Gå til innhold

Mulig å se forbi sterk overvekt i dating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er leit at du gir opp så lett.. Tenk om hun virkelig vil slanke seg og gå ned i vekt? Det er jo noe dere har til felles å bli trent så dere kan jo støtte hverandre gjennom det.

Har dere hatt sex?

Anonymous poster hash: 59a73...46d

TS her.

Nei, vi har ikke ikke felles interesser når det gjelder livsstil og hun trener ikke. Gidder nok ikke å sette i gang et prosjekt for å reformere et annet menneske, det blir feil for både meg og ovenfor henne.

Anonymous poster hash: f508e...a0b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest avocadoen

Jeg kunne selv ikke vært med en overvektig mann. Grunnen er at god helse er viktig for meg. Det er viktig at jeg har en kjæreste som kan holde følge med meg på fjellturer og som trives med å være aktiv og ha et bra kosthold. Så det handler mye om interesser.

Derfor forstår jeg deg TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier du til henne da?



Anonymous poster hash: 59a73...46d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier du til henne da?

Anonymous poster hash: 59a73...46d

Får vel si at vi ikke matcher når det gjelder interesser og slikt, og/eller at følelsene har dabbet av. Selv om hun er en blubbe så er det jo ingen vits i å få noen til å føle seg verre, hun er nok klar over sin egen vekt selv også.

Anonymous poster hash: f508e...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel si at vi ikke matcher når det gjelder interesser og slikt, og/eller at følelsene har dabbet av. Selv om hun er en blubbe så er det jo ingen vits i å få noen til å føle seg verre, hun er nok klar over sin egen vekt selv også.

Anonymous poster hash: f508e...a0b

Greit at man har krav/preferanser, men ikke kall henne "blubbe" er du snill!

Anonymous poster hash: b5bb1...b64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At du i det heletatt stiller spørsmålet gjør at dette er noe du skal avslutte nå. Om hun slanker seg eller ei så er det noe hun må gjøre for seg selv ikke for deg, og selv om hun går ned nå så er det ikke sikkert at du tenner noe mer på henne. Sannsynligheten for at hun kommer til å få en perfekt kropp selv om kroppen blir mindre er ikke så stor, og det mange opplever er at kiloene sniker seg på igjen. Og da ha en kjæreste som er avhengig av at man er tynn for at han skal være tent på deg er bare vondt og vanskelig for dere begge.

Så dette burde du avslutte.



Anonymous poster hash: db0f6...754
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo ikke min oppgave å underholde deg med vitser du syntes er morsomme. Det var en beskrivelse på et anonymt forum så jeg har på ingen måte utlevert noen, sånn er det med den saken.

Anonymous poster hash: f508e...a0b

Du forstår ikke poenget...?

Det har ingenting med å være anonym eller ikke å gjøre. Det har noe med hva slags respekt man omtaler andre med. Ser du også kaller henne blubba eller tilsvarende. Dette var faktisk en person du vurderte å inngå et forhold med.

Du beskriver henne unødvendig nedverdigende og umodent.

For å beskrive så er det typen overvekt der man nesten får havnivået til å stige hvis man tar seg et bad på stranda eller man hadde blitt godkjent av elefantflokken i dyrehagen.

At du ikke blir tiltrukket av henne er selvfølgelig helt greit, vi alle har visse preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har truffet ei veldig hyggelig dame og hun er topp på alle vis bortsett fra dette med vekt. Ikke snakk om noen kosekilo ekstra her, jeg vil klassifisere henne som kraftig overvektig og det er nok et større problem enn jeg liker å innrømme. Prøver virkelig å se forbi det men det er vanskelig. (For å beskrive så er det typen overvekt der man nesten får havnivået til å stige hvis man tar seg et bad på stranda eller man hadde blitt godkjent av elefantflokken i dyrehagen).

Noen som har klart å se forbi overvekt, hvordan gjorde dere det?

Anonymous poster hash: f508e...a0b

Ser ikke problemet med å trimme vekk overvekten i det hele tatt. Det går jo raskt ..iallefall å få av såpass at det går bedre å takle for begge parter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du sliter med å finne noen ts.

Hvorfor håper du det ? Hvem er det som stopper deg (utenom deg selv) til å ta av noen kilo ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg stusser litt over måten du omtaler andre mennesker på, TS. Jeg håper dette er noe du ikke har for vane å si høyt. Om du har det, så er det kanskje noe du bør revurdere.

