Gå til innhold

Hvor mange pannekaker spiser du?


Lund

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot

1-2 stk. med blåbær på, og sammen med suppe da, så blir mett. Er det så uvanlig å ha suppe til pannekaker? Har faktisk lest hele denne tråden (kjeder meg) og kun noen få har nevnt suppe som for-rett, og ikke som tilbehør?

Mikke-mus-pannekaker skal jeg lage for å overraske en venninne med barn...

Endret av vimselot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1-2 stk. med blåbær på, og sammen med suppe da, så blir mett. Er det så uvanlig å ha suppe til pannekaker? Har faktisk lest hele denne tråden (kjeder meg) og kun noen få har nevnt suppe som for-rett, og ikke som tilbehør?

Mikke-mus-pannekaker skal jeg lage for å overraske en venninne med barn...

jeg bruker noen ganger ha tomatsuppe til :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ofte tomatsuppe med makaroni før panekakene, og jeg spiser 3-4 pannekaker.

Pannekakene mine er tynne, de er de beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To til fire. Mine favorittpannekaker er ikke med sukker eller syltetøy. Jeg har tynne båter med rødløk og oppskåret skinke i røren rett etter at den er helt på pannen. Er det i tillegg tykke pannekaker er to nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Pannekaker og TOMATSUPPE?

Jeg nekter å si hvilken suppe jeg foretrekker som tibehør, men har smakt tomatsuppe, men det er mange år siden...

Ingen andre supper, mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faren min pleide alltid å servere grønnsaksuppe før pannekaker. det er egentlig kjempegodt! lurer på hvorfor jeg sluttet å lage dèt... nå hopper vi bare rett på pannekakene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy
Pannekaker og TOMATSUPPE?

Jeg nekter å si hvilken suppe jeg foretrekker som tibehør, men har smakt tomatsuppe, men det er mange år siden...

Ingen andre supper, mener dere?

Ertesuppe nam, nam! Svens ertesuppe med litt sennep oppi er himmelsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Ja ikke sant? Har hendt at noen har sett rart på meg, når jeg forklarer hvordan jeg spiser pannekaker... en skje suppe, en bit pannekake, osv. også melk, men jeg tåler ikke melk. Men for de som tåler det...er litt misunnelig...

En skje suppe, en bit pannekake, en slurk helmelk, en pannekakebit, litt suppe osv...

Ertesuppe og helst helt hjemmelaget...

(melka kan man jo kjøpe, ellers må man bo og leve på landet...

Men, prøv det, det er kjempegod kombinasjon. Jeg har også fått tomatsuppe til pannekaker, men ingenting overgår ett glass helmelk og ertesuppe... ikke når man først har prøvd den kombinasjonen...

Endret av vimselot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra

I dag spiste jeg tre litt tykke for jeg var sulten. Som regel spiser jeg 2-3 tynne pannekaker, og innimellom en liten skål suppe til. (store tynne pannekaker)

Endret av Vampyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pannekaker og TOMATSUPPE?

Jeg nekter å si hvilken suppe jeg foretrekker som tibehør, men har smakt tomatsuppe, men det er mange år siden...

Ingen andre supper, mener dere?

Det MÅ være tomatsuppe med makaroni og egg i som forrett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lager tynne pannekaker og bruker litt fruktose eller blåbærsyltetøy på. Er jeg sulten kan jeg spise mange; dvs. 4-7 stk. Men vanligvis er jeg ikke SÅ sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager tynne pannekaker og bruker litt fruktose eller blåbærsyltetøy på. Er jeg sulten kan jeg spise mange; dvs. 4-7 stk. Men vanligvis er jeg ikke SÅ sulten.

Jeg har kjøpt inn til pannekaker jeg!Blir nok pannekaker i helgen :legrine: Hurra nå er det helg

Endret av Lund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spiser som regel 3-4 pannekaker. Er de veldig tynne spiser jeg flere...

Har du prøvd med tyttebærsyltetøy?Kjempe godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...