Gå til innhold

Før og etterbilder av brystforstørrelse.


LovelyMonroe

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

Helt utrolig hvor lite dere kan ha å gjøre.. Sitte hjemme å bare skrive ensomt å alene kun for og provosere å være ekkel med andre :) Dere har det nok mye verre med dere selv enn jenter som sliter med puppene sine :) Det er ikke en ytringsfrihet å kunne si sin mening til alle mennesker, bare så du er fullstendig klar over det.

Jeg gleder meg i allefall veldig til jeg skal få endret brystene mine!;) Blir fantastisk å kunne kjøpe undertøy i riktig strl, kunne gå i kjoler, kunne gå i tskjorter uten å måtte bruke 3 stykker, kunne ha normal utringning uten å måtte dekke til med skjerf, kunne føle meg vell i min egen kropp, kunne få tilbake litt av følelsen jeg hadde før!:) STORGLEDES!:D

Jeg har masse strekkmerker på hele kroppen, har en brødeig til mage, lang nese, tynt slitt hår, men det gjør meg ingenting!:) Med pupper vil kroppen min bli slik JEG syntes er best for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hello du :) Tenk om magen din gjør så puppene dine virker mindre? Og du vet jo ikke før etter du ha fått større pupper om du kan det du sier. Har litt annet syn på det enn deg her. Kan hende jeg tar feil. Men tror du ikke at noe annet kunne vært bedre først og fremst, også tatt puppene til slutt? Ser nå at jeg har lite å gjøre. Takk.

Endret av LYSVING
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

hmm, jeg er 169 høy og veier 58 kilo, så nei :) Strekkmerker kan ikke fjernes heller.. Kanskje med laser, men.. Det plager meg ikke.. det kan jeg skjule med å ta sol og selvfølgelig ha klær på.. Magen min er bare stor fordi jeg har fått 2 barn og spist litt mye hamburger ;) Dette kan jeg trene bort om jeg gidder.. Pupper kan jeg ikke få til å vokse desverre.. Jeg har ingen problemer med resten a kroppen :)Probleme mitt startet da jeg fikk barn da jeg var 18 år.. Følte meg så stygg i forhold til andre jenter, gråt da jeg så meg selv i speilet pga puppene mine.. de ser ut som damene har i afrika, bare at mine er veeeldig små.. Ser ut som jeg har hatt store silikonpupper også har de blitt tatt ut etterpå, om du skjønner..

Jeg vurderte silikon da og, men jeg bestemte meg for å vente til jeg hadde fått flere barn.. Noe jeg vil anbefale andre til og til å gjøre.. Men snak og behag der også :)

Jeg er 24 år og puppene mine er likens som ei dame på 80. Og tro meg, jeg er hjelpepleier, jeg ser gamle pupper hver dag! :P

Ønsker kun og kunne ha pupper som en ellers vanlig 24-åring.. Kunne gå i kjole uten å måtte sy fast kjolen i boleroen.. (og ja, det har jeg gjort) Ekkelt å måtte kle på seg 2 singletter i 25 varmegrader fordi puppene faller ut av bhn liksom.. Pluss at når en er omringet av jenter på sin egen alder som kler seg i klær jeg vil selv ha, så føler du deg som du faktisk er 80 år..

Sikkert merkelig for de som ikke er i en sånn situasjon som meg, men jeg hadde ikke endret puppene mine om det faktisk var noe inni dem :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å bruke dette forumet godtar du at det er ikke lov å legge inn materiale som du vet er ærekrenkende, ukurant, fornærmende, vulgært, motbydelig, forulempende, uanstendig, uverdslig, truende eller krenkende mot andres privatliv, ei heller kan du legge inn noe som er i uoverenstemmelse med noen lover. Kan jo bare minne på om dette... Sånn til enkelte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ser jo at du ønsker å føle deg mer vel. Og i en alder av 24 år så er det nok ikke noe morro å føle eller se ut som en på 80 hvis det er det du gjør. Men jeg er sånn at jeg ser det vakre i ha født ett barn. At det da medfører forandringer på kroppen kan nok sikkert føles som et tap. Og sikkert ikke lett. Og jeg ville nok kanskje tenkt det samme i din situasjon. Litt enklere å se det når du er litt mer åpen. Men jeg synes ikke at det skal utvikle seg slik og den veien (at det skal føles stygt å ende opp med forandringer etter å ha født et barn) slik at vi alle må løpe å få silikon. Tror ikke det har en heldig utvikling. Men dette er mitt syn på det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gutter er genetisk programmert til å like pupper. Da bli vi grinete når ødelagte pupper betraktes som fine av kvinnfolk totalt uten peiling på hva menn faktisk liker.

Jeg håper virkelig ingen jenter tar silikon for at de skal bli bedre likt av gutta:/

De som velger å ta silikon håper jeg gjør det for dems egen selvtillit og kroppsbilde..

