Gå til innhold

Juicepresse


Kitsune

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe juicepresse. Har du en? Er du fornøyd med den? Hvilket merke er det?

Er det verd pengene rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har en god gammeldags manuell appelsin juice presse og den holder i massevis synes jeg. Jeg hadde en maskin tidligere og jeg laget juice av diverse...men det var liksom bare appelsinjuice som var skikkelig godt. Men dersom du skal kjøpe en maskin kjøp noe som er av god kvalitet og som kommer til å vare en stund :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å kjøpe juicepresse. Har du en? Er du fornøyd med den? Hvilket merke er det?

Er det verd pengene rett og slett!

Tenkte jeg skulle prøve meg på en slik roterede sak for å se hvordan det ble i fjor vår. Den minste fra Kenwood. Finner ingen link nå. Kostet vel 199 eller 299 tror jeg. Er veldig fornøyd. Har ikke kjøpt ferdig juice siden. Har bare prøvet med appelsiner og grapefrukt.

Smaker godt, men du sparer ikke penger på det. Snarere tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger meg på denne tråden jeg, har selv vurdert å kjøpe, da jeg ikke drikker verken brus eller alkohol, så hadde det vært godt å kunne laget litt egne juicer.

Og jeg vil ikke bare kunne lage appelsinjuice, da det ikke egentlig er favoritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg vil ikke bare kunne lage appelsinjuice, da det ikke egentlig er favoritten.

Da vil jeg heller anbefale en saftsentrifuge. Her kan du bruke alle slags typer av frukt og grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg heller anbefale en saftsentrifuge. Her kan du bruke alle slags typer av frukt og grønnsaker.

hmm.. ja, det er kanskje det jeg egentlig tenkte på ja... de er vel da dyrere også de tenker jeg...

har du noe kjennskap til disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er nok noe dyrere ja. men med tanke på at de mer mye mer anvendlige er nok prisen verdt det.

Det er viktig at den er enkel og ta fra hverandre og rengjøre.. masse små deler er noe herk... og da vil den neppe bli brukt så mye som den hadde blitt ellers.

Stort innmatingsrør er også et pluss. Slipper å bruke tid på å dele opp frukten

Philips

Obh

Finnes også mange andre varianter. Jeg ville ikke ha satset på å kjøpe den billigste du fant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare erfaring selv med philips sin.(prøvt den). men synes også at obh sin så bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

PHILLIPS HR1861 er den beste saft sentrifugen jeg har prøvd! Har den hjemme, og bruker den hver dag!!!

Den fungerer slik:

Du mater frukten hel eller oppkuttet ned i maskinen så kommer det juice ut på ene siden og kjøtt ut i en beholder på andre siden!

Genial, enkel å rengjøre, og verdt pengene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Jeg vil også ha en sånn!

Den er virkelig verdt pengene, jeg har kjøpt jason vale sin bok "7lbs in 7 days" og Keeping it simple!

Har fått masse energi, gått ned 8 kg og fått mer overskudd..

Sjekk ut http://www.juicemaster.com !

Denne juicesentrifugen redder dagen min, den gjør juicelaging så utrolig enkelt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...