Gå til innhold

Er så lei gutter!...Hva er galt med meg?!


JegElskerVafler

Anbefalte innlegg

Nå er det nok! Jeg skal ALDRI bli forelsket igjen..aldri! orker ikke mer!

Jeg har totalt mistet både selvtillit og tilliten til gutter! De fleste gutter som jeg har ''prøvd meg på'' har enten blitt stygg i kjeften og kalt meg alt mulig drit (guttevalper), eller så har de avsluttet all kontakt og ignorert meg totalt..dette har foregått helt siden den dagen jeg fant ut hva gutter er!

Jeg er forsatt ganske ung da..er i begynnelsen av tyveårene, I tillegg har jeg et par beundrere etter meg..Men prøver jeg å ta intiativ til en samtale, så virker det som om de tror automatisk at jeg er interessert..selvom jeg kansje bare har lyst til å være vennskapelig..men jeg begynner å bli lei!

Jeg skjønner bare ikke hva som er galt med meg...er det utseende mon tro? Må være enig med meg selv at jeg kansje er litt mindre pen enn de fleste jenter..

jeg har aldri hatt en kjæreste..er egentlig ganske sjenert også.

Men det som suger aller mest, er når jeg skal ut på byen med venninner, guttene klenger seg rundt dem og flørter og alt..mens jeg blir stående bak i et hjørnet..prøver jeg å smile til en gutt så ser de bare rart på meg og forsetter å flørte med venninna mi..

Jeg blir jo på en måte sjalu, fordi jeg har jo også lyst til å bli skjekket opp en vakker dag..

Men nå er det nok! jeg skal ALDRI nærme meg mannfolk igjen! Har hindret meg selv i å være sammen med venninner på byn, fordi jeg rett og slett mister selvtilliten når jeg går ute der det er mange gutter..

Jeg begynner også å tro at jeg har utviklet en slags ''gutte-angst''..Jeg takler ikke å være i nærigheten av jevnaldrende gutter og gutter med veldig høy selvtillit..

Lang historie, men jeg har blitt mobbet av gutter før..veldig mange gutter som har sagt at jeg var ''stygg'' og ''ekkel'' på grunnskolen (hadde ikke helt utseende med meg)..

Fra nå av skal jeg holde meg unna gutter så mye som mulig! Jeg skal aldri sende venneforespørsel/meldinger/kommentere statuser eller bilder på Facebook..skal heller ikke kontakte noen gutter heller..jeg orker bare ikke å miste mer sevtillit i tillegg å risikere å bli såra gang på gang på gang...osv. osv.

Dette ble et langt inlegg ja, men måtte bare få et ut..noen som har det likedann?? Takker for svar..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, jeg har det mye likt som deg. Har aldri følt meg fin nok. Venninnene mine har alltid en eller flere beundrere, mens jeg blir stående i bakgrunnen. En eneste gang i mitt voksne liv har jeg opplevd interesse fra en mann, men da var jeg så håpløst ulykkelig forelska i en annen at jeg klarte ikke ta interessen seriøst. Dessuten er jeg ikke vant til sånt, så det føltes utrolig kleint. Og så var jeg jo ikke intetessert tilbake heller. Det siste året har jeg pratet mer med gutter/menn enn før. Var veldig sjenert før. Men jeg er redd de tror jeg mener mer med det enn jeg gjør. Jeg vil jo bare være vennskapelig. Sist, men ikke minst; jeg har for første gang i mitt liv blitt skikkelig interessert i en fantastisk mann, men han vil ikke ha meg. Jeg gir opp...

Anonymous poster hash: 5b32f...592

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! sånn får du ikke lov å tenke om oss gutter. Nå må du opp med haka, smile mer og og kanskje kle deg mer utfordrende, så kommer gutta.



Anonymous poster hash: 9f6e8...802
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem som du har. Bare mitt problemer er kvinner



Anonymous poster hash: a3f6e...810
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok lurt å ligge unna en stund, til du har bygget deg selv opp igjen. dessuten så virker det ikke som du er helt god på sjekking, så slutt med det. no offence ;)

la dem komme til deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få dere en litt mere voksen mann som tar vare på dere og elsker dere. Ikke en egoistiske selvopptatt pappagutt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få dere en litt mere voksen mann som tar vare på dere og elsker dere. Ikke en egoistiske selvopptatt pappagutt.

Er som oftest de jeg møter på...menmen..fra nå av skal jeg la guttene komme til meg, jeg orker ikke å forsette slik jeg gjør hvis resultatet blir katastrofalt hver eneste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem som du har. Bare mitt problemer er kvinner

Anonymous poster hash: a3f6e...810

Ditto...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde lese denne. Jeg tror du vil kjenne deg igjen :)

Dear Men: I'm Single Because of YOU

http://www.chicagonow.com/six-brown-chicks/2014/07/dear-men-im-single-because-of-you/

Anonymous poster hash: e2ca2...988

Hun damen i artikkelen er singel fordi som hun selv sa, hun vet ikke hvordan hun skal "jakte på menn". Hun ville ha de mest attraktive, men de er det konkurranse for, og hun var ikke villig til å gjøre noe/konkurrere for å få dem. De andre mennene som var etter henne ville hun ikke ha.

