Gå til innhold

Kan man hive seg på en chartertur som allerede er bestilt


pluttipott

Anbefalte innlegg

Venninnene har bestilt tur til Agia Napa, hvor flyet letter om sånn 8 timer. Jeg har vært veldig til og fra om jeg skulle bli med, men akkurat nå i siste liten har jeg funnet ut at jeg har lyst. Jeg finner samme flyrute som jeg kan bestille, men det er ikke mulig å ringe Star Tour på denne tiden av døgnet. Funker det å bare bestille flyreisen alene over nett også fikse reiseseng når jeg kommer ned?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det går å bestille flyreisen via reiseselskapet på nett, vil jeg tippe at de hjelper med det praktiske når du er fremme.

Eller finner du hele pakketuren på nett enda? Altså samme hotell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er plass på flyet så går det.

Hvis det går å bestille flyreisen via reiseselskapet på nett, vil jeg tippe at de hjelper med det praktiske når du er fremme.

Eller finner du hele pakketuren på nett enda? Altså samme hotell?

Ok, dette var betryggende i.o.m at turen er bestilt (kun fly).

Finner ikke hele pakketuren/samme hotell da det er fullt på det hotellet, men venninnene mine har jo bestilt 2-roms leilighet og det står at den skal ha 2 reisesenger, så da regner jeg med at det bare er å snakke med hotellpersonalet og betale for å bo én ekstra på rommet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det er ekstrasenger den skal ha, ellers kommer du til å ligge bra trangt. :nigo:

Ja, er ekstrasenger det er snakk om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville snakket med reiseselskapet også. Det er ikke bare slik at hotellet kan plassere inn en ekstra person på et av rommene, selv om det er reisesenger der. Dette er noe som må avklares i forkant.



Anonymous poster hash: fe582...457
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tror jeg ville snakket med reiseselskapet også. Det er ikke bare slik at hotellet kan plassere inn en ekstra person på et av rommene, selv om det er reisesenger der. Dette er noe som må avklares i forkant.

Anonymous poster hash: fe582...457

Neida, dette gikk nok helt fint uten å avklare noe som helst på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...