Gå til innhold

Problem! Interessert i daten og pulekompisen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her er problemet.....

I over ett år har jeg hatt en pulekompis. Vi har kjempegod kjemi. Treffes ikke så ofte da begge er mye opptatt. Jeg har enda ikke klart å forstå hvor jeg har han. For ca et halvt år siden virket det som han hadde lyst til å bli sammen med meg, men jeg ignorerte/prøvde å snakke om noe annet når han begynte å komme innpå det, for jeg var ikke klar da. Men nå noen mnd etter så har jeg begynt så smått å få følelser for han, og har prøvd å spørre han ut om det. Men nå virker det som han ignorerer det. Jeg tror derfor at han ikke er interessert i noe mer.

Også....har jeg begynt å date en fyr. Meg og pulekompisen har ingen "regler" for "forholdet" vårt. Jeg er ganske interessert i daten og jeg vet at han er veldig interessert i meg. Men så over til problemet......

Jeg vet bare ikke hva som er riktig. Hva om jeg velger feil? Jeg har tenkt å snakke med pulekompisen min, og være mer direkte når jeg spør, for jeg vil jo vite hva han tenker. I tillegg så synes jeg at han bør få en forklaring på hvorfor vi evt. avslutter pulekompiser-forholdet dersom jeg velger han andre. Vi har jo tross alt vært det i over 1 år. Daten min vet også om dette.

Og jeg vet at jeg kommer til å være litt nedfor hvis jeg velger bort pulekompisen min, selv om han evt. ikke liker meg. Vi har jo kjent hverandre lenge og har kommet ganske tett på hverandre. Så da igjen, vet jeg ikke om jeg er klar for et forhold med en gang. Men jeg vil jo heller ikke avslutte datingen/utviklingen vi har. Hva gjør jeg?

Som dere sikkert forstår så er det vel størst sannsynlighet for at jeg velger daten, pga jeg egentlig tviler på at pulekompisen er interessert i mer. Og hvis han er det, ja da har jeg et stort problem! :fnise:

Vet ikke helt hvor jeg vil, men del gjerne lignende historier/gi råd/hvordan finne ut av dette?



Anonymous poster hash: e9843...848
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Citronella

Du har følelser for denne pulekompisen din. Det er det som er haken med å ha en "pulekompis". Sex og nærhet, det generer følelser for de fleste kvinner. Så jeg skjønner ikke dette konseptet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det opp med pulekompisen din! Du har nok følelser for han, si hva du føler å om han ikke føler det samme, vel da er det jo bare å avslutte. Men om han føler det samme, så må du egentlig bare velge mellom dem.

If you have to think twise about it, you dont really want it. Lykke til:-)

Anonymous poster hash: 56ee5...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er problemet.....

I over ett år har jeg hatt en pulekompis. Vi har kjempegod kjemi. Treffes ikke så ofte da begge er mye opptatt. Jeg har enda ikke klart å forstå hvor jeg har han. For ca et halvt år siden virket det som han hadde lyst til å bli sammen med meg, men jeg ignorerte/prøvde å snakke om noe annet når han begynte å komme innpå det, for jeg var ikke klar da. Men nå noen mnd etter så har jeg begynt så smått å få følelser for han, og har prøvd å spørre han ut om det. Men nå virker det som han ignorerer det. Jeg tror derfor at han ikke er interessert i noe mer.

Også....har jeg begynt å date en fyr. Meg og pulekompisen har ingen "regler" for "forholdet" vårt. Jeg er ganske interessert i daten og jeg vet at han er veldig interessert i meg. Men så over til problemet......

Jeg vet bare ikke hva som er riktig. Hva om jeg velger feil? Jeg har tenkt å snakke med pulekompisen min, og være mer direkte når jeg spør, for jeg vil jo vite hva han tenker. I tillegg så synes jeg at han bør få en forklaring på hvorfor vi evt. avslutter pulekompiser-forholdet dersom jeg velger han andre. Vi har jo tross alt vært det i over 1 år. Daten min vet også om dette.

Og jeg vet at jeg kommer til å være litt nedfor hvis jeg velger bort pulekompisen min, selv om han evt. ikke liker meg. Vi har jo kjent hverandre lenge og har kommet ganske tett på hverandre. Så da igjen, vet jeg ikke om jeg er klar for et forhold med en gang. Men jeg vil jo heller ikke avslutte datingen/utviklingen vi har. Hva gjør jeg?

Som dere sikkert forstår så er det vel størst sannsynlighet for at jeg velger daten, pga jeg egentlig tviler på at pulekompisen er interessert i mer. Og hvis han er det, ja da har jeg et stort problem! :fnise:

Vet ikke helt hvor jeg vil, men del gjerne lignende historier/gi råd/hvordan finne ut av dette?

Anonymous poster hash: e9843...848

Må være moro for daten din å møte deg da...

Tipper at når dere skal kline, at han tenker noe sånt som "lurer på hvor lenge det er siden hun sugde han.., timer, dager, en uke?"...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være moro for daten din å møte deg da...

Tipper at når dere skal kline, at han tenker noe sånt som "lurer på hvor lenge det er siden hun sugde han.., timer, dager, en uke?"...

Uffda :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ha en pulekompis i så lang tid betyr jo att man kommer ganske nær hverandre.....blir jo veldig feil å fortsette pulekompis forholder når du dater.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være moro for daten din å møte deg da...

