Gå til innhold

Lyst å få en kollega til sengs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rett på sak:

Jobber på en skole der jeg har fått øynene opp for en kollega. Han er relativt fersk. Vi jobber ikke i samme klasse og møter hverandre sjeldent i gangene. Så vi har aldri snakket sammen.Oppdaget her og dagen at han er på sukker. Og han var også innom min profil. Men har ikke vekslet noen ord der heller. Han er 5 år yngre enn meg.

Men altså: Jeg kunne tenke meg å bli fuck friends. (Noe seriøst tviler jeg på hadde funket.) Foreløpig er jeg ikke ute etter noe forhold heller.

Men siden vi aldri har snakket sammen så vet jeg liksom ikke helt hvordan jeg skal gå frem.

Hjelp?

Anonymous poster hash: 35b1c...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok ganske spesielt å gå rett på sak med slike ting spesielt når man er kolleger. Vet du i det heletatt om det er noe gjensidig kjemi mellom dere, at han altså føler det samme?
Ville startet å prate med han forsiktig, og sett hva slags respons du får før jeg tok det videre. Slike ting pleier vel ofte å utvikle seg naturlig dersom begge føler det er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett på sak:

Jobber på en skole der jeg har fått øynene opp for en kollega. Han er relativt fersk. Vi jobber ikke i samme klasse og møter hverandre sjeldent i gangene. Så vi har aldri snakket sammen.Oppdaget her og dagen at han er på sukker. Og han var også innom min profil. Men har ikke vekslet noen ord der heller. Han er 5 år yngre enn meg.

Men altså: Jeg kunne tenke meg å bli fuck friends. (Noe seriøst tviler jeg på hadde funket.) Foreløpig er jeg ikke ute etter noe forhold heller.

Men siden vi aldri har snakket sammen så vet jeg liksom ikke helt hvordan jeg skal gå frem.

Hjelp?

Anonymous poster hash: 35b1c...700

Vil du virkelig involvere deg med en kollega?

Du er voksen, men jeg synes at det er lite profesjonelt å involvere seg med en kollega på den måten.

Om dere får en knute på tråden vil det bli pinlig å gå på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett på sak:

Jobber på en skole der jeg har fått øynene opp for en kollega. Han er relativt fersk. Vi jobber ikke i samme klasse og møter hverandre sjeldent i gangene. Så vi har aldri snakket sammen.Oppdaget her og dagen at han er på sukker. Og han var også innom min profil. Men har ikke vekslet noen ord der heller. Han er 5 år yngre enn meg.

Men altså: Jeg kunne tenke meg å bli fuck friends. (Noe seriøst tviler jeg på hadde funket.) Foreløpig er jeg ikke ute etter noe forhold heller.

Men siden vi aldri har snakket sammen så vet jeg liksom ikke helt hvordan jeg skal gå frem.

Hjelp?Anonymous poster hash: 35b1c...700

Inviter han på middag hos deg, på sukker. Server god mat med alkohol til, forfør han og etter sexen kan du gi beskjed om du ønsker å ha sex igjen.

Anonymous poster hash: 23943...dd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...