Den damen er singel pga av seg selv og fordi hun ikke gjør det som skal til.

Anonymous poster hash: 51b73...315

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! sånn får du ikke lov å tenke om oss gutter. Nå må du opp med haka, smile mer og og kanskje kle deg mer utfordrende, så kommer gutta.

Anonymous poster hash: 9f6e8...802

Altså, det siste jeg fikk med meg var at gutter bruker dette som argument for å rettferdiggjøre voldtekt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest extra

Nå er det nok! Jeg skal ALDRI bli forelsket igjen..aldri! orker ikke mer!

Jeg har totalt mistet både selvtillit og tilliten til gutter! De fleste gutter som jeg har ''prøvd meg på'' har enten blitt stygg i kjeften og kalt meg alt mulig drit (guttevalper), eller så har de avsluttet all kontakt og ignorert meg totalt..dette har foregått helt siden den dagen jeg fant ut hva gutter er!

Jeg er forsatt ganske ung da..er i begynnelsen av tyveårene, I tillegg har jeg et par beundrere etter meg..Men prøver jeg å ta intiativ til en samtale, så virker det som om de tror automatisk at jeg er interessert..selvom jeg kansje bare har lyst til å være vennskapelig..men jeg begynner å bli lei!

Jeg skjønner bare ikke hva som er galt med meg...er det utseende mon tro? Må være enig med meg selv at jeg kansje er litt mindre pen enn de fleste jenter..

jeg har aldri hatt en kjæreste..er egentlig ganske sjenert også.

Men det som suger aller mest, er når jeg skal ut på byen med venninner, guttene klenger seg rundt dem og flørter og alt..mens jeg blir stående bak i et hjørnet..prøver jeg å smile til en gutt så ser de bare rart på meg og forsetter å flørte med venninna mi..

Jeg blir jo på en måte sjalu, fordi jeg har jo også lyst til å bli skjekket opp en vakker dag..

Men nå er det nok! jeg skal ALDRI nærme meg mannfolk igjen! Har hindret meg selv i å være sammen med venninner på byn, fordi jeg rett og slett mister selvtilliten når jeg går ute der det er mange gutter..

Jeg begynner også å tro at jeg har utviklet en slags ''gutte-angst''..Jeg takler ikke å være i nærigheten av jevnaldrende gutter og gutter med veldig høy selvtillit..

Lang historie, men jeg har blitt mobbet av gutter før..veldig mange gutter som har sagt at jeg var ''stygg'' og ''ekkel'' på grunnskolen (hadde ikke helt utseende med meg)..

Fra nå av skal jeg holde meg unna gutter så mye som mulig! Jeg skal aldri sende venneforespørsel/meldinger/kommentere statuser eller bilder på Facebook..skal heller ikke kontakte noen gutter heller..jeg orker bare ikke å miste mer sevtillit i tillegg å risikere å bli såra gang på gang på gang...osv. osv.

Dette ble et langt inlegg ja, men måtte bare få et ut..noen som har det likedann?? Takker for svar..

Du har tydeligvis en del å jobbe med deg selv og bli mer moden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tydeligvis en del å jobbe med deg selv og bli mer moden.

Ka då?? Er jo ikke min skyld jeg har ADHD og at de fleste guttene jeg møter på aviser meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til en mann sin verden... Dette er nøyaktig slik det er for menn dersom vi ikke sjekker, også slik det er for mange menn som prøver å sjekke.



Anonymous poster hash: 783fa...490
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det nok! Jeg skal ALDRI bli forelsket igjen..aldri! orker ikke mer!

Jeg har totalt mistet både selvtillit og tilliten til gutter! De fleste gutter som jeg har ''prøvd meg på'' har enten blitt stygg i kjeften og kalt meg alt mulig drit (guttevalper), eller så har de avsluttet all kontakt og ignorert meg totalt..dette har foregått helt siden den dagen jeg fant ut hva gutter er!

Jeg er forsatt ganske ung da..er i begynnelsen av tyveårene, I tillegg har jeg et par beundrere etter meg..Men prøver jeg å ta intiativ til en samtale, så virker det som om de tror automatisk at jeg er interessert..selvom jeg kansje bare har lyst til å være vennskapelig..men jeg begynner å bli lei!

Jeg skjønner bare ikke hva som er galt med meg...er det utseende mon tro? Må være enig med meg selv at jeg kansje er litt mindre pen enn de fleste jenter..

jeg har aldri hatt en kjæreste..er egentlig ganske sjenert også.

