Gå til innhold

Før og etterbilder av brystforstørrelse.


LovelyMonroe

Anbefalte innlegg

Hvis det gjør deg så trist, så gå en annen plass å glo da vell? Forstår virkelig ikke at du gidder å bruke tid her når du er så uenig? Et problem for en person er gjerne ikke et problem for en annen person. Alle er forskjellige individer med rett til å velge hva de vil og ikke vil gjøre selv.

Mhm, enig! Kommer til å raportere han snart om han ikke holder meningene sine for seg selv. Les gjennom reglene i forumet!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir oppriktig trist av tråder der kvinner oppfordrer hverandre til dårlige løsninger på problemer som egentlig ikke finnes...

Du er veldig nedlatene mot kvinner. Hva vet du om kvinneproblemer? Å påstå at ikke eksisterende/flate/små henge pupper ikke er noe problem er bare provoserende. Du er mann, du har ikke forutsetinger til å skjønne deg på psyken vår eller kroppene våre. Gå et annet sted å syt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig nedlatene mot kvinner. Hva vet du om kvinneproblemer? Å påstå at ikke eksisterende/flate/små henge pupper ikke er noe problem er bare provoserende. Du er mann, du har ikke forutsetinger til å skjønne deg på psyken vår eller kroppene våre. Gå et annet sted å syt!

Å jo, mer en andre kvinner og homofile menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, enig! Kommer til å raportere han snart om han ikke holder meningene sine for seg selv. Les gjennom reglene i forumet!!

Jeg føler jeg er den eneste som rapporterer sånne brukere. Det er helt latterlig at mannfolk skal få holde på slik på et KVINNEforum. Selvsagt er det ille uansett, men at moderatorene ikke slår hardere ned på dette irriterer meg. At folk kan lire av seg så mye dritt om kvinner, ha misogynist (som betyr kvinnehater) som brukernavn osv. er rett og slett skammelig. Har forsøkt å rapportere kvinnehaterbrukernavnet også, men det har ikke skjedd noe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg er den eneste som rapporterer sånne brukere. Det er helt latterlig at mannfolk skal få holde på slik på et KVINNEforum. Selvsagt er det ille uansett, men at moderatorene ikke slår hardere ned på dette irriterer meg. At folk kan lire av seg så mye dritt om kvinner, ha misogynist (som betyr kvinnehater) som brukernavn osv. er rett og slett skammelig. Har forsøkt å rapportere kvinnehaterbrukernavnet også, men det har ikke skjedd noe.

Det er latterlig at menn bedriver oppbygging av kvinners selvfølelse? :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er latterlig at menn bedriver oppbygging av kvinners selvfølelse? :klo:

Oppbygging? :skratte::skratte::skratte:

Det som er latterlig er at en mann henger på et kvinneforum i en tråd som handler om før og etterbilder etter brystforstørrelse. Lag din egen tråd om hvor patetiske vi er i stedet (her er du overtydelig) og se hvor lenge den får stå...

.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørr alle jeg, hihi :)

Okei, min lege anbefalte meg 325 og over muskel :) Jeg hadde ikke sett så mye på før og etterbilder som jeg har gjort nå, da jeg egentlig ikke ventet meg at jeg faktisk skulle gjennomføre en operasjon enda.. Har tenkt på dette i 7 år, så nå er det endelig min tur :)

Han sa at jeg kom ikke til å få pupper som "står der".. Hans ord, men det er jo sånne pupper jeg egentlig vil ha da :O Tenkte først at jeg ville at det skulle se naturlig ut, noe jeg forsåvidt vil, men etter alle bilder jeg har sett så er det faktisk penere om brystet er rundt.. Men smak og behag :) Fant en dame som har helt likense pupper som jeg har nå på google, og hun hadde fine pupper etter operasjon, men hun har stikk motsatt av hva jeg ble anbefalt.. Hun har 350, under muskel og høy profil på innlegget.. La ut en link lengere opp :)

Hvordan så dine/deres ut før i forhold til det jeg la ut? :)

Du sier at kirurgen skulle se deg ann på operasjonsbordet, men jeg trodde man måtte bestemme seg for strl før man gikk igang? :) Lurer på om jeg får snakke med legen om jeg ringer sykehuset, hva tror dere?

Viktigste er jo at du blir fornøyd, så tenkt deg nøye om. Kjipt å måtte betale hele summen på nytt enda en gang fordi du vil fylle i enda mer. Det er til syvende og siste ditt ord, så viss du tror det vil bli for lite, så ta det opp! :) 300 er ikke så mye som man tror! Under eller over muskel er vel både fordeler og ulemper med... trener du mye? Tror det ser mest naturlig ut under muskel, men er vondere etter operasjon. Men trener du mye anbefales det å ha over muskel. Høy profil får dem til å stå litt mer " rett ut " :)

Håper du finner utav det, og masse masse lykke til på torsdag!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han anbefalte ikke høy profil, han hadde brukt den 2 ganger løpet av 8 år sa han.. Men jeg synes noen er veldig fine med den profilen :) Jeg skal nok ha over muskeln, det var det han sa og jeg føler det er greit, men har lyst å vurdere under muskel også mtp kapseldanning.. det er mye mindre risiko for å få det om en har under :) Det eneste jeg er redd for ved og ha under er at det sklir å plasserer seg feil :P Men jeg er å veldig redd for å få et stygt heng :/

