Gå til innhold

Mulig å se forbi sterk overvekt i dating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har truffet ei veldig hyggelig dame og hun er topp på alle vis bortsett fra dette med vekt. Ikke snakk om noen kosekilo ekstra her, jeg vil klassifisere henne som kraftig overvektig og det er nok et større problem enn jeg liker å innrømme. Prøver virkelig å se forbi det men det er vanskelig. (For å beskrive så er det typen overvekt der man nesten får havnivået til å stige hvis man tar seg et bad på stranda eller man hadde blitt godkjent av elefantflokken i dyrehagen).

Noen som har klart å se forbi overvekt, hvordan gjorde dere det?



Anonymous poster hash: f508e...a0b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan poste et bilde av en kvinne som er omtrent like stor?



Anonymous poster hash: ebca8...bed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler du tiltrekning så er det lite å gjøre med det. Men du kan jo se om det eventuelt endrer seg dersom du blir godt kjent med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg sier det, men det er litt desperat å gå etter noen du vet du ikke tenner på. Skader ikke å være litt tålmodig og kresen, og så kan hun heller øke sine sjanser for å treffe noen som faktisk tenner på morbid overvekt (det er ikke så reint få av dem heller). Dette kommer neppe til å bli noen positiv opplevelse for noen av dere.

Endret av evnukken
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette er et problem for deg allerede nå, altså at det ikke er tiltrekning der, ville jeg trukket meg unna. Tiltrekning skal man ikke undervurdere, kanskje denne artikkelen kan være til hjelp? Jeg sier ikke at det ikke går, for mye kan skje når man blir bedre kjent med en person. Kanskje det er der problemet egentlig ligger, at dere ikke kjenner hverandre godt nok?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv lett overvektig, og har ingenting imot overvektige menn. Men det finnes jo grenser her. For det har jo noe md helse, og det å ta vare på seg selv. For selv spiser jeg sunn mat, trener ca 2 dager i uken, men er for glad i sjokolade. Men jeg øker ikke 5 kilo hvert år, jeg har en grense jeg ikke går over. Sånn jeg bare holder meg på lett overvektig.

Og jeg ønsker selv ingen mann som er 50 kg overvektig, det hadde jeg nok bare ikke klart å tenne på.



Anonymous poster hash: d0fe4...d34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har truffet ei veldig hyggelig dame og hun er topp på alle vis bortsett fra dette med vekt. Ikke snakk om noen kosekilo ekstra her, jeg vil klassifisere henne som kraftig overvektig og det er nok et større problem enn jeg liker å innrømme. Prøver virkelig å se forbi det men det er vanskelig. (For å beskrive så er det typen overvekt der man nesten får havnivået til å stige hvis man tar seg et bad på stranda eller man hadde blitt godkjent av elefantflokken i dyrehagen).

Noen som har klart å se forbi overvekt, hvordan gjorde dere det?

Anonymous poster hash: f508e...a0b

det her høres ikke akkurat ut som det optimale når du beskriver vedkommende sånn. hadde du vært oppriktig tent på vedkommende hadde du ikke brukt slik beskrivelse.

Anonymous poster hash: d44fd...c45

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er veldig vanskelig. Jeg er overvektig selv og tenker at hun nok selv er klar over det også.. Har dere snakket noe om vekten hennes og vet du hvorfor hun er så stor? Det kan jo hende hun ønsker å slanke seg :)



Anonymous poster hash: 59a73...46d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedra

Hvis du liker henne godt nok greier du det. Kan du snakke med henne om det. Kanskje du kan være den som får henne til å gjøre noe med det. At dere går turer og sånn.

Det er dumt å gi avkall på noe fantastisk pga overvekt. Det går det faktisk ann å gjøre noe med.

Hun er garantert redd for at du ikke vil like henne på grunn av kiloene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har truffet ei veldig hyggelig dame og hun er topp på alle vis bortsett fra dette med vekt. Ikke snakk om noen kosekilo ekstra her, jeg vil klassifisere henne som kraftig overvektig og det er nok et større problem enn jeg liker å innrømme. Prøver virkelig å se forbi det men det er vanskelig. (For å beskrive så er det typen overvekt der man nesten får havnivået til å stige hvis man tar seg et bad på stranda eller man hadde blitt godkjent av elefantflokken i dyrehagen).

