Gå til innhold

Terminliste nov/des 2011!


^me^

Anbefalte innlegg

får jeg bli med her også? Termin 10. november! (kan kanskje se ut som at jeg blir førstemann hihi) Håper alle har det bra med magene sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smart :)

Jeg har termin 5 November. Skal på ul på onsdag så får se om datoen blir endret da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki.

Gled deg i dag og ta sorgen når den først kommer.

Forsøker meg her, jeg. Mens termin 9. desember, men pga litt uregelmessige og laaange sykluser, tenker jeg vi sier 16. desember. Så får vi se hva resultatet på UL på torsdag sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi legge inn kjønn her også? I så fall kan jeg fortelle at det i min mage ligger både en liten jente og en liten gutt. Det er helt fantastisk... :rodmer:

Samme termin, dvs:

Rubie 191111 - :babyjente::babygutt: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på tidlig UL mente de at jeg var nesten 1 uke lenger på vei enn antatt, så da blir vel ny foreløpig termin den 8.desember :) (...så blir det vel sikkert noe annet igjen på den ordinære ultralyden.. :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da var dere endret og lagt til :)

Redlady: jeg la inn 24. desember på deg da jeg så i en annen tråd hva ul viste, håper det var greit?ser ut som at begge oss risikerer og måtte ligge på fødestuen på julaften :fnise:

jeg har hørt at det er relativt stille på fødeavd på den tiden av året så det er større tjangs for å få enkeltrom :)

Rubie: så spennende med både en gutt og en jente i magen!!hva mer kan en ønske seg??gratulerer så mye! :hoppe::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med mange ultralyder fremover.. Er spennende å se hva folk får :)

Gratulerer så mye med både jente og gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd er alltid spennende :)

Jeg ble satt tilbake to dager da jeg var på UL så har nå termin 7 november. Får en liten gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubie: så spennende med både en gutt og en jente i magen!!hva mer kan en ønske seg??gratulerer så mye! :hoppe::rodmer:

Gratulerer så mye med både jente og gutt :)

Det er supert! Tusen takk :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redlady: jeg la inn 24. desember på deg da jeg så i en annen tråd hva ul viste, håper det var greit?ser ut som at begge oss risikerer og måtte ligge på fødestuen på julaften :fnise:

jeg har hørt at det er relativt stille på fødeavd på den tiden av året så det er større tjangs for å få enkeltrom :)

Takk for det :)

Kunne vært fint med enkeltrom denne gangen ja, og ikke tredamersrom som sist... blæ... Men satser på hjemreise så fort som mulig. Det var så godt å komme hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gut hos meg! :babygutt::rodmer:

Foreløpig termin er blitt 20. november, men skal inn igjen om 9 dagar og få endeleg fastslått terminen :) Han låg litt vanskeleg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Da har vi vært på UL og det ser ut som at 2011 er guttenes år :)

Vi får en liten gutt og termin er 29.11 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på UL og det ser ut som at 2011 er guttenes år :)

Vi får en liten gutt og termin er 29.11 :)

Gratulerer! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere som har fått vite kjønn.. er det noen som har bestemt seg for navn ennå? I min mage bor lille Filip/Philip... (ikke helt enige med oss selv om skrivemåten ennå, men vi ønsket oss et enkelt, internasjonalt navn, som også passet med vårt svensk-klingende etternavn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...