Jeg har store pupper, men synes at små pupper er finest, sånn at man gå med t-skjorter uten bh, og det ser supersexy ut! men jeg hadde ikke operert meg for å få mindre, men det er jo meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mange forandringer etter og ha født barn.. Mest forandringer som ikke har med utseende å gjøre.. Håper da alle er stolt av hva kroppen har vært igjennom og hva den er i stand til, men dette har kun med selvfølelse og gjøre :) Kroppen min forandret seg veldig, som sagt med mye strekkmerker, men dette er ikke for meg sjenerende.. Jeg gikk opp 30 kilo begge gangene, jeg :O så bærer preg av det.. Jeg vil bare ha pupper som passer til min kropp og mitt selvbilde.. :) Er mange som er heldige med brystene etter svangerskap. Har flere venninner som har flotte bryst etter amming, men de er litt slappe bare.. De har frmdeles noe inni dem og ikke bare hud:) som sagt, hadde nok ikke operert noe om det hadde vært noe der, men jeg har ingenting annet enn hud å brystvorter som henger..og det er ikke pent.. Samboern min har aldri sagt noe, men jeg har vist han brystene mine noen ganger og han soer at han forstår hvorfor jeg vil operere, men for hans del trenger jeg det overhode ikke:) Han elsker meg akkurat slik jeg er, er bare jeg som ikke gjør det.... Og håper heller ingen opererer seg for at gutter skal like dem!! Da tror jeg det er noe feil en plass rett og slett:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært fint om folk slutter å ødelegge tråden. Det er ikke en diskusjon om hvor vidt silikon er fint, eller ditt og datt jeg er ute etter. Jeg startet tråden fordi folk kunne få poste før og etterbilder, både for sin egen del og for at andre som kanskje vurd en operasjon kunne få nytte av tråden. Og selvfølgelig at vi kan spørre hverandre om spm og erfaringer rundt temaet.

Om man velger å legge seg under kniven eller ikke, er opp til HVERT ENKELT menneske å avgjøre. Ferdig med den saken. Jeg er ikke intr i andres meninger om det er fint eller ikke. Da kan dere heller starte egen tråd, relatert til det.

På forhånd takk ;)

Endret av LovelyMonroe
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synt silikonpupper er grusomme og jeg har rett til å si min mening, akkurat som du har rett til å si din mening om fotballfrue. Men, en er ikke så mye bedre om en er så overfladisk at en velger å ta plastiske operasjoner :filer:

Hvorfor er du plutselig anonym?? :skratte: Eller svarer du bare på vegne av brutal mann?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mener jo jeg at det er litt forskjell på de som fyller ut tomme ammepupper og 18 åringer som tror de MÅ ha silikon for å være pen. Jeg har alltid vært en A-cup, og hadde ingen problemer med det før graviditeten, selvfølgelig hadde jeg ønsket at de var større (for å passe til resten av kroppen min), men de var små, runde og søte. Etter graviditeten var de helt flate øverst, og hadde kun pittelitt vev igjen akurat under brystvorten. Når jeg lå på siden så de faktisk helt forferdelig ut, da var det bare "tomme" lefser. Jeg er bare 24 år, og å leve ett helt liv med de brystene hadde for MIN del betydd mye for min selvfølelse, og for min og min samboers sexliv. Det er jo ingen som oppfordrer noen her til å ta silikon, det må være en individuell avgjørelse. Men unødvendig å kritisere dem som har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det heeelt likens som deg!! Ser grusomt ut når en ligger på siden! Har du operert deg da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det heeelt likens som deg!! Ser grusomt ut når en ligger på siden! Har du operert deg da?:)

Ja,- jeg opererte i Mai :)Veldig glad for det. Har fått støtte og hjelp fra familien og venner, så det har gått knirkefritt, selv med en 1 åring i hus! Nå gleder jeg meg til å dra på stranda og å kjøpe nytt undertøy når sports BH'en skal av!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Dine var kjempefine HunterLady! :) Er du fornøyd selv??

Jeg er utrolig fornøyd ja. Og det har alle mennene som har tatt på de, også vært ;) Venninnene mine, som i utgangspunktet var veldig skeptisk, synes de så kjempeflotte ut og sa helt ærlig at jeg kledde den størrelsen jeg har nå, bedre enn den jeg hadde naturlig.

Problemene med disse puppene er noen, men ikke mange eller veldig viktige. Det gjør tidvis vondt å ligge på siden, og dersom jeg gjør dette i søvne, så kan jeg være stiv og støl i ene brystet ganske lenge etterpå. Det er også vanskelig å finne bh'er som ikke gnager og er ubekvemme. Jeg har også mistet litt av følelsen i ene brystet, MEN det vil ikke si at det er slik at jeg ikke kjenner noe som helst. Tvert imot så er det litt numment og forsterker sensitiviteten, spesielt i seksuelle sammenhenger. Så sistnevnte er egentlig en bonus :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå:) kan jeg spørre hva dere fant ut på konsultasjon? Jeg skal opereres på torsdag og aaaner ikke hva jeg skal velge enda!:O har du under eller over muskel?:) jeg har og en 1-åring, satser på at hun er snill og god så jeg slipper å løfte sånn:) har heldigvis også masse hjelp fra samboer å familie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Åå:) kan jeg spørre hva dere fant ut på konsultasjon? Jeg skal opereres på torsdag og aaaner ikke hva jeg skal velge enda!:O har du under eller over muskel?:) jeg har og en 1-åring, satser på at hun er snill og god så jeg slipper å løfte sånn:) har heldigvis også masse hjelp fra samboer å familie:)

Spør du meg? :)

På konsultasjonen fant kirurgen raskt ut at vi kunne legge over muskel. Han foreslo også 320 gram. Dette var jeg helt uenig i. :) Jeg sa at jeg trodde det kom til å bli for lite, og jeg gidder søren meg ikke bruke 30.000 kr på å få et par nye pupper jeg skal være misfornøyd med. Så sa han at han trodde ikke det ble plass til mer enn 320 gram, men at han skulle se under operasjonen. Kirurgen tok feil, og jeg hadde rett, og han innrømte etterpå at jeg ikke kunne hatt noe mindre enn 375 :)

Det går nok bra med den løftingen. Bare ikke strekk armene over hodet eller gjør mange unødvendige ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spørr alle jeg, hihi :)

Okei, min lege anbefalte meg 325 og over muskel :) Jeg hadde ikke sett så mye på før og etterbilder som jeg har gjort nå, da jeg egentlig ikke ventet meg at jeg faktisk skulle gjennomføre en operasjon enda.. Har tenkt på dette i 7 år, så nå er det endelig min tur :)

Han sa at jeg kom ikke til å få pupper som "står der".. Hans ord, men det er jo sånne pupper jeg egentlig vil ha da :O Tenkte først at jeg ville at det skulle se naturlig ut, noe jeg forsåvidt vil, men etter alle bilder jeg har sett så er det faktisk penere om brystet er rundt.. Men smak og behag :) Fant en dame som har helt likense pupper som jeg har nå på google, og hun hadde fine pupper etter operasjon, men hun har stikk motsatt av hva jeg ble anbefalt.. Hun har 350, under muskel og høy profil på innlegget.. La ut en link lengere opp :)

Hvordan så dine/deres ut før i forhold til det jeg la ut? :)

Du sier at kirurgen skulle se deg ann på operasjonsbordet, men jeg trodde man måtte bestemme seg for strl før man gikk igang? :) Lurer på om jeg får snakke med legen om jeg ringer sykehuset, hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir oppriktig trist av tråder der kvinner oppfordrer hverandre til dårlige løsninger på problemer som egentlig ikke finnes...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørr alle jeg, hihi :)

Okei, min lege anbefalte meg 325 og over muskel :) Jeg hadde ikke sett så mye på før og etterbilder som jeg har gjort nå, da jeg egentlig ikke ventet meg at jeg faktisk skulle gjennomføre en operasjon enda.. Har tenkt på dette i 7 år, så nå er det endelig min tur :)

Han sa at jeg kom ikke til å få pupper som "står der".. Hans ord, men det er jo sånne pupper jeg egentlig vil ha da :O Tenkte først at jeg ville at det skulle se naturlig ut, noe jeg forsåvidt vil, men etter alle bilder jeg har sett så er det faktisk penere om brystet er rundt.. Men smak og behag :) Fant en dame som har helt likense pupper som jeg har nå på google, og hun hadde fine pupper etter operasjon, men hun har stikk motsatt av hva jeg ble anbefalt.. Hun har 350, under muskel og høy profil på innlegget.. La ut en link lengere opp :)

Hvordan så dine/deres ut før i forhold til det jeg la ut? :)

Du sier at kirurgen skulle se deg ann på operasjonsbordet, men jeg trodde man måtte bestemme seg for strl før man gikk igang? :) Lurer på om jeg får snakke med legen om jeg ringer sykehuset, hva tror dere?

Heisann, jeg vil anbefale deg å poste dette sprm på "puppeforumet" her inne :-) Det heter Ceecee's hemmelige verden. Der får du garantert svarene du vil ha fra mange puppegalne/silikongalne jenter/damer som ikke bryr seg om hva andre syns :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir oppriktig trist av tråder der kvinner oppfordrer hverandre til dårlige løsninger på problemer som egentlig ikke finnes...

Hvis det gjør deg så trist, så gå en annen plass å glo da vell? Forstår virkelig ikke at du gidder å bruke tid her når du er så uenig? Et problem for en person er gjerne ikke et problem for en annen person. Alle er forskjellige individer med rett til å velge hva de vil og ikke vil gjøre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...