Noen som har klart å se forbi overvekt, hvordan gjorde dere det?

Anonymous poster hash: f508e...a0b

Alle har preferanser. Å ikke tenne på overvekt er jo helt greit, men du burde jo selv forstått at dette ville være en utfordring for et forhold i utgangspunktet. Jeg tror ikke du kan lære deg å like det.

Jeg synes tåpelige menn med dårlige vitser er veldig usexy. I den kategorien havner du. Man beskriver virkelig ikke en date på den måten. Faktisk omtaler man ingen slik.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Takker for svar, får vel tenke litt på det.



Anonymous poster hash: f508e...a0b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har preferanser. Å ikke tenne på overvekt er jo helt greit, men du burde jo selv forstått at dette ville være en utfordring for et forhold i utgangspunktet. Jeg tror ikke du kan lære deg å like det.

Jeg synes tåpelige menn med dårlige vitser er veldig usexy. I den kategorien havner du. Man beskriver virkelig ikke en date på den måten. Faktisk omtaler man ingen slik.

Nå er det jo ikke min oppgave å underholde deg med vitser du syntes er morsomme. Det var en beskrivelse på et anonymt forum så jeg har på ingen måte utlevert noen, sånn er det med den saken.

Anonymous poster hash: f508e...a0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Nå er det jo ikke min oppgave å underholde deg med vitser du syntes er morsomme. Det var en beskrivelse på et anonymt forum så jeg har på ingen måte utlevert noen, sånn er det med den saken.

Anonymous poster hash: f508e...a0b

Er det sånn:

http://www.nollywoodmagazine.com/wp-content/uploads/2014/01/fbc45__6.jpg

Eller sånn:

http://s1199.photobucket.com/user/Clazza2/media/four-fat-woman-bikini.jpg.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

TS her: Litt større enn første bilde kanskje.

Anonymous poster hash: f508e...a0b

Vel, man kan ikke tvinge frem attraksjon, det er i alle fall sikkert. Men er det noe annet ved henne du kunne blitt tiltrekt av? Har hun digge pupper f.eks? Eller digg rumpe? Til tross for sin overvekt.

Det kan selvsagt bli vanskelig å skulle ha et intimt forhold dersom man ikke er tiltrukket til hverandre, om man ikke tenner på den andre er det jo ganske vanskelig å skulle ha sex ikke sant.

Har dere datet lenge? Er dere seriøse om hverandre? Eller er det best å avslutte det allerede siden du ikke klarer å se forbi kiloene ... Og om hun er topp på alle andre måter, er det mulig at du vil bli tiltrekt av henne dersom hun går ned i vekt? Det igjen kommer jo an på hvor lenge dere har datet, om det går an å si noe om det liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, man kan ikke tvinge frem attraksjon, det er i alle fall sikkert. Men er det noe annet ved henne du kunne blitt tiltrekt av? Har hun digge pupper f.eks? Eller digg rumpe? Til tross for sin overvekt.

Det kan selvsagt bli vanskelig å skulle ha et intimt forhold dersom man ikke er tiltrukket til hverandre, om man ikke tenner på den andre er det jo ganske vanskelig å skulle ha sex ikke sant.

Har dere datet lenge? Er dere seriøse om hverandre? Eller er det best å avslutte det allerede siden du ikke klarer å se forbi kiloene ... Og om hun er topp på alle andre måter, er det mulig at du vil bli tiltrekt av henne dersom hun går ned i vekt? Det igjen kommer jo an på hvor lenge dere har datet, om det går an å si noe om det liksom.