Da tror jeg sjansene dine for å finne en partner høynes betraktelig.

Forøvrig så håper jeg du lar denne kvinnen gå ganske fort, og at du gjør det på en pen måte. Vi hvaler er godt klar over at vi er overvektige, og at noen sitter på et forum og omtaler oss sånn kan kanskje legge et tonn stein til byrden. No pun intended.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Jeg må si jeg stusser litt over måten du omtaler andre mennesker på, TS. Jeg håper dette er noe du ikke har for vane å si høyt. Om du har det, så er det kanskje noe du bør revurdere.

Da tror jeg sjansene dine for å finne en partner høynes betraktelig.

Forøvrig så håper jeg du lar denne kvinnen gå ganske fort, og at du gjør det på en pen måte. Vi hvaler er godt klar over at vi er overvektige, og at noen sitter på et forum og omtaler oss sånn kan kanskje legge et tonn stein til byrden. No pun intended.

Okei jeg har sett bilde av deg i bildetråden og du er ingen hval. Du er nydelig. Hvis det er en jente som deg TS prater om her synes jeg han skal gå og ta seg en bolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes ikke noe større dealbreaker enn kraftig overvekt, det er en grunn til at fråtsing er en av de 7 dødssynder.



Anonymous poster hash: 890ed...478
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei jeg har sett bilde av deg i bildetråden og du er ingen hval. Du er nydelig. Hvis det er en jente som deg TS prater om her synes jeg han skal gå og ta seg en bolle.

Det er vel mer det at på dette forumet er kroppsbildet så sykt at selv normale føler seg overvektige og store.

Manglende moderering dessverre.

Anonymous poster hash: 1bd4c...3e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke sett forbi det. Dater ikke folk som går i fedmekategorien. Ikke er det pent og ikke er det sunt. Og det passer ikke inn i mitt liv. Har flere venner som veier alt, alt for mye, og jeg ser hvilke begrensninger det setter i livet deres og at jeg ikke vil kunne leve med det med en kjæreste. Hadde heller ikke blitt sammen med noen og hatt det som "prosjekt" å få de til å slanke seg.

Men jeg sier jo aldri rett ut til folk at de er for tykke. Men sier heller at jeg ikke har de rette følelsene, noe som er jo sant og.

Anonymous poster hash: 447ab...e50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du ikke tiltrukket, så er du ikke tiltrukket. Da er det best å avslutte.

Det går jo an å være tiltrukket av noen selv om de er overvektige, men det er du ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mer det at på dette forumet er kroppsbildet så sykt at selv normale føler seg overvektige og store.

Manglende moderering dessverre.

Anonymous poster hash: 1bd4c...3e9

Hvis du ser innlegg som du mener er i strid med reglene våre er det fint om du rapporterer dem slik at vi kan foreta en vurdering, ved å trykke på "rapporter" nederst på innlegget. Vi greier dessverre ikke å lese absolutt alt som skrives her, så vi er veldig takknemlige for hjelp fra forumbrukerne.

Rainbow81, mod

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei jeg har sett bilde av deg i bildetråden og du er ingen hval. Du er nydelig. Hvis det er en jente som deg TS prater om her synes jeg han skal gå og ta seg en bolle.

Takk for det, det var fint sagt. :)

Jeg synes uansett TS skal ta seg en bolle, lite fint å omtale andre menneskers utseende på en så stygg måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har truffet ei veldig hyggelig dame og hun er topp på alle vis bortsett fra dette med vekt. Ikke snakk om noen kosekilo ekstra her, jeg vil klassifisere henne som kraftig overvektig og det er nok et større problem enn jeg liker å innrømme. Prøver virkelig å se forbi det men det er vanskelig. (For å beskrive så er det typen overvekt der man nesten får havnivået til å stige hvis man tar seg et bad på stranda eller man hadde blitt godkjent av elefantflokken i dyrehagen).

Noen som har klart å se forbi overvekt, hvordan gjorde dere det?

Anonymous poster hash: f508e...a0b

For min del, nei. Men dette er fordi jeg trener mye selv og er mye aktiv. Jeg er dermed avhengi av å ha en partner som jeg kan dra med meg på løpeturer eller i fjellet osv.

Dette er nok veldig forskjellig fra person til person. Og bra er det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...