Men det som suger aller mest, er når jeg skal ut på byen med venninner, guttene klenger seg rundt dem og flørter og alt..mens jeg blir stående bak i et hjørnet..prøver jeg å smile til en gutt så ser de bare rart på meg og forsetter å flørte med venninna mi..

Jeg blir jo på en måte sjalu, fordi jeg har jo også lyst til å bli skjekket opp en vakker dag..

Men nå er det nok! jeg skal ALDRI nærme meg mannfolk igjen! Har hindret meg selv i å være sammen med venninner på byn, fordi jeg rett og slett mister selvtilliten når jeg går ute der det er mange gutter..

Jeg begynner også å tro at jeg har utviklet en slags ''gutte-angst''..Jeg takler ikke å være i nærigheten av jevnaldrende gutter og gutter med veldig høy selvtillit..

Lang historie, men jeg har blitt mobbet av gutter før..veldig mange gutter som har sagt at jeg var ''stygg'' og ''ekkel'' på grunnskolen (hadde ikke helt utseende med meg)..

Fra nå av skal jeg holde meg unna gutter så mye som mulig! Jeg skal aldri sende venneforespørsel/meldinger/kommentere statuser eller bilder på Facebook..skal heller ikke kontakte noen gutter heller..jeg orker bare ikke å miste mer sevtillit i tillegg å risikere å bli såra gang på gang på gang...osv. osv.

Dette ble et langt inlegg ja, men måtte bare få et ut..noen som har det likedann?? Takker for svar..

Tja, at det finnes store mengder idioter i verden er et faktum man ikke kommer unna. Om du aksepterer dette premisset kan du da begynne å luke unna disse. Foreløbig har du tydeligvis ikke klart dette og kun initiert kontakt med nettopp idioter.

Jeg tror nok alderen din også er et problem. Jeg husker godt hvordan tenåringsgutter og de i tidlig 20åra generelt er. Det er vel også den perioden i livet hvor den mentale forskjellen og modenheten mellom jenter og gutter er størst. Om det er noe trøst blir det stort sett bedre. Endel vokser faktisk av seg idiotien etterhvert som de får rast fra seg og får hodet mer på rett plass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka då?? Er jo ikke min skyld jeg har ADHD og at de fleste guttene jeg møter på aviser meg..

Neida, men om jeg tror jeg vet hvor du er fra, så er det mange steder du kan gå, der så og si alt på to bein blir sjekket opp, om du er intr da :fnise:

Neida, du må nok slutte å se ned på deg selv, få litt bedre selvtillit :) Gi det en liten pause fra gutter osv, men ikke slutt å gå på byn, gå på byn med vennene dine å ha det gøy! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, at det finnes store mengder idioter i verden er et faktum man ikke kommer unna. Om du aksepterer dette premisset kan du da begynne å luke unna disse. Foreløbig har du tydeligvis ikke klart dette og kun initiert kontakt med nettopp idioter.

Jeg tror nok alderen din også er et problem. Jeg husker godt hvordan tenåringsgutter og de i tidlig 20åra generelt er. Det er vel også den perioden i livet hvor den mentale forskjellen og modenheten mellom jenter og gutter er størst. Om det er noe trøst blir det stort sett bedre. Endel vokser faktisk av seg idiotien etterhvert som de får rast fra seg og får hodet mer på rett plass.

Jeg kan ikke se helt hva modenhet skal ha å gjøre med denne sammenhengen. At TS synes det er urettferdig og ødleggende for selvtillitten at menn velger å legge ann på de penere veninnene til TS enn på henne, og så retferdiggjør hun med at hun har jo "prøvd seg" på de ved å "smile" eller lignende.

Til TS, bli litt mer aktiv selv, ta initiativ og ikke bare sitt der og smil og håp at denne gangen skal noe annet skje enn vanlig, denne gangen kommer noen til deg... Gjør som menn alltid har måtte, eventuelt spør om sjekkeråd og slutt å være passiv.

At du ble mobbet for utseendet på barneskolen og har latt dette prege deg viser at du har behov for å jobbe med deg selv og din egen selvtillit.

Anonymous poster hash: 783fa...490

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men om jeg tror jeg vet hvor du er fra, så er det mange steder du kan gå, der så og si alt på to bein blir sjekket opp, om du er intr da :fnise:

Neida, du må nok slutte å se ned på deg selv, få litt bedre selvtillit :) Gi det en liten pause fra gutter osv, men ikke slutt å gå på byn, gå på byn med vennene dine å ha det gøy! :)

Ok, takk for svar! Skal prøve å ligge unna gutter en stund fremover, så får vi se hva som skjer :) Holder på å bygge opp selvtilliten min igjen og neste gang jeg skal på byn, så skal jeg ut å ha det gøy. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...