Gå til innhold

Glemme personen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har litt kjærlighetsorg her.. Hvordan kan jeg glemme personen? Altså at personen aldri har eksistert.. Jeg har prøvd å være med venner og dra på shopping osv. Men det fungerer ikke...

Tips?



Anonymous poster hash: 5e6e6...f89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle virkelig ønske det fantes en kur mot kjærlighetssorg. Jeg gjør alle de riktige tingene, men etter 4 mnd er det like ille. Savner han sånn og det gjør så fryktelig vondt!

Anonymous poster hash: 763a0...ee7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer aldri til å glemme personen med mindre du får hukommelsestap. Ta tiden til hjelp og fortsett som før, og plutselig en dag føler du deg bra igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle virkelig ønske det fantes en kur mot kjærlighetssorg. Jeg gjør alle de riktige tingene, men etter 4 mnd er det like ille. Savner han sånn og det gjør så fryktelig vondt!

Anonymous poster hash: 763a0...ee7

I wish too...

TS

Anonymous poster hash: 5e6e6...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil aldri fungere å glemme en person, så det er egentlig ikke vits å prøve, selv om det hadde vært enklest sånn i øyeblikket, men det tar lengre tid egentlig da.

Hvis en derimot aksepterer at sånn er det, og at en må videre, Mange minner å ta vare på og lære av til livet videre, slik det har vært siden dag 1. Det er ikke mer komplisert enn det.



Anonymous poster hash: 8bf90...974
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man glemmer ikke personen, men savnet går over, det har det ihvertfall gjort for min del. Det er bare å ta tiden til hjelp.

Anonymous poster hash: f87bc...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighetssorg er nok en av de verste smertene man kan ha. Ikke sitt å "deppe".

Gjør ting du liker; feks. Være med venner osv. Dra på trening/shopping å kjøp noe fint til deg selv. Bli den beste versonen av deg selv, dra gjerne ut på byen/fest med venner. Se en film som gir deg selvtillit. Show him what his missing. Det tar tid, kan til ogmed ta jævelig lang tid men -det går over. :-)lykke til

Anonymous poster hash: 77282...7f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer ikke til å glemme personen, etterhvert vil du få et mer nøytralt syn på dem og vil huske bpde positive og negative ting (med mindre personen var slem eller noe sånt). Men du vil etterhvert få tilbake kontrollen over følelsene. Gi deg selv tid, ikke press deg selv til å komme over det fordi nå har det gått så og så kang tid. Er du lei deg, så har du lov til å gråte, men bruk tid på venner, hobbyer, ta vare på deg selv (spise balansert og næringsrikt vil hjelpe deg til å takle følelsene litt). Det som funka best på meg var å bare godta alt jeg følte, ikke sloss mot det. La være å henge seg opp i hva eksen gjør (FB etc). Etterhvert forsvinner alt det der og du vil komme ut sterkere. Jeg husker det positive og negative ved eksen, og selvom jeg er 100% over han kan jeg godt finne på se noe som trigger et minne. Men da lar jeg det bare komme og gå som det vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de fleste andre over her sier, så kan man dessverre ikke glemme en person helt uten videre.

Selv opplever jeg av og til at noen som en gang har betydd mye, plutselig dukker opp igjen, om så bare i mine tanker. Men det gjør fortsatt vondt, men bare en liten stund. Det kan hende jeg må tørke noen tårer, og det anser jeg som greit, for av og til så er det bare slik. Ta tiden til hjelp, prøv og fokuser på noe annet, gjør det som gjør deg glad. Det er vondt, men med tiden vil det avta :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Skulle virkelig ønske det fantes en kur mot kjærlighetssorg. Jeg gjør alle de riktige tingene, men etter 4 mnd er det like ille. Savner han sånn og det gjør så fryktelig vondt!

Anonymous poster hash: 763a0...ee7

Det kan være en god ide å aldri mer involvere seg med et annet menneske på den måten igjen dersom du føler det sånn...vet det er litt seint for deg nå. :( Men du sikrer deg iallefall å aldri bli såret på den måten igjen....man sparer seg for den vonde greia om man lar være vetu....

Ja det er for J****** å ha kjærlighetssorg! Er vel bare en ting i denne verden som føles værre eller like ille og det er når noen man er glad i dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...