Takk for svar. Innser vel etterhvert at dette kanskje ikke er det lureste å fortsette med og vi har jo strengt tatt ikke datet lenge. Har ingen intensjon om å forsøke å forandre noen, det er ikke min jobb å få mennesker til å forandre seg og jeg orker nok ikke sipping og krangling om jeg hypotetisk sett skulle hintet at det kanskje hadde vært lurt å gå litt ned i vekt. Selv om hun er topp på andre måter tror jeg ikke en slik fase er verdt det.

Får vel heller la dette være en lærepenge og heller sikte mot topp med en gang istedet for å se om jeg blir tiltrukket etterhvert.

Anonymous poster hash: f508e...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest supernova_87

Takk for svar. Innser vel etterhvert at dette kanskje ikke er det lureste å fortsette med og vi har jo strengt tatt ikke datet lenge. Har ingen intensjon om å forsøke å forandre noen, det er ikke min jobb å få mennesker til å forandre seg og jeg orker nok ikke sipping og krangling om jeg hypotetisk sett skulle hintet at det kanskje hadde vært lurt å gå litt ned i vekt. Selv om hun er topp på andre måter tror jeg ikke en slik fase er verdt det.

Får vel heller la dette være en lærepenge og heller sikte mot topp med en gang istedet for å se om jeg blir tiltrukket etterhvert.

Anonymous poster hash: f508e...a0b

Ja, jeg tror gjerne man må være ganske head over heels interessert i noens personlighet for at man skal kunne se forbi den manglende fysiske tenningen. Sånn hvis en fyr jeg bare syns var SÅ digg, og var blitt SÅ glad i, hadde vært stygg, så hadde det ikke gjort noe, fordi jeg var hodestups interessert allerede. Men om det var et begynnende forhold og jeg var sånn, njæh, han er helt fantastisk fyr i grunn, og har jo samme verdier som meg, men kjenner ikke den helt utrolige kjemien så hadde en manglende fysisk tenning vært spikeren i kista tror jeg.

Jeg tror at den man skal være sammen med og passer sammen med er en man orker sipping og krangling fra.

Er du slank selv? For da har det jo noe med hvilken livsstil man vil leve sammen med en kjæreste også ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Litt større enn første bilde kanskje.

For å beskrive så er det typen overvekt der man nesten får havnivået til å stige hvis man tar seg et bad på stranda eller man hadde blitt godkjent av elefantflokken i dyrehagen

Anonymous poster hash: f508e...a0b

Huff da, jeg er vel litt større enn damen på første bilde. Jeg bada i Oslo-fjorden i forrige uke, men ingen klaga, men takk skal du ha mann, nå drar jeg den store rumpen min opp av stolen og kommer meg ned til trenings-senteret jeg har snakket med og får ordnet ett trenings-opplegg.

Lykke til med neste dame!

Anonymous poster hash: 1b236...ddf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror gjerne man må være ganske head over heels interessert i noens personlighet for at man skal kunne se forbi den manglende fysiske tenningen. Sånn hvis en fyr jeg bare syns var SÅ digg, og var blitt SÅ glad i, hadde vært stygg, så hadde det ikke gjort noe, fordi jeg var hodestups interessert allerede. Men om det var et begynnende forhold og jeg var sånn, njæh, han er helt fantastisk fyr i grunn, og har jo samme verdier som meg, men kjenner ikke den helt utrolige kjemien så hadde en manglende fysisk tenning vært spikeren i kista tror jeg.

Jeg tror at den man skal være sammen med og passer sammen med er en man orker sipping og krangling fra.

Er du slank selv? For da har det jo noe med hvilken livsstil man vil leve sammen med en kjæreste også ikke sant.

Er relativt slank selv/trent selv og jobber for å bli ennå mer trent. Men det er ikke avjgjørende at en potensiell partner har akkurat de samme interessene så lenge hun er interessert i å holde seg noenlunde sunn. Trenger ikke være noen topptrent sylfide.

Anonymous poster hash: f508e...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er leit at du gir opp så lett.. Tenk om hun virkelig vil slanke seg og gå ned i vekt? Det er jo noe dere har til felles å bli trent så dere kan jo støtte hverandre gjennom det.

Har dere hatt sex?



Anonymous poster hash: 59a73...46d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...