Gå til innhold

Merkelige, morsomme overskrifter og andre festligheter


Gjest Eurodice

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når dere drar alene som familie.

Hvordan kan man dra på alenetur og familietur, samtidig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Snakker om alene... dette er ikke en overskrift, men en tv-reklame for Tryg forsikring. Han snakker om å la huset väre alene hjemme, og jeg irriterer meg grönn hver gang jeg hörer den reklamen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Snakker om alene... dette er ikke en overskrift, men en tv-reklame for Tryg forsikring. Han snakker om å la huset väre alene hjemme, og jeg irriterer meg grönn hver gang jeg hörer den reklamen :ler:

At dyr blir menneskeliggjort er ganske vanlig, men hus? Stakkar, alene hjemme :grine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så forferdelig trist! Tror jeg..?

Jeg aner virkelig ikke hva vedkommende mente. :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke en overskrift, men det står i en kommentar "Saken er at Kenny som er Leeds nest best betalte spiller kommer smellfeit tilbake fra ferie, er totalt utrent, har ikke spilt en kamp på over et halvt år, og således er 36 år". Altså fordi han har vært på ferie og er feit, så er han 36 år! Det henger ikke på greip. Det hadde vært bedre (men kanskje ikke best) om det sto at siden han var 36 og ikke minst fordi han hadde vært på ferie, så var han blitt feit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Riskjeks

Når det gjelder pletter - dette blir da brukt om pannekaker i Norge også? Jeg sier i alle fall det. Pannekaker er de store, tynne, og pletter er små og tjukke. De blir laget av omtrent samme røre, røre til plettene er bare tjukkere (mer mel og egg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dyr blir menneskeliggjort er ganske vanlig, men hus? Stakkar, alene hjemme :grine:

Og der fikk jeg rare bilder i hodet av sammenleggbart hus som pakkes i en koffert. :fnise: Må få være med på tur, kan skjønne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mindreårige søsken som drikker-greit?

Hm, hva betyr drikker-greit???

Kanskje at de drikker greit?!

Altså ikke noe søling :P

Anonymous poster hash: 1788c...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...