Gå til innhold

Costa Rica!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg reiser til Costa Rica og lurer på anbefalinger til steder og dra :) Har veldig lyst til å dra til Monteverde hvertfall!



Anonymous poster hash: 350b1...ecf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Jeg var i Costa Rica i sommer :) Det var helt fantastisk. Jeg var i Tamarindo på vestkysten. Noen jeg ble kjent med dro til Monteverde, jeg rakk ikke å bli med på turen siden jeg ble syk. Men de likte det veldig godt!

Hvis du trenger tips så bare send meg en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Costa Rica i sommer :) Det var helt fantastisk. Jeg var i Tamarindo på vestkysten. Noen jeg ble kjent med dro til Monteverde, jeg rakk ikke å bli med på turen siden jeg ble syk. Men de likte det veldig godt!

Hvis du trenger tips så bare send meg en pm :)

Ca hvor langt var det fra san jose? Jeg har skjønt det sånn at man stort sett må innom san jose for å komme seg til andre steder?

Anonymous poster hash: 350b1...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Ca hvor langt var det fra san jose? Jeg har skjønt det sånn at man stort sett må innom san jose for å komme seg til andre steder?

Anonymous poster hash: 350b1...ecf

Vi tok fly til San Jose, også leide vi privatsjåfør derfra til Tamarindo. Tok ca 5 timer, på meget dårlige veier. Det er en flyplass som ligger nærmere, den heter Liberia. Ca 1 time unna Tamarindo.

Er masse utflukter fra Tamarindo, vi tok sunset cruise, river and jungle cruise og Nicaragua dagstur. Anbefales! Jeg skal definitivt tilbake. Eneste som er litt dumt er at det er ganske dyrt i Costa Rica, så husk å beregne det inn i budsjettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki jeg skal til et sted litt sør øst for costa rica etter noen få dager etter ankomst så tenker at jeg må finne noe som ikke er kjempe langt fra San Jose slik at det ikke blir så omvei, også kunne jeg kanskje dratt mer vest, nord på slutten av turen :)

Andre som har tips?



Anonymous poster hash: 350b1...ecf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bumper denne litt for nå nærmer turen seg. Jeg tenker å dra til manuel antonio og monteverde blant annet. Noen som har gjort dette, og vet ca hvor langt det er fra san Jose?



Anonymous poster hash: 350b1...ecf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar du buss fra San Jose til Puntarenas, så kan du ta ferge over til Paquera tror jeg det heter og buss videre derifra til Montezuma eller Santa Teresa.

Går mange busser fra puntarenas, men er ikke mye å gjøre eller se der, så blir bare et stoppested for å komme seg videre :)

Anonymous poster hash: 05f64...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...