kommet en våt flekk på buksa - der en tåre har falt! Og skrekk og gru, "NEI, IKKE MISTA DEN!", og ble enda mer fortvilet over at hun mistet sine egne tårer ned på buksa...

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos miste tårer. Min ble kjempesint en gang han mista en negl. Han ville ikke ha noen ny, bare den gamle!

Anonymous poster hash: badd8...1e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige uke ble sønnen min på 2,5 år rasende fordi han ikke fikk pusset tennene sine ferdig (han hadde styret med tannpussen i 5 minutter) 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jenta mi på tre år ble helt oppløst i tårer her om dagen fordi jeg smurte smør på feil side av knekkebrødet. Og så kan hun klikke helt hvis maten blir "blanda" på tallerkenen hennes, eller vi har på saus på feil sted. :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi på tre år ble helt oppløst i tårer her om dagen fordi jeg smurte smør på feil side av knekkebrødet. Og så kan hun klikke helt hvis maten blir "blanda" på tallerkenen hennes, eller vi har på saus på feil sted. :roll:

Dette er jo fornuftige ting synes jeg, det er en rett og en feil side å smøre på knekkebrødet. Og det var ikke før jeg ble voksen at jeg syntes det var ok at folk serverte mat med sausen helt over istedet for ved siden av.. (foretrekker fremdeles å legge maten hver for seg på tallerkenen da)

Mange morsomme historier i tråden, kom med fler:D

Endret av SoftKitty
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo fornuftige ting synes jeg, det er en rett og en feil side å smøre på knekkebrødet. Og det var ikke før jeg ble voksen at jeg syntes det var ok at folk serverte mat med sausen helt over istedet for ved siden av.. (foretrekker fremdeles å legge maten hver for seg på tallerkenen da)

Mange morsomme historier i tråden, kom med fler:D

Hva er rett og feil side da? ;)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er rett og feil side da? ;)

Det kommer jo an på knekkebrødet, men for vanlig Husman må pålegget på den siden uten "søkk", hvis du skjønner :fnise: Men, skrekkelig OT, sorry!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...