Gå til innhold

Hvilken rase er mest attraktiv (se bort fra din egen rase)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva om mannen er adoptert og har helt norsk kultur? Har noen slike kompiser og flere av dem har sykt draget på jentene,.

Tja. Jeg tenker at det har mer med å gjøre at det i løpet av menneskehetens historie har vært et veldig kort tidsrom hvor vi faktisk har kunnet blande oss i noen særlig grad. Anonymous poster hash: b5c28...c75

For min del handler det ikke bare om kultur men også utseende. Nordiske menn har et så fundamentalt annerledes utseende enn andre menn, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på det. Det er ikke bare lyse farger jeg tiltrekkes av, men også proposjonene (både kroppslig og i ansiktet). Blonde og blåøyde menn er nydelige spør du meg - dessuten er nordiske menn "alltid" høye :)

Du som jeg siterte sist: folk har vært i kontakt med hverandre i en relativ nærhet forholdsvis lenge, ikke bare i moderne tid. Hos oss har den politiske innvandringen blandet folk som hører hjemme i hver ende av skalaen, så det er litt riktig det du sier.

Anonymous poster hash: 9cee1...3ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinnelige alver er sterkt overlegne, de er tynne og små og har pent og ryddig ansikt, med minimalt hårvekst i motesetning til dverger. Men de mannlige alvene ser litt for femi ut etter min smak, og dverg menn er for korte for at jeg skal interessere meg..

Mannlige orcer gidder jeg ikke å snakke om engang. Lukter vondt, har råttent ansikt, kan ikke snakke osv.. Og nei,jeg er ikke rasist, jeg har mange venner som er orcer.



Anonymous poster hash: 64c9a...3c2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør-Amerikanere og mulatter kan ofte være innafor.



Anonymous poster hash: f4438...d4c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Hmm, hvis jeg ikke skal svare den rasen jeg har så syns jeg schæfere er veldig fine! Afghansk mynde er også veldig vakker!

Jeg trodde seriøst dette skulle være en tråd om hunderaser eller noe før jeg oppdaget at den lå på singelforumet...... Syns det er trist at vi skal sette merkelapper på mennesker og skille etter hvordan vi ser ut!

Jeg skulle til å snakke om samojeder og affenpinschere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menneskerasen, føler jeg har mest til felles med den :)

Anonymous poster hash: 0afab...30c

Homo sapiens sapiens er ikke en rase, men en art. :opplyser:

Endret av Jus sanguinis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hvorfor

Anonymous poster hash: c992d...760

Jeg kan ikke se bort i fra min egen rase fordi jeg ikke finner andre raser enn min egen attraktiv. Jeg skal tross alt føle tilhørighet med den jeg er sammen med, og ikke minst med våre fremtidige barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se bort i fra min egen rase fordi jeg ikke finner andre raser enn min egen attraktiv. Jeg skal tross alt føle tilhørighet med den jeg er sammen med, og ikke minst med våre fremtidige barn.

Hvis du er han på bildet der så har du ihvertfall svært god grunn til å være fornøyd med utseendet.

Anonymous poster hash: b9a5e...6e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er han på bildet der så har du ihvertfall svært god grunn til å være fornøyd med utseendet.

Anonymous poster hash: b9a5e...6e3

Jeg er ikke akkurat lei meg fordi jeg ikke er brunere, for å si det sånn. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med å erkjenne at det finnes flere raser? Den negroide rase er f.eks.negrene.Derfor er ikke ordet neger et negativt ladet ord i seg selv,men en avledning fra negroid. Likevel unngår jeg å bruke ordet neger da jeg vet at mange mørkhudede liker det.

Personlig synes jeg denne rasen, f.eks.slik man finner dem i enkelte deler av Afrika er nydelig.Damene er slanke med former og mennene atletiske.



Anonymous poster hash: b9a5e...6e3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med å erkjenne at det finnes flere raser?

Anonymous poster hash: b9a5e...6e3

Det finnes ingenting galt med å erkjenne at det finnes flere menneskeraser!

Ei heller er det trådstarters intensjon at det er noe galt med det, snarere tvert i mot. Trådstarter forutsetter at det finnes flere menneskeraser. Trådstarters intensjon er derimot å fremme attraksjon mot andre menneskeraser enn sin egen, og aller helst som den ypperste moral.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde først hvilken dyrerase, så tenkte at jeg ikke orka å kommentere noe her.

Meeeen da jeg tok i bruk de siste hjernecellene mine skjønte jeg at du mente menneskerase :rolleyes: Me so stupid

Jeg liker det mørke og eksotiske. Spesielt synes jeg kvinner er ekstra fine da, men både latinos og latinas scorer høyt.

Hvorfor? Fordi de er SÅ pene! Mørk og glødene hud, mørk, tykt hår (ofte med bølger/ball) og man ser generelt mer "spennende" og sexy ut.

Jeg er praktisk veldig glad for å være skaninaver, men utséendemessig skulle jeg gjerne vært latina eller fra Midtøsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes at min egen "rase", nord-germanere, er mest attraktive. Hvis jeg måtte velge noen andre måtte det ha blitt noen av de andre europeiske "rasene" eller en ashkenazi-jøde. Hvis jeg måtte ha gått utenfor Europa, og ikke kunne valgt en person med europeisk opphav (amerikanere f.eks), måtte det ha blitt en noen lunde høy asiat(mongol), eller en veldig lys og høy inder.



Anonymous poster hash: 47286...707
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til svar på tråden: jeg tiltrekkes mer av personlighet enn av hudfarge (jada, så PK som det får blitt). Men har alltid drømt om mulattbarn(ikke fullt så PK). Tror min drømmeblanding er en dæsj italiensk, en dæsj dansk, en dæsj karibisk og en dæsj afrikansk ;) Dagens oppskrift ;)

Innlegget er ryddet for svar til slettet innhold.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikanere. De er så sære hele gjengen at de må være en egen rase... Eller kanskje art..

Anonymous poster hash: d0809...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke på en spesiell rase. Er mest tiltrukket av skandinavere, så en "annen rase" måtte veid opp for "manglene" ved å ha en fantastisk personlighet og/eller et estetisk pent ytre :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...