Gå til innhold

For oss "gamle" Prøvere


Mialita

Anbefalte innlegg

Jeg testet på ny i dag, og testen var negativ denne gangen også. Selv om TR ikke har dukket opp enda, kan jeg nok slå fast at det ikke klaffet denne PP. Syklusen er tydelig ikke stabil etter ppille bruk enda.

Håper heller på klaff i neste runde. :jepp:

Lykke til med testing, alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Modig mor

Håpet er ikke ute før det er ute, Solsikke! ;)

Jeg er litt lei meg i dag, dette skulle vært termindatoen min. Men jeg har i hvert fall klart å la være å teste i dag (ville vært dobbelt kjipt med negativ test, som det garantert ville blitt, for det er for tidlig), og det virker ikke som mensen kommer, heller. Så da kan jeg i hvert fall være fornøyd med at lutealfasen ser ut til å bli bedre. Men jeg savner så innmari å være gravid ... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg Modig mor!

Dagene går så utrolig sent når man venter på IKM.. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Modig mor

Takk! Jeg har heldigvis hatt det travelt i dag, så det har ikke vært så mye tid til å gruble. Tror egentlig ikke noe særlig på at jeg blir gravid denne gangen, temperaturene mine er så lave ... Men det kan jo hende at kroppen bare har forandret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke kjenner deg blir jeg virkelig trist på dine vegne, Modig Mor. En vakker dag er det deres tur; det er jeg helt sikker på! :jepp:

Hvilke implikasjoner har lave tempraturer..?

Endret av Solsikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Modig mor

Takk, Solsikke! Jeg håper så veldig - og merker at jeg blir utålmodig ... De andre barna vokser så fort, jeg hadde ikke sett for meg så stor aldersforskjell. Straks er det et år siden vi begynte å prøve, og jeg har fått med meg to ubehagelige førstetrimestere uten å oppnå noe som helst. Beklager, altså - jeg synes litt synd på meg selv akkurat nå. Jeg vet jo at jeg er utrolig heldig som har levende barn, men likevel.

Temperaturene mine er lave sammenliknet med de vanlige lutealfasetemperaturene mine. Det trenger kanskje ikke ha så mye å si, men de gangene jeg har vært gravid, har de steget enda høyere omtrent på dette tidspunktet, så derfor mister jeg håpet når de bare fortsetter å være lave. Om en dag eller to synker de vel enda mer, og det betyr at mensen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også passert ett årsdagen for prøvestart og fått med meg ett trimester med stort ubehag uten å få oppleve ett nytt barn, så jeg skjønner der veeeeldig godt Modig mor. Nå har ikke vi prøvd hele tiden, men det er ikke fordi vi ikke har villet. Så jeg har følt meg som en prøver hele tiden. Vi satser på neste pp, Modig mor (og alle andre!)! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Modig mor

Takk for klem og oppmuntrin, Miss I.W.! Felles skjebne er felles trøst, ikke sant? I tillegg til at det er oppmuntrende når noen blir gravide. Jeg håper å se en positiv test i denne tråden snart, selv om det neppe blir min - temperaturen falt enda et hakk i dag, så jeg regner med at jeg får mensen i dag eller i morgen. Men jeg prøver å fokusere på at det i hvert fall er fint med normal lengde på lutealfasen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er no en liten trøst. Godt du ser det! :klemmer: Og vi har jo barn å glede oss over!

Jeg har vært frustrert over litt lengre sykluser, men det er også hos meg blitt lengre lutealfase og det er jo kjempebra! En får prøve å ta med seg det positive en kan!

Jeg prøver nå å trøste meg med at jeg slipper å være kvalm og trett i ferien. Det er en mager trøst, med dog!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Modig mor

Litt spotting nå, så den eneste spenningen er knyttet til om dag 1 i neste syklus blir i dag eller i morgen. Bedre lykke i neste runde ...

(Og mager trøst er også trøst, vi får ta det vi får!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan jeg få være med her?

Jeg er i alle fall gammel nok... :ler:

Edit: i tillegg til at jeg er med i neste runde. TR kom for noen dager siden. Det var jo skuffende i seg selv- og ikke blir det noe sex heller... Lykke til til alle som venter i spenning, eller må satse på juni-prøving.

Endret av Mafalda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen skal du være, Mafalda! :)

Og jeg venter fortsatt på TR... Forbannet være uregelmessige sykluser! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Modig mor

Velkommen, Mafalda! Og hurra for Amber! Det hjelper litt på skuffelsen over å rykke tilbake til start ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :klemmer: Håper virkelig det klaffer for deg også Modig mor... krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye, Amber! :strix:

Og takk for hyggelig velkomst! Selv om jeg tror ingen av oss håper å henge her så fryktelig lenge, er det fint å ha skravleselskap på veien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg også kan være med her?

Jeg er 31 år og har begynt prøvingen nå. Vi har vært gjennom ufattelige 2 spontanaborter de to siste syklusene mine så er litt stresset for å fortsette å prøve, men prøver likevel å være realistisk. sannsynligheten for SA de første ukene er jo relativt stor. Vi var i uke 4 - 5 begge gangene.

Jeg tar folat og tran samt jerntabletter (sliter med lite jern) og har gjort dette siden jeg sluttet med p-piller. Er i full jobb og trives med det, men har et håp om å gå ned i 80 prosent om vi skulle få barn.

Mannen min har 2 fra før så jeg vet jo hvilke glede barna gir oss :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...