Gå til innhold

Hvor mange pannekaker spiser du?


Lund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest beekeeper

Vi hadde pannekaker til middag i dag, og da spiste jeg to vanlige og to mikkemuspannekaker (disse er mindre enn vanlige)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde pannekaker til middag i dag, og da spiste jeg to vanlige og to mikkemuspannekaker (disse er mindre enn vanlige)

Hva er det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2.

Så lite,jeg spiser 3 til fire jeg :tommel:

Endret av Lund
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå spiser vi svært sjelden pannekaker til middag, og de få gangene vi gjør det er det ikke søte pannekaker med sukker og annet søtt oppå, men pannekaker som fylles med kjøtt og grønnsaker eller en stuing og gratineres i ovnen. Da er de ganske mektige og jeg spiser en eller to avhengig av hvor mye fyll det er. Hvis vi har søte pannekaker (det blir mest en og annen kveldsmat) spiser jeg 2-4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så småspiste dere er da! Når vi en sjelden gang har pannekaker med sukker så spiser jeg gjerne 6-8stk. :sjenert:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelagde, litt store og tykke pannekaker er rågodt, og når jeg først gidder å lage det spiser jeg gjerne 2-3 stykker, minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelagde, litt store og tykke pannekaker er rågodt, og når jeg først gidder å lage det spiser jeg gjerne 2-3 stykker, minst.

Tykke pannekaker er kjempegodt med mye jorbærsyltetøy på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tweek

Jeg spiser vel 3-4 tenker jeg :)

Det er så godt med pannekaker, men har det bare en sjelden gang. Fyller da med syltetøy og sukker (ja begge deler tenk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser vel 3-4 tenker jeg :)

Det er så godt med pannekaker, men har det bare en sjelden gang. Fyller da med syltetøy og sukker (ja begge deler tenk!)

Jøss :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beekeeper
Hva er det :sjenert:

Hvis du tømmer en klatt i midten, så en klatt her og en klatt der så vips! Har du en pannekake som ser ut som hodet til mikke mus :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du tømmer en klatt i midten, så en klatt her og en klatt der så vips! Har du en pannekake som ser ut som hodet til mikke mus :ler:

:ler::lol: :-D :Hehe::legrine::hoho::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi har tjukke, usøta pannekaker med bacon, da blir det ca 2 stk - men, hvis jeg lager slike søte, litt tynnere, da spiser jeg ganske sikkert 3 stk- kanskje 4 hvis jeg er sulten.

:spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Herregud! 2 stk pannekaker og da er dere "kjempe mette"??

Makan..

Jeg er småspist til vanlig jeg, spiser feks kun en bitteliten potet og litt kjøtt etc til middag, men med pannekaker som egentlig ikke metter i det hele tatt - så må jeg da minst ha 3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...