Gå til innhold

Til alle menn i begynnelsen av 30-årene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en nyseparert kvinne på 30 år.

Jeg har ingen barn.

Jeg er født og oppvokst i norge.

Jeg er ambisiøs med meget god karriere, jeg har BMI på 20 og er har asiatiske foreldre.

Jeg er "søt".

Ville dere vært interessert eller skremt av at jeg var separert så tidlig? Jeg er så fryktelig nedfor nå og trenger å vite om jeg har ødelagt hele fremtiden min etter bruddet med min mann. Er så redd for å være alene resten av livet, eller at jeg må "ta til takk" med noen etterhvert... :trist:



Anonymous poster hash: eadb6...e65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida. Du har jo ikke barn, hva er det å bli skremt av?



Anonymous poster hash: 358e3...438
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg freaker ut av at jeg bare er 30 år og allerede separert! Føler meg mislykket og er redd for at menn vil unngå meg og tro at det må være noe alvorlig galt med meg.



Anonymous poster hash: eadb6...e65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i slutten av 20-årene, snart 30.. ville ikke latt meg skremme av dette. Framtiden din er ikke ødelagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmi på 20 skremmer meg nok mer.

Anonymous poster hash: 50d29...56f

Å ønske at hun skal he en BMI på under 20 blir noe spessielt, er heller usundt å ligge langt under 20 i BMI så hvid du blir skremt av 20 tørr jeg ikke tenke på hva du ikke blir skremt av.

Anonymous poster hash: cf90f...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ønske at hun skal he en BMI på under 20 blir noe spessielt, er heller usundt å ligge langt under 20 i BMI så hvid du blir skremt av 20 tørr jeg ikke tenke på hva du ikke blir skremt av.

Anonymous poster hash: cf90f...7c3

Kanskje han synes hun er for tynn..

Anonymous poster hash: 03cde...a7c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av...jeg er ikke "tynn"..men slank og veltrent. Jeg er "petit" ...



Anonymous poster hash: eadb6...e65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han synes hun er for tynn..

Anonymous poster hash: 03cde...a7c

Selvsagt synes hin at hun var for tynn (merkelig nok ofte jenter/damer som kommenterer at andre damer med en BMI rundt 20 er "for tynn"), derfor jeg smørte ekstra godt på for å vise hvor latterlig det er å si at en med BMI på 20 er for tynn bare basert på BMI. Hadde hun hatt en BMI på 16,17,18 så hadde jeg vært enig.

Anonymous poster hash: cf90f...7c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser alltid dumt ut med de som ligner bratz dukker, svært hode og utmagra kropp.

Anonymous poster hash: ccc72...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk!

Rett og slett fordi jeg ikke finner asiatiske damer tiltrekkende.

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt ikke ts! Dessuten er det et ekstra pluss du er asiat. Med trang mus..



Anonymous poster hash: 79b76...c99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg freaker ut av at jeg bare er 30 år og allerede separert! Føler meg mislykket og er redd for at menn vil unngå meg og tro at det må være noe alvorlig galt med meg.

Anonymous poster hash: eadb6...e65

Når det gjelder det å være separert, så er det jo bedre at du er 30 år fremfor 40-50? Du vil jo ha flere beilere nå enn om du ventet ytterligere 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en nyseparert kvinne på 30 år.

Jeg har ingen barn.

Jeg er født og oppvokst i norge.

Jeg er ambisiøs med meget god karriere, jeg har BMI på 20 og er har asiatiske foreldre.

Jeg er "søt".

Ville dere vært interessert eller skremt av at jeg var separert så tidlig? Jeg er så fryktelig nedfor nå og trenger å vite om jeg har ødelagt hele fremtiden min etter bruddet med min mann. Er så redd for å være alene resten av livet, eller at jeg må "ta til takk" med noen etterhvert... :trist:

Anonymous poster hash: eadb6...e65

:)

Nei, jeg er ikke skremt. Er noen år eldre og også nyseparert. Er ikke asiatisk, men visstnok søt i følge damer...jeg foretrekker heller tøff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har jo meg. Ja jeg har blitt mishandla av en sel, men ellers går livet for full musikk.

Edit: TS du har hele livet foran deg!

Endret av Cartman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser alltid dumt ut med de som ligner bratz dukker, svært hode og utmagra kropp.

Anonymous poster hash: ccc72...ec2

:fnise:

Anonymous poster hash: fb54e...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar.

Jeg er så glad for alle positive tilbakemeldinger mtp. separasjonen! Jeg var redd for å få mange negative tilbakemeldinger...

Det at jeg er asiatisk var egentlig ikke hovedtemaet i dette innlegget, men tydeligvis for noen...

-TS



Anonymous poster hash: eadb6...e65
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et havarert samboerskap på fem år bak meg i en alder av 25, men har aldri tenkt på at det skulle gjære meg mindre attraktiv blant damene. Tenker heller at det kan være negativt at du giftet deg (for?) tidlig, men bedre å finne ut av det nå, enn om fem år. Du har veldig mye mer å velge i som 30-åring, særlig hvis du vil ha en mann som heller ikke har barn. Hadde du ikke vært et par år eldre enn jeg kikker, skulle jeg bedt deg på en date.



Anonymous poster hash: c7ad4...498
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...