Gå til innhold

Hvor mange pannekaker spiser du?


Lund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nammmm nå fikk jeg vann i munnen!! mmmmm :)

spiser sjelden pannekaker..! men når vi først gjør det så spiser jeg 2-3 stk :):)

Tror jammen jeg skal lage det i kveld..-da tror jeg sambo blir happy :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nammmm nå fikk jeg vann i munnen!! mmmmm :)

spiser sjelden pannekaker..! men når vi først gjør det så spiser jeg 2-3 stk :):)

Tror jammen jeg skal lage det i kveld..-da tror jeg sambo blir happy :hoppe:

:fnise: kos deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...lillegutt fikk velge middag idag og da ble det tomatsuppe og pannekaker, laget med fibramel. Guttene spiste stor porsjon suppe og 4 pannekaker til eldtemann og to til minste. Jeg spiste litt suppe først og to pannekaker m rabarbrasyltetøy. Men klarer maaaange fler hvis eg vil...men prøver å tenke på linjene.

Fra barndommen er jeg vant med ertersuppe til pannekakene, det syns jeg er best. Og da laget mamma først tykke pannekaker med bacon også noen tynne vi fikk sukker på til dessert da var det jammen fest rundt middagsbordet :spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yvette

Er jeg litt sulten, spiser jeg èn eller to.

Er jeg veldig sulten, spiser jeg minst fire. Rekorden fra ungdomstiden er vel seks eller åtte, husker ikke helt. :fnise:

(Jeg er kvinne og normalvektig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2, men jeg serverer vanligvis poteter, bacon og blåbær/tyttebærsyltetøy til. Hvis ikke jeg har tilbehør så spiser jeg 3-4 stk, men da hender vi også har ertesuppe eller tomatsuppe til også.

Noen som har en deilig oppskrift på bruk av pannekaker med kjøttfyll, ost som gratineres etterpå? Alltid hatt lyst til å prøve det, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Annonse

Herregud! 2 stk pannekaker og da er dere "kjempe mette"??

Makan..

Jeg er småspist til vanlig jeg, spiser feks kun en bitteliten potet og litt kjøtt etc til middag, men med pannekaker som egentlig ikke metter i det hele tatt - så må jeg da minst ha 3..

De som blir kjempe mette av 1-2 pannekaker uten suppe, må jo ha spist masse i løpet av dagen ellers.

For å si det sånn:

Fikk min svigermors pannekaker for første gang i helgen. De var så tjukke at de i min verden ikke kvalifiserer som pannekaker en gang :) Ettersom jeg spiste suppe først holdt det med 1.

Selv lager jeg helt tynne pannekaker, og da kan jeg spise MANGE!

Det varierer jo veldig hvor tykke man lager pannekakene, så da er ikke alltid 2 pannekaker det samme som 2 pannekaker, om du skjønner hva jeg mener ;)

Men blir tykke pannekaker gjennomstekt da?

Anonymous poster hash: 8d623...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Klart tykke pannekaker blir gjennomstekt. Tar bare litt lenger tid :)

Men jeg synes pannekaker skal være TYNNE jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Kommer an på hva slags pannekaker jeg lager

Dersom jeg lager skikkelig tykke fleskepannekaker, så spiser jeg 1. MAX 2 :)

De blir så utrolig mektige.

Lager jeg tynne pannekaker, slike "vanlig, norske" pannekaker, ja da spiser jeg kanskje 3 stykker, men da spiser vi alltid suppe ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pannekaker jeg lager er tynne og da spiser jeg 4-8 med sukker på og en skål suppe til.

Anonymous poster hash: e9397...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser ca 4 pannekaker med bacon og blåbær inni. Våre pannekaker er vel sånn ca midt imellom tynn og tykk.



Anonymous poster hash: e3432...e5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser 2 stk å da er jeg mett. Kanskje 3 bare fordi jeg vet det er godt å jeg bare måååå ha en til :fnise: Men samboer kan spiser 6 minst !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Spiser 2 tynne pannekaker og da er jeg mett selv om jeg har lyst på mer, er litt småspist av meg. Men blir fort sulten igjen av den type mat. Nå fikk jeg lyst på pannekaker! :spise: Ikke spist det på minst et år og det er så godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser 2-3 medium havrepannekaker med bacon og blåbær. Blir alltid fort sulten igjen, da.

Hjemme hos pappa spiser jeg 2-4 tradisjonelle pannekaker med blåbær og bacon, samt en skål eller to med suppe. Spiser alltid mer hjemme hos pappa. :ler:

Endret av FantasDick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 stk. Da jeg var yngre spiste jeg mange flere, vet ikke hva som skjedde. Skulle ønske jeg klarte flere, pannekaker er jo så godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vanlige pannekaker: 6-7stk..

De jeg lager oftest har havre i seg + banan og da spiser jeg 1-2stk :)
De er veldig mektige, til og med min bror som lett spiser 12-16 pannekaker, klarte bare 4,5 av de jeg lager, da rullet han mot sofaen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hel og en halv, fordi jeg liker ikke pannekaker og glemmer det vær bidige gang :fnise:



Anonymous poster hash: 77685...2b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan lett spise 10 amerikanske pannekaker hvis vi har det til middag. Jeg er 58 kg og 1.63 høy, får alltid høre at jeg spise som en mann :P

Anonymous poster hash: 48923...da4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...