Gå til innhold

Hvor lenge vente på svar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vist du spør en mann om dere skal finne på noe en dag, hvor lenge venter du på svar før du legger ballen død?

Kan legge til at denne mannen er på ferie og kanskje ikke har mer batteri på mobilen.



Anonymous poster hash: 4f1c1...37e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når kommer han hjem fra ferie? Tror jeg hadde ventet til da, hvis det ikke er veldig lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bør svare innen 1 dag. De fleste har vel mobillader med på ferie?

Endret av Sandie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer han hjem fra ferie? Tror jeg hadde ventet til da, hvis det ikke er veldig lenge til.

Jeg tror han er hjemme i løpet av helgen

Han bør svare innen 1 dag. De fleste har vel mobillader med på ferie?

Båttur. Jeg tror ikke det er strøm i båten. Er det vanlig å ha strøm i en båt? Han legger til ute i naturen, altså ikke i båthavner der en kan koble seg til strøm.

Anonymous poster hash: 4f1c1...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han er hjemme i løpet av helgen

Båttur. Jeg tror ikke det er strøm i båten. Er det vanlig å ha strøm i en båt? Han legger til ute i naturen, altså ikke i båthavner der en kan koble seg til strøm.

Anonymous poster hash: 4f1c1...37e

Ok da så. Jeg vet ikke,men tror jeg heller hadde ventet med å spørre til han var kommet hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da så. Jeg vet ikke,men tror jeg heller hadde ventet med å spørre til han var kommet hjem.

Enig i dette. Hvis du allerede har spurt, kan du jo vente på svar til over helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i dette. Hvis du allerede har spurt, kan du jo vente på svar til over helgen.

Jeg har spurt han.

Anonymous poster hash: 4f1c1...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er på ferie.

Jeg er også på dealern med en gutt. Sende han melding osv mens han var på ferie, og det kunne gå flere timer, kanskje et par dager når jeg fikk svar. Han hadde tatt seg fri fra mobilen, men han beklaget også for sent svar.

Så ikke vær bekymret. Jeg har ikke snakket med min på flere dager nå, pga han er på hytta… men han kommer hjem igjen, så da sees vi. HVIS han kontakter meg da, som han sa han skulle.



Anonymous poster hash: 633b9...a66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er på ferie.

Jeg er også på dealern med en gutt. Sende han melding osv mens han var på ferie, og det kunne gå flere timer, kanskje et par dager når jeg fikk svar. Han hadde tatt seg fri fra mobilen, men han beklaget også for sent svar.

Så ikke vær bekymret. Jeg har ikke snakket med min på flere dager nå, pga han er på hytta… men han kommer hjem igjen, så da sees vi. HVIS han kontakter meg da, som han sa han skulle.

Anonymous poster hash: 633b9...a66

Vi har ingen avtale på at vi skal møtes. Det er jeg som har tatt kontakt etter at jeg traff han sist helg :)

Anonymous poster hash: 4f1c1...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingen avtale på at vi skal møtes. Det er jeg som har tatt kontakt etter at jeg traff han sist helg :)

Anonymous poster hash: 4f1c1...37e

Hold meg oppdatert :P Hva skal dere gjøre sammen når dere treffes?

Anonymous poster hash: 633b9...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold meg oppdatert :P Hva skal dere gjøre sammen når dere treffes?

Anonymous poster hash: 633b9...a66

Jeg har tenkt å gi han en liste på ting. Så kan han få velge ut fra den listen.

Anonymous poster hash: 4f1c1...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å gi han en liste på ting. Så kan han få velge ut fra den listen.

Anonymous poster hash: 4f1c1...37e

Så dere traff hverandre forrige helg og du har ikke hørt noe fra han og så sender du han en sms mens han er på feire for å høre om dere skal treffes? Og hvis han sier ja, så skal du sende han en liste med ting dere kan gjøre???

Anonymous poster hash: 95c89...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere traff hverandre forrige helg og du har ikke hørt noe fra han og så sender du han en sms mens han er på feire for å høre om dere skal treffes? Og hvis han sier ja, så skal du sende han en liste med ting dere kan gjøre???

Anonymous poster hash: 95c89...4fa

Vi traff hverandre forrige helg, ja. Han er på en liten ferietur. Jeg sendte en sms der jeg sa det var hyggelig å treffe han. Han svarte 10 min senere at det syns han og. Så reiste han på ferie på mandag og kommer hjem igjen i helgen. Jeg vet han skal på jobb på mandag.

Jeg sendte en mld til der jeg spurte om han hadde lyst å finne på noe en dag. Det er denne mld jeg venter et svar på. Sier han at han har lyst å treffe meg så sender jeg han en liste med forslag til ting vi kan gjøre, feks kino, bade, piknik osv.

Var det vanskelig å forstå?

Anonymous poster hash: 4f1c1...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi traff hverandre forrige helg, ja. Han er på en liten ferietur. Jeg sendte en sms der jeg sa det var hyggelig å treffe han. Han svarte 10 min senere at det syns han og. Så reiste han på ferie på mandag og kommer hjem igjen i helgen. Jeg vet han skal på jobb på mandag.

Jeg sendte en mld til der jeg spurte om han hadde lyst å finne på noe en dag. Det er denne mld jeg venter et svar på. Sier han at han har lyst å treffe meg så sender jeg han en liste med forslag til ting vi kan gjøre, feks kino, bade, piknik osv.

Var det vanskelig å forstå?

Anonymous poster hash: 4f1c1...37e

Nei det var ikke vanskelig å forstå, men jeg måtte bare dobbelsjekke om jeg hadde forstått det rett. Hvis det funker for deg så..... lykke til!

Anonymous poster hash: 95c89...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingen avtale på at vi skal møtes. Det er jeg som har tatt kontakt etter at jeg traff han sist helg :)

Anonymous poster hash: 4f1c1...37e

Synes du bør vente noen dager til før du legger ballen død her altså - han er jo på ferie, og det hender fort at meldinger jeg har tenkt å svare på blir liggende ubesvarte til jeg er tilbake til hverdagen, og tar meg litt sammen. En dag neste uke kan du gi opp håpet - men du får nok svar før det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var ikke vanskelig å forstå, men jeg måtte bare dobbelsjekke om jeg hadde forstått det rett. Hvis det funker for deg så..... lykke til!

Anonymous poster hash: 95c89...4fa

Vil du fortelle hva du reagerte på?

Anonymous poster hash: 4f1c1...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil du fortelle hva du reagerte på?

Anonymous poster hash: 4f1c1...37e

Jeg regner med han/hun reagerte på samme måte som meg. At det var merkelig med en liste over ting, hvor han måtte velge. Det virker litt.. usikkert av deg. Og sært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med han/hun reagerte på samme måte som meg. At det var merkelig med en liste over ting, hvor han måtte velge. Det virker litt.. usikkert av deg. Og sært.

Sært? Er jo bare moro det da.

You go Girl!

Anonymous poster hash: bda4b...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med han/hun reagerte på samme måte som meg. At det var merkelig med en liste over ting, hvor han måtte velge. Det virker litt.. usikkert av deg. Og sært.

Jeg er sær så det har jeg ingen problemer med. Dessuten er dette en sjenert mann som trenger å få ting servert på fat de første datene. Det har jeg ingen problemer med. Jeg gjør gjerne det for en mann som han.

Anonymous poster hash: 4f1c1...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...