Printa du ut bilder å viste til kirurgen før operasjon? Leste at kirurger i amerika anbefaler det veldig :) Jeg er bare redd for at jeg viser bryster jeg syntes er fine, også sier han at jeg ikke vil kunne få sånne selv :/

Men tusen takk for svar alle sammen :) Føler meg ikke alene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vil ha høy profil? Da lyser det ihvertfall silikon lang vei. Synes vanlige implantater er høye nok i massevis, hadde valgt dråpeformede hvis jeg skulle gjort det på ny...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser faktisk ganske naturlig ut på noen.. da jeg så implantatet syns jeg det så grusomt ut, men nå har jeg sett sikkert 2000 før og etterbilder på nettet :P Men for alt i verden, jeg vil ikke ha så det lyser silikon.. Fant en fin nettside fra en av de mest annerkjente kirurgene i amerika, han hadde delt et bilde etter en operasjon. Fikk se fra 1 dagen, 6 uker, så 6 mnd, 1 år og så 2 år.. Utrulig stor forkjell på brystene! De forandrer seg mye og ser bare mer naturlige ut med tiden :) Allefall det jeg så :) Tror jeg går for det kirurgen anbefaler, jeg.. Bare redd for å ta for lite :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Til dere som vurderer runde proteser over 350 gram med samme kroppsvekt som meg (ca 60-63 kg), så blir de seende noe sånt som dette ut i bh:

Silikonpupper

Som dere ser, så ser jo ikke dette spesielt ekte ut. Og dere må nesten tenke dere litt om hvorvidt dere vil se så falsk ut eller ei. Dette er jo med bh, men de fleste av oss bruker jo bh stort sett hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kvinnene brydde seg vel søren ikke hva andre synes! Bare hun synes de er fine selv så er vel det greit? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå er jeg ferdig med min operasjon og det gikk utrolig fint!:) Kjempeflink å hyggelig kirurg som sa alt som det var:) Jeg endte opp med 400!!! Han prøvde seg frem på meg, og valgte det fineste for min kropp.. Enda dette er første dagen ser det normalt ut på strl:)

Har 75b i sportsbhn jeg kjøpte og den passer akkurat.. Og enda er man hoven.. Jeg hadde mye løs hud etter amming av 2 barn, og samboer syntes jeg ser hrlt normal ut:) Rart hvor anneledes man ser ut alle sammen!;)

Er forresten 169 og 59 kilo:) eller 60 nå da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan ha 400 ml proteser... Jeg la inn 225 og synes mine er store nok i massevis..Sliter med å finne klær spesielt jakker. Når de skal lukkes er det trangt fordi puppene er høyere enn normalt. Hadde jeg hatt 400 ml. måtte jeg ha kjøpt jakker i str 44 eller noe sånt bare for å kunne lukket glidelåsen/knappene og da blir de jo alt for vide ellers! Tenker dere ikke på dette?

Anonym poster: 3ff423c309b9dd35de91c6bd8d843e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til dere som vurderer runde proteser over 350 gram med samme kroppsvekt som meg (ca 60-63 kg), så blir de seende noe sånt som dette ut i bh:

Silikonpupper

Som dere ser, så ser jo ikke dette spesielt ekte ut. Og dere må nesten tenke dere litt om hvorvidt dere vil se så falsk ut eller ei. Dette er jo med bh, men de fleste av oss bruker jo bh stort sett hele tiden.

Dine ser også langt fra ekte ut.

Anonym poster: 3ff423c309b9dd35de91c6bd8d843e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå er jeg ferdig med min operasjon og det gikk utrolig fint!:) Kjempeflink å hyggelig kirurg som sa alt som det var:) Jeg endte opp med 400!!! Han prøvde seg frem på meg, og valgte det fineste for min kropp.. Enda dette er første dagen ser det normalt ut på strl:)

Har 75b i sportsbhn jeg kjøpte og den passer akkurat.. Og enda er man hoven.. Jeg hadde mye løs hud etter amming av 2 barn, og samboer syntes jeg ser hrlt normal ut:) Rart hvor anneledes man ser ut alle sammen!;)

Er forresten 169 og 59 kilo:) eller 60 nå da:p

:overrasket:

Lollo Ferrari er min første tanke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine ser også langt fra ekte ut.

Anonym poster: 3ff423c309b9dd35de91c6bd8d843e80

Leste du innlegget hennes i det hele tatt? Hun sier jo selv at de ikke ser ekte ut.

Anonym poster: 2b578ce602ed14affe7484c7dd2e2588

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, enkelte mennesker allså!:)

Min KIRURG som er spesialist i plastikk kirurgi la selv inn 400 på meg, fordi det passet MIN kropp ;) Viss du kan noe som helst om silikon, anatomi osv, så vet du at det ALDRI er likt for noen som helst.. Jeg bruker 75 B i bh, så om du hadde måtte kjøpt 44 i klær på rn 75b, ja så sier vel det litt om kroppsbygningen din :) Visste du forresten at en uansett cup vil se opptil en str mindre ut i klær? Og at 90% angrer på at de ikke tok mer? ei litt rund og god jente på 80-100 kilo hadde nok måtte ha mer enn meg for at det skulle se normalt ut til hennes kropp..da jeg var gravid brukte jeg oppi E cup, så du kan tenke deg hvor mye hud jeg hadde til overs.. Mine er faste nå og ser så normale ut, og vil kun bli mindre med tiden!

Jenta som lå ved siden av meg idag tok 600 å det vistes ikke i det heeele tatt! Så du kan få deg litt erfaring om emne før du spyr utav deg komentarer..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...