Gå til innhold

Hvofor skal vi norske jenter date koreanere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har tyrkere og andre vestasiatiske menn en annen kroppsbygning enn menn i Vesten?

Betegnelsen asiatisk omfatter mer enn bare folk fra Øst-Asia, vet du.

Norske kvinner syns ikke asiatiske menn er tiltrekkende i det hele tatt....

Men norske menn-syns asiatiske(Thaidamer) er tiltrekkende merkelig nok....

Må be dere menn tenke på en ting...hva hvis du får en SØNN med den Thai-dama med tydelig asiatisk preg og STØRRELSE....

-det blir en som norske damer ikke vi ha...da de ikke tiltrekkes asiatere...tenk på det menn!!!!

Stakkars gutt : )Blir han.

Nei hold dere til deres egen rase....er en grunn il at v er inndelt i forskjellige raser.

Anonymous poster hash: 443fe...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tyrkere og andre vestasiatiske menn en annen kroppsbygning enn menn i Vesten?

Betegnelsen asiatisk omfatter mer enn bare folk fra Øst-Asia, vet du.

haha,koreanske menn har minst penis i hele verden..

Anonymous poster hash: bc7f3...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner syns ikke asiatiske menn er tiltrekkende i det hele tatt....

Men norske menn-syns asiatiske(Thaidamer) er tiltrekkende merkelig nok....

Må be dere menn tenke på en ting...hva hvis du får en SØNN med den Thai-dama med tydelig asiatisk preg og STØRRELSE....

-det blir en som norske damer ikke vi ha...da de ikke tiltrekkes asiatere...tenk på det menn!!!!

Stakkars gutt : )Blir han.

Nei hold dere til deres egen rase....er en grunn il at v er inndelt i forskjellige raser.

Anonymous poster hash: 443fe...bb3

Er det en grunn til at vi er delt inn i forskjellige raser? Hva er så det da tro?

Anonymous poster hash: 6196e...fd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha,koreanske menn har minst penis i hele verden..

Anonymous poster hash: bc7f3...43a

Ja hva var så morsomt med det? Norske jenter er jo blant de videste tunellene i verden. :)Overvektig og utrente.. Er det noe bedre?:P

Anonymous poster hash: 2c377...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor faktisk i Korea, og har vært sammen med en Koreansk mann før. Stemmer ikke at Koreanske menn er spesielt lave, bare så det er sagt. De fleste på min alder (25) er 180+, mens jeg ser at flere eldre koreanere er lavere. Men de er generelt tynnere enn vestlige menn.

Syns egentlig det er litt komisk at så mange mener at det å date en koreaner er helt uaktuelt, har dere som mener det noen gang møtt en fra Korea? Etter mine observasjoner kan jeg si at Koreanske menn er absolutt verdt å date; de kler seg fint, husker merkedager, bursdager, valentinsdag etc, betaler som regel alltid, gir blomster, søte gaver, er omsorgsfulle, en koreaner behandler dama si som en prinsesse;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg bor faktisk i Korea, og har vært sammen med en Koreansk mann før. Stemmer ikke at Koreanske menn er spesielt lave, bare så det er sagt. De fleste på min alder (25) er 180+, mens jeg ser at flere eldre koreanere er lavere. Men de er generelt tynnere enn vestlige menn.

Syns egentlig det er litt komisk at så mange mener at det å date en koreaner er helt uaktuelt, har dere som mener det noen gang møtt en fra Korea? Etter mine observasjoner kan jeg si at Koreanske menn er absolutt verdt å date; de kler seg fint, husker merkedager, bursdager, valentinsdag etc, betaler som regel alltid, gir blomster, søte gaver, er omsorgsfulle, en koreaner behandler dama si som en prinsesse;)

Norske jenter vil heller ha arrogante prettyboys som behandler dem som dritt, billig og erstattelig, vel. så lenge de er hvite norske gutter så gjør vel det ikke noe da?

Anonymous poster hash: 2b5c3...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...