Tipper at når dere skal kline, at han tenker noe sånt som "lurer på hvor lenge det er siden hun sugde han.., timer, dager, en uke?"...

Er ikke alle som er så forbanna usikre på seg selv at de tenker på sånne ting, vet du :)

Anonymous poster hash: bc77e...1bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke ha data noen som delte musa med andre. Har ikke jenter respekt for seg selv lengre? Hørte da aldri om noe sånt da jeg var ung. Er nok av tråder om dette her inne ser jeg..

Anonymous poster hash: 22847...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alle som er så forbanna usikre på seg selv at de tenker på sånne ting, vet du :)

Anonymous poster hash: bc77e...1bc

Haha, hvor gammel er du? Har da ikke noe med usikkerhet å gjøre.

Så det hadde vært helt greit for deg å date en mann som hadde fortalt deg at han hadde ei venninne han hadde regelmessig sex med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hvor gammel er du? Har da ikke noe med usikkerhet å gjøre.

Så det hadde vært helt greit for deg å date en mann som hadde fortalt deg at han hadde ei venninne han hadde regelmessig sex med?

Jeg er mann, og ja, nei, bryr meg ikke om sånne ting.

Anonymous poster hash: bc77e...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i akkurat samme situasjon. Har en pulevenn, også dater jeg en annen. Min pulevenn er ikke definert som pulevenn egentlig, men siden han har gitt signaler om at han ikke ønsker forhold, så tenker jeg at han er det. Vi gjør masse kjæresteting sammen. Frem til han sa han ikke ønsket forhold regnet jeg han som en date og potensielt noe mer.

Dater en annen fyr, og han vet jeg er interessert i noe mer. Jeg tør ikke fortelle han om pulevennen...

Mitt problem er at jeg er forelsket i pulevennen og sliter derfor med å føle noe sterkt for daten, selv om han er en kjempebra fyr.

Vet ikke om jeg har noen råd, sliter med det samme selv:p Vil ikke gi slipp på pulevennen, fordi jeg liker han så godt. Og vil heller ikke gi slipp på daten, fordi han er kjærestemateriale. Men så lenge pulevennen står i veien kan jeg ikke bli sammen med daten heller.



Anonymous poster hash: 6c15f...a1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i akkurat samme situasjon. Har en pulevenn, også dater jeg en annen. Min pulevenn er ikke definert som pulevenn egentlig, men siden han har gitt signaler om at han ikke ønsker forhold, så tenker jeg at han er det. Vi gjør masse kjæresteting sammen. Frem til han sa han ikke ønsket forhold regnet jeg han som en date og potensielt noe mer.

Dater en annen fyr, og han vet jeg er interessert i noe mer. Jeg tør ikke fortelle han om pulevennen...

Anonymous poster hash: 6c15f...a1a

Lov å si at det er litt slemt mot daten å drive lenge med 2 på en gang? :)

Hva om du forteller pulevennen om følelsene, så får du en "closure" når du enten hører at han liker deg tilbake eller ikke liker deg tilbake. Så kan du gå videre. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er problemet.....

I over ett år har jeg hatt en pulekompis. Vi har kjempegod kjemi. Treffes ikke så ofte da begge er mye opptatt. Jeg har enda ikke klart å forstå hvor jeg har han. For ca et halvt år siden virket det som han hadde lyst til å bli sammen med meg, men jeg ignorerte/prøvde å snakke om noe annet når han begynte å komme innpå det, for jeg var ikke klar da. Men nå noen mnd etter så har jeg begynt så smått å få følelser for han, og har prøvd å spørre han ut om det. Men nå virker det som han ignorerer det. Jeg tror derfor at han ikke er interessert i noe mer.

Også....har jeg begynt å date en fyr. Meg og pulekompisen har ingen "regler" for "forholdet" vårt. Jeg er ganske interessert i daten og jeg vet at han er veldig interessert i meg. Men så over til problemet......

Jeg vet bare ikke hva som er riktig. Hva om jeg velger feil? Jeg har tenkt å snakke med pulekompisen min, og være mer direkte når jeg spør, for jeg vil jo vite hva han tenker. I tillegg så synes jeg at han bør få en forklaring på hvorfor vi evt. avslutter pulekompiser-forholdet dersom jeg velger han andre. Vi har jo tross alt vært det i over 1 år. Daten min vet også om dette.

Og jeg vet at jeg kommer til å være litt nedfor hvis jeg velger bort pulekompisen min, selv om han evt. ikke liker meg. Vi har jo kjent hverandre lenge og har kommet ganske tett på hverandre. Så da igjen, vet jeg ikke om jeg er klar for et forhold med en gang. Men jeg vil jo heller ikke avslutte datingen/utviklingen vi har. Hva gjør jeg?

Som dere sikkert forstår så er det vel størst sannsynlighet for at jeg velger daten, pga jeg egentlig tviler på at pulekompisen er interessert i mer. Og hvis han er det, ja da har jeg et stort problem! :fnise:

Vet ikke helt hvor jeg vil, men del gjerne lignende historier/gi råd/hvordan finne ut av dette?

Anonymous poster hash: e9843...848

Ha en trekant - problem solved.

Anonymous poster hash: 4a27c...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...