Gå til innhold

Piercing i navlen


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Hei. jeg har hatt piercing siden februar og det har verket helt til nå, men det begynner å se bra ut, så jeg vil skifte piercing. Har et problem med dette siden kula sitter helt fast! prøvd uttallige ganger, men ingenting skjer.. Hva må jeg gjøre for å få den opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ring du har? Da jeg tok piercing i navelen ble det satt inn en ring. Den var ikke slik at den skulle skrus, men den måtte åpnes med tang. Gjorde det i samme studio hvor jeg tok piercingen og betalte ingenting for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Er det ring du har? Da jeg tok piercing i navelen ble det satt inn en ring. Den var ikke slik at den skulle skrus, men den måtte åpnes med tang. Gjorde det i samme studio hvor jeg tok piercingen og betalte ingenting for det.

Nei, det er en helt vanlig piercing med stang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da er den nok rett og slett skrudd veldig hardt. Hvis du kjenner noen som er sterk i klypa kan du jo be om hjelp, eventuelt stikke innom piercingstudioet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som tar piercingen pleier å skru de skikkelig fast. Du må bare skru, og husk : Lefty - loosy, righty - tighty :)

Dersom du ikke får den opp selv så koster det ingenting å få noen på piercingstudioet til å skru den opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enten kan du stikke på piercing studioet å få dem til å hjelpe deg - ellers så kan du gjøre som jeg gjorde og bruke to små tenger - en til å holde piercingen med og en til å skru den opp (dette fikk jeg pappa til å gjøre.. funket fint)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller hold noe i mellom når du skrur, en klut for eksempel.. skru rikrig vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ikke riktig teknikk inne kan det virke som den sitter hardere enn den gjør, like greit å la en piercer løsne på den for deg :) Gjorde ofte det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Bekymra jente

Har same problemet... kula sitter fast ( har ring). Det er langt til piercingstudie. kva skal eg gjere ?? PS : skal bytte for første gong..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Piercingslaven

Ta på hansker av gummi/silikon (dette gjør grepet mye bedre).

Sjekk ut www.sandradrage.com - Hun er veldig dyktig, erfaren og trivelig Piercing artist og svarer helt sikkert på spørsmål.

P.S: Det er også en billig og bra nettbutikk der, med piercinger og andre smykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...