Gå til innhold

Typisk min flaks!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en flott mann for en uke siden, via barna våre. Flørtet litt, byttet tlfnr og vi klikket ganske bra! Det var bare en av de gangene hvor kjemien stemte uten å forsøke noen ting, barna våre går sammen som hånd i hanske. Niiice!

Så finner jeg brått ut av at det er en av de beste kompisene til eksen min som jeg de 4 årene vi var sammen aldri møtte... :sjokkert:

Og der tvang jeg meg selv til å ikke føle noen verdens ting lenger, jeg kan ikke gjøre noe slikt mot eksen min, typisk min flaks!



Anonymous poster hash: 4ff0e...c3f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møtte en flott mann for en uke siden, via barna våre. Flørtet litt, byttet tlfnr og vi klikket ganske bra! Det var bare en av de gangene hvor kjemien stemte uten å forsøke noen ting, barna våre går sammen som hånd i hanske. Niiice!

Så finner jeg brått ut av at det er en av de beste kompisene til eksen min som jeg de 4 årene vi var sammen aldri møtte... :sjokkert:

Og der tvang jeg meg selv til å ikke føle noen verdens ting lenger, jeg kan ikke gjøre noe slikt mot eksen min, typisk min flaks!

Anonymous poster hash: 4ff0e...c3f

Du kan ikke gjøre noe slikt mot eksen din? Er hans følelser noe du skal ta hensyn til alltid?

Hvis dette hadde vært en mann som du virkelig hadde funnet tonen med og hadde hatt det fint med, så skal ikke eksen din sine følelser hindre deg og kompisen i å ha det bra. Han bør heller fikse seg selv slik at han kan være glad på andres vegne!

Anonymous poster hash: 7e19d...f89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig med den over - vil ikke eksen din deg bare godt da? I så fall synes han det er greit at du dater kompisen. Dessuten kan de umulig være bestekompiser, dersom dere var sammen i fire år (!!!) uten at han introduserte deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke gjøre noe slikt mot eksen din? Er hans følelser noe du skal ta hensyn til alltid?

Hvis dette hadde vært en mann som du virkelig hadde funnet tonen med og hadde hatt det fint med, så skal ikke eksen din sine følelser hindre deg og kompisen i å ha det bra. Han bør heller fikse seg selv slik at han kan være glad på andres vegne!

Anonymous poster hash: 7e19d...f89

Han er pappaen til barnet jeg har, og vi samarbeider uten noen form for problemer.

Hadde det vært en eks jeg ikke skal ha i livet mitt noen gang igjen ville situasjonen stilt seg annerledes føler jeg..?

Litt enig med den over - vil ikke eksen din deg bare godt da? I så fall synes han det er greit at du dater kompisen. Dessuten kan de umulig være bestekompiser, dersom dere var sammen i fire år (!!!) uten at han introduserte deg....

Jeg stusset selv over denne..! De har pleid å feste sammen hverannen helg omtrent, jeg mistet litt av festlysten etter å ha blitt mamma så jeg ble ikke med like ofte. Aktiviteten skriftlig mellom gutta på fb er merkbar.

Anonymous poster hash: 4